خانه > زیبایی و آرایشی > نکات مهم برای خرید لنز زیبا و طبیعی / رنگ لنز طبیعی و زیبا

نکات مهم برای خرید لنز زیبا و طبیعی / رنگ لنز طبیعی و زیبا

در این مطلب نکات مهم و جالب برای خرید لنز را گردآوری کرده ایم . اگر قصد خرید لنز دارید و دوست دارید که لنز روی چشمانتان طبیعی جلوه کند حتما بخوانید.

لنز طبی رنگی , لنز رنگی طبیعی

نکات مهم برای خرید لنز زیبا و طبیعی / رنگ لنز طبیعی و زیبا

برای دانستن این نکته که کدام لنز برای چشم شما مناسب تر  و طبیعی تر است به نکات زیر توجه نمایید:

  • چنانچه مردمک چشم شما(سیاهی چشم) بزرگ است حتما از لنزهای با قطر بالای عدد ۱۴٫۰۰ استفاده نمایید.لنزهای رنگی و طبی رنگی که دارای قطر ۱۴ هستند برای این گونه از چشم ها کوچک بوده و چشم شما را پوشش نمی دهند.در نتیجه رنگ چشم شما از زیر لنز رنگی مشخص شده و چشمها حالات غیر طبیعی به خود می گیرند.
  • اگر چشمان خیلی تیره ای دارید مانند چشم های قهوه ای تیره و یا مشکی بهتر است از لنزهای با رنگ روشن استفاده کنید.چنانچه رنگ لنز کاملا روشن نباشد و یا رنگ لنز شفاف باشد نمیتواند به طور کامل چشمشما را پوشش دهد.از میان برندهای موجود در ایران میتوان به رنگ آیس مارک ماکسیما،کلیه رنگهای سولوتیکا، رنگ کرمی بژ لنز دسیو، رنگ مارامل بروان مارک دسیو، رنگ وایت و دیزرت دریم لنز دسیو،رنگ پرلا سولکو،رنگ لایت بلو لنز رنگی سولکو، کلیه لنزهای آنستازیا،لنزهای رنگی بلا و غیره اشاره نمود.
  • چنانچه از برجسته شدن لنز رنگی و یا طبی رنگی و غیر طبیعی شدن آن بر روی چشم احساس ناراحتی می کنید میتوانید از لنزهای سولوتیکا،کلیه مدل های لنز بلا، لنزهای رنگی آرین، لنز رنگی سولکو(پرلا) استفاده نمایید.این لنزها به صورت کامل روی چشم خوابیده و احساس بیرون زدگی لنز از چشم را از بین خواهند برد.
  • اگر تمایل دارید که رنگ چشم شما کاملا تغییر کند و لنز بر روی چشمتان کاملا واضح نشان داده شود باید از لنزهای بدون دور استفاده نمایید.برای نمونه سری هیدروکور لنزهای سولوتیکا(ساخت برزیل) را می توان نام برد.
  • چنانچه تمایل دارید که لنز بر روی چشم شما کاملا طبیعی به نظر برسد باید از لنزهای دور مشکی استفاده نمایید.برای نمونه سری نچرال کالرز(دور مشکی) لنزهای سولوتیکا سالانه را می توان نام برد.

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

چه روش‌هایی برای جوان‌سازی صورت و چشم‌ها وجود دارد؟

خیلی از افراد به دنبال جوان‌سازی پوست هستند   خیلی از افراد در بزرگسالی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *