خانه > ورزشی > دنیای ورزشکاران > صحبت جالب نامزد سابق آنتونیا،همسر لیونل مسی!

صحبت جالب نامزد سابق آنتونیا،همسر لیونل مسی!

صحبت جالب نامزد سابق آنتونیا،همسر لیونل مسی!

آنتونیا و مسی ، ازدواج مسی و آنتونیا

نامزد سابق آنتونیا: او به خاطر مسی مرا رها کرد

بعد از برگزاری جشن ازدواج لیونل مسی و همسرش آنتونیا روکوزو، رسانه‌های ورزشی گزارش‌های متفاوتی را از زندگی شخصی این زوج جوان که از دوران کودکی و نوجوانی یکدیگر را می‌شناختند، منتشر کرده‌اند.

روزنامه مارکا در گزارشی به این نکته اشاره کرد که ارتباط مسی و آنتونیا که از سال‌ها پیش یکدیگر را می‌شناختند، به خاطر بعد مسافت (مسی در بارسلونا زندگی می‌کرد و آنتونیا در آرژانتین) چندان صمیمانه نبوده ولی مرگ یکی از دوستان صمیمی آنتونیا باعث شد تا ارتباط این دو جان تازه‌ای بگیرد.

مسی و آنتونیا زمانی با هم آشنا شدند که ستاره آرژانتینی ۹ ساله بود و آنتونیا ۸ ساله. در آن زمان توجه مسی به این دختر کوچولو جلب شده بود ولی با انتقال او به بارسلونا، ارتباط آنها با هم قطع شد. سال‌ها بعد، یکی از دوستان صمیمی آنتونیا از دنیا رفت و در این میان لیونل که برای تعطیلات و سرزدن به زادگاهش به آرژانتین سفر کرده بود، برای همدردی و دلداری دادن به او دست به کار شد تا کمی از غم و اندوه دوست دوران کودکی‌‌اش بکاهد.

از آن زمان بود که ارتباط مسی و آنتونیا به رغم فاصله زیاد موجود (آنتونیا درآرژانتین مشغول به تحصیل بود و لئو در بارسا بازی می‌کرد)، افزایش یافت و آنها تبدیل به یک زوج جدایی‌ناپذیر شدند. بعد از سال‌ها آنتونیا برای زندگی به بارسلونا رفت و حالا آنها دو فرزند به نام‌های تیاگو و متئو دارند

همیشه گفته می‌شد که لئو و آنتونیو از دوران کودکی یکدیگر را می‌شناختند و از سن و سال پایین نامزد بودند اما حالا یکی از دوستان آنتونیا در صحبت‌هایی اعلام کرده که همسر فعلی لئو مسی، قبل از ازدواج با مسی، چند سالی با فردی دیگر نامزد بوده. این در حالی است که بسیاری از رسانه‌های ورزشی، مسی را عشق اول و آخر و همیشگی آنتونیا عنوان می‌کنند ولی گویا عروس جوان آرژانتینی قبل از مسی، نامزد دیگری داشته که او را به خاطر مسی رها کرده.

یکی از صمیمی‌ترین دوستان آنتونیا در گفت‌وگو با مجله «برای تو» دراین باره توضیحاتی را ارائه کرده و گفته:«با وجودی که مسی و آنتونیا از ۱۰ سالگی همدیگر را می‌شناختند اما آنها در سال ۲۰۰۷ نامزد کردند و ارتباط‌شان صمیمانه‌تر شد. در روز ۲۰ جولای، آنتونیا برای جشن گرفتن روز دوست به جمع ما آمد و آنجا بود که فهمیدیم که با لئو رفت‌وآمد دارد. او آن روز گوشی موبایل بلک بری‌‌اش (که آن روزها موبایل مد روز بود) را از کیفش درآورد و گفت که لئو این را به او هدیه داده. چیز بیشتری نگفت ولی ما فهمیدیم که ارتباطش با مسی جدی شده» دوستان آنتونیا در روساریو او را «لا نگرا» یعنی سیاه صدا می‌زدند.

مسی و آنتونیا سال‌ها قبل توسط لوکا اسکالیا، پسرخاله آنتونیا به هم معرفی شده بودند. در آن زمان مسی از لوکا پرسیده بود: «این کیست؟» و او پاسخ داده بود: «آنتو، دخترخاله‌ام.»در آن زمان لئو ۹ ساله بود و آنتونیا ۸ ساله و در همان روزها مسی در نامه‌‌اش برای آنتو نوشته بود: «روزی نامزد خواهیم کرد.» در آن روزها این دو با کودکان دیگری در حیاط خانه روکوزوها با هم بازی می‌کردند و ساعت‌ها درکنار هم سرگرم بودند.

مدتی بعد مسی به بارسلونا رفت تا برای تیم کاتالان بازی کند و البته دوستی آنها دورادور حفظ شد. طبق گفته یکی از دوستان صمیمی آنتونیا، در آن زمان بود که آنتوی نوجوان، با پسر دیگری که نامش فاش نشده ولی عکس‌هایی از او به جای مانده آشنا شد و چند سالی با هم نامزد بودند اما بعد از گذشت چند سال، وقتی که آنتونیا فهمید که مسی قصد سفر به آرژانتین را دارد، با نامزدش قطع رابطه کرد و برای دیدن مسی به فرودگاه رفت.

نامزد سابق آنتونیا در گفت‌وگو با روزنامه‌ها گفته: «حداقل خوب شد که آنتونیا مرا برای یک آدم بی‌سروپا رها نکرد و از من جدا شد تا به مسی برسد!»

منبع: خبرورزشی

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

مزایای جالب دویدن رو به عقب

مطالعات جدید محققان نشان می دهد دویدن به سمت عقب بسیار بیشتر از دویدن معمولی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *