خانه > سرگرمی > آموزش ارسال لایو ویدیو دو نفره در اینستاگرام+عکس

آموزش ارسال لایو ویدیو دو نفره در اینستاگرام+عکس

امکان ارسال لایو ویدیو دو نفره در اینستاگرام فراهم شد

ارسال لایو ویدیو دو نفره در اینستاگرام سرانجام ممکن شد. از این به بعد می‌توانید به همراه یکی از دوستان خود، به صورت مشترک ویدیوی زنده اینستاگرام منتشر کنید.

آموزش ارسال لایو ویدیو دو نفره در اینستاگرام+عکس

تابستان امسال، خبری مبنی بر فراهم شدن قابلیت ارسال لایو دو نفره در اینستاگرام منتشر کردیم. بعد از تست این قابلیت برای حدود سه ماه، اکنون امکان استفاده از آن برای تمامی کاربران مهیا شده است. از این به بعد کاربران می‌توانند به همراه یک کاربر اینستاگرام دیگر، بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرفیایی وی به صورت مشترک لایو ویدیو منتشر کنند.

ابتدا یک کاربر باید لایو ویدیو را آغاز کرده و سپس از بین افرادی که در حال تماشای ویدیو هستند، یک نفر را انتخاب کند. در ادامه صفحه به دو قسمت تقسیم شده و تصویر هر یک از دو کاربر درگیر در لایو ویدیو در یک نیمه از نمایشگر نشان داده خواهد شد. فردی که برای اولین مرتبه آغازگر ویدیوی زنده بوده است، می‌تواند در هر زمان کاربر اضافه شده را حذف کند و فرد دیگری را به جای او بیاورد.

نحوه نمایش لایو استوری‌های دو نفره در فید اینستاگرام نیز متفاوت خواهد بود. این مرتبه به جای یک دایره، دو دایره در اطراف تصویر پروفایل کاربر دیده خواهد شد که به معنی دو نفره بودن لایو ویدیو است. کاربران می‌توانند جدیدترین آپدیت اینستاگرام را برای دستگاه‌های اندرویدی و آی او اسی خود از گوگل پلی استور و اپ استور دریافت کنند.

منبع:سیمرغ

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *