خانه > اخبار ایران و جهان > لخویا قطر حریف بعدی پرسپولیس در آسیا را بشناسید

لخویا قطر حریف بعدی پرسپولیس در آسیا را بشناسید

لخویای قطر با داشتن چند بازیکن شاخص رقیبی جدی برای قهرمان فوتبال ایران در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود.

لخویا قطر حریف بعدی پرسپولیس در آسیا را بشناسید

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، پرسپولیس بعد از صعود پر هیجان در ورزشگاه آزادی اکنون باید در مرحله بعد به مصاف لخویا قطر برود. با توجه به این که سرخ‌های پایتخت در رده دوم گروه خود قرار گرفته‌اند باید در بازی با لخویا دیدار رفت را میزبانی کنند و در بازی برگشت به مصاف این تیم در قطر برود.

لخویا صدرنشین لیگ قطر محسوب می‌شود که توانست همچنین تیم فوتبال پرسپولیس لیگ داخلی را فتح کند.

همان طور که مهدی طارمی با ۱۸ گل آقای گل لیگ ایران شد، در لیگ قطر هم لخویا به مدد گل‌های یوسف العربی که ۲۴ گل توانست در لیگ قطر به ثمر برساند توانست قهرمان شود.

یوسف العربی، مهاجم مراکشی است که در گرانادا اسپانیا و کان فرانسه نیز سابقه گلزنی خوبی دارد و خطرناک بازیکن قطری محسوب می‌شود.

لخویا بازی‌های خانگی خودش را در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه که ظرفیت ۱۲ هزار نفر دارد، برگزار می‌کند.

باشگاه قطری لخویا با نام الشرطه دوحه تاسیس شد و  در سال ۲۰۰۹ تغییر نام داد و به نام لخویا معروف شد. آنها بیشترین بودجه را در بین تیم‌های فوتبال در لیگ قطر دارا هستند.

این باشگاه قطری با وجود این که عمر زیادی در باشگاه‌داری ندارد، یازده قهرمانی مختلف در فوتبال قطر را به نام خود ثبت کرده است. پنج قهرمانی در لیگ ستارگان قطر مهم‌ترین افتخار  این تیم محسوب می‌شود.

لخویا در لیگ قهرمانان آسیا افتخار خاصی ندارد. آنها چند سالی است که حضور ثابتی در لیگ قهرمانان آسیا دارند و به نظر می‌رسد امسال بهترین شرایط برای آنها فراهم باشد.

بهترین عملکرد لخویا در لیگ قهرمانان آسیا به سال ۲۰۱۳ بر می‌گردد جایی که توانستند در مرحله یک هشتم نهایی الهلال عربستان را شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابند،  ولی در این مرحله با شکست برابر گوانگجو از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند.

* بازیکنان شاخص

لخویا چند بازیکن خارجی خوب نیز در اختیار دارد. قاسم برهان، دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر برای ایرانی‌ها نامی آشنا است. آنها در خط دفاع هم بازیکنانی همچون چیکو فلورس اسپانیایی، یوسف آیمن و احمد یاسر را در اختیار دارند.

در خط هافبک یک بازیکن سرعتی کره‌ای به نام، نام تائه هی در این تیم بازی می‌کند که وظیفه توپ رسانی به مهاجمان را بر عهده دارد. همچنین علی عفیف نیز از بازیکنان با تجربه و مسلط در خط هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر است. در خط حمله یوسف العربی گزینه اول تیم لخویا است و اگر تیم فوتبال پرسپولیس می‌خواهد به   مرحله بعد برسد باید کاملا مراقب این بازیکن زهردار باشد که در کنار ادگار برزیلی فعالیت می‌کند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *