خانه > اخبار ایران و جهان > سورپرایز ویژه مسی برای همسرش در شب عروسی

سورپرایز ویژه مسی برای همسرش در شب عروسی

سورپرایز ویژه مسی برای همسرش در شب عروسی

کمتر از ۲۴ ساعت بعد از برگزاری جشن عروسی لیونل مسی و همسرش آنتونیا روکوزو، این زوج جوان همراه با ۲ فرزندشان تیاگو و متئو، سوار بر هواپیما به بارسلونا بازگشتند. در روزهای اخیر لئو و همسرش، روزهای سخت و پراسترسی را برای تدارک جشن ازدواج‌شان پشت ‌سر گذاشته بودند ولی همه چیز خوب پیش رفت و این جشن در کمال شکوه و آرامش برگزار شد و حالا لئو و همسرش به بارسلونا بازگشته‌اند تا چند روز در کمال آرامش در خانه به استراحت بپردازند. آنها به علاوه فرصت زیادی برای برنامه‌ریزی سفر ندارند‌‌؛ چراکه اگر تغییر خاصی در برنامه‌ها ایجاد نشود، لئو باید از روز ۱۲ جولای تمریناتش با تیم کاتالان و در کنار هم‌تیمی‌هایش را از سر بگیرد.
سورپرایز ویژه مسی برای همسرش در شب عروسی

پیغام تشکر مسی

لیونل مسی ساعاتی بعد از برگزاری جشن عروسی‌شان در صفحه رسمی‌‌اش در فیسبوک از همه لطف و محبت‌ها و آرزوهای زیبای دوستان و هوادارانش تشکر کرد. او در پیغامی نوشت: «از همه به خاطر همراهی ما در روزی به این خاصی، تشکر می‌کنم.» و در کنار این پیغام، تصویری از خودش و همسرش در جشن ازدواج‌شان را منتشر کرد.

هدیه لئو به آنتو

در جشن عروسی، لیونل مسی هدیه بسیار ویژه‌ای به همسرش آنتونیا روکوزو داد. او از آبل پینتوس، خواننده مورد علاقه آنتونیا دعوت کرده بود تا ترانه ویژه‌ای را برای آنها بخواند؛ ترانه «بدون شروع و پایان» که ترانه مورد علاقه آنتونیا بود و در هنگام انداختن حلقه‌های ازدواج به انگشت عروس و داماد، آقای پینتوس این ترانه زیبا را خواند.

این ترانه مربوط به آلبوم رؤیای طلایی پینتوس است که در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شده بود و یکی از آهنگ‌های مورد علاقه آنتونیاست. علاوه بر پینتوس، کارینا، خواننده مشهور آرژانتینی و نامزد سرخیو آگوئرو و همچنین ماراما، رومبای و دالیلا نیز به اجرای آهنگ‌هایی پرداختند.

جالب اینجا بود که آنتونیا از حضور آقای پینتوس در جشن ازدواج‌شان خبر نداشت و با دیدن او حسابی سورپرایز شد.

منبع: خبرورزشی

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس و استقلال

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس و استقلال سازمان نظام وظیفه تبصره جدیدی را بر قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *