خانه > دنیای مد و فشن > اخبار مد و ستاره ها > جذاب ترین دختران و ملکه های زیبایی جهان+عکس

جذاب ترین دختران و ملکه های زیبایی جهان+عکس

جذاب ترین دختران و ملکه های زیبایی در طول تاریخ را بشناسید 

مسابقات ملکه زیبایی همۀ ساله برگزار میشود و زیباترین دختر جهان به مدت یک سال به عنوان ملکه جذابیت در تمام جهان شناخته میشود. با اینکه همۀ ساله زیباترین زن بعنوان ” ملکه زیبایی ” برگزیده می‌شود, اما برخی از ملکه های زیبایی حتی پس از کسب این عنوان, هنوز هم جزء زیباترین ها میباشند.

 

همۀ ساله جهان چشم براه مسابقه ای هست که در آن زیباترین زنان برای کسب عنوان زیباترین زن جهان رقابت میکنند. نخست این مسابقات از سال ۱۹۵۱ بود و از آن سال تا دهه ۱۹۷۰ شمار بینندگان این مسابقات بین المللی در سراسر جهان به بیش از دو میلیارد نفر بالغ می شد.اما این میزان به دلایل شمار زیادی از جمله کاهش سطح زیبایی و فرهنگ شرکت کنندگان به میزان قابل توجهی کاهش یافت که منجر به کم شدن استانداردهای کمیتۀ داوری نیز شد.

 

تاریخ این مسابقات, پر هست از دختران زیبا که نفس ها را در سینه زندان میکنند و تبدیل به اسطوره های زیبایی میشوند. این ملکه ها با وجود سن و سالشان, هنوز هم از زیبایی و جذابیت خود لذت میبرند و باید گفت آنان جزو زیباترین زنان جهانند.

 

جنیفر هاوکینز ملکه زیبای استرالیایی (Jennifer Hawkins)

این زیبای استرالیایی زمانی که در سال ۲۰۰۴ بعنوان ملکه زیبایی دست یافت, مطرح شد. او یکبار در طول مسابقه کاملاً اتفاقی به زمین خورد که منجر به ظاهر شدن لباسهای زیرش در برابر چشم میلیون ها بیننده گردید و از این نظر اوضاع بد و شرم آوری را در طول مسابقه بردباری کرد. با وجود اینکه سن هاوکینز کمی بالا رفته اما هنوز هم جذابیت و زیبایی خود را با خصوصیت های ایده آلش حفظ کرده هست.

جنیفر هاوکینز ملکه زیبای استرالیایی (Jennifer Hawkins)

ناتالی گلبووا زیباترین زن جهان با چشمان خاص و جذاب (Natalie Glebova)

او اصالتاً روس و اهل کاناداست و در سال ۲۰۰۵ بعنوان ملکه زیبایی جهان معرفی شد. گلبووا را به داشتن جذابیتی خاص و چشمانی که میتواند با مغناطیسش مخاطب را هیپنوتیزم کند, توصیف میکنند. وی پس از کسب این عنوان وارد برنامه های تلویزیونی, رقص و نویسندگی شده هست.

ناتالی گلبووا زیباترین زن جهان با چشمانی خاص و جذاب (Natalie Glebova)

آیریس میتنائری دختر زیبای فرانسوی ملکه زیبایی ۲۰۱۷ شد.

آیریس میتنائری اهل شهر لیل در بخش شمالی فرانسه در سال ۲۰۱۷ به عنوان زیباترین دختر دنیا انتخاب شد. این دختر خوشگل ۲۳ ساله اصالتا فرانسوی می باشد و دانشجوی رشته دندانپزشکی است. این اولین برد برای فرانسه در این رقابت های زیبایی پس از گذشت ۶۴ سال است.

آیریس میتنائری دختر زیبای فرانسوی ملکه زیبایی 2017 شد.

آگبانی دارگو اولین ملکه زیبایی سیاهپوست (Aggbani Dargo)

وی اهل نیجریه هست و اولین زن سیاهپوستی هست که توانسته عنوان ملکه زیبایی جهان را به دست آورد. دارگو برای رهایی از رنج فقر وارد دنیای مد و زیبایی شد. پیروزی او در مسابقات سال ۲۰۰۱ که در ویتانم برگزار شد, متمایز از پیروزی سایرین بود. میزان همکاری بییندگان در انتخاب دارگو برای این عنوان حدود %۵۰ بوده هست.

آگبانی دارگو اولین ملکه زیبایی سیاهپوست (Aggbani Dargo)

آیشواریا رای زیباترین ملکه زیبایی جهان (Aishwarya Rai)

بی شک, او یکی از زیباترین ملکه های زیبایی جهان به شمار می‌رود. وقتی آیشواریا در سال ۱۹۹۴ برنده شد, زیبایی اش جهان را خیره کرد و امروز پس از گذشت ۲۴ سال, او زیباتر و جذاب تر از قبل هست. آیشواریا الان یکی از ستارگان بالیوود و یکی از زیباترین زنان جهان هست.

آیشواریا رای زیباترین ملکه زیبایی جهان (Aishwarya Rai)

مونا گرود ملکه زیبایی دوزخ و زیباترین چهرۀ تلویزیونی نروژ (Mona grudt)

این زیبای نروژی در دهه چهارم زندگی خود قرار دارد و هنوز هم از زیبایی اش که به سبب آن در سال ۱۹۹۰ مقام اولیه مسابقات را کسب کرد بهره مند هست. در آن دوره از مسابقات, لقب “ملکه زیبایی دوزخ ” را به گرودت داده بودند و وی حتی پیش بینی نمیکرد که در مقام دهم جای گیرد. وی اکنون زیباترین چهره تلویزیونی در نروژ هست.

مونا گرود ملکه زیبایی دوزخ و زیباترین چهرۀ تلویزیونی نروژ (Mona grudt)

لارا دوتا ملکه هندی رکورددار (Lara Dutta)
این ملکه هندی بالاترین رکورد امتیاز کسب شده از جانب هیئت داوران را به خود اختصاص داده هست. وی در سال ۲۰۰۰ عنوان ملکه زیبایی را کسب کرد و تا امروز همکاری فعالی در زمینۀ زیبایی و امور فرهنگی دارد.

لارا دوتا ملکه هندی رکورددار (Lara Dutta)

الیسا مکادو زیبارویی از نژاد لاتین (Alicia Machado)
این ملکه زیبایی ونزوئلایی در سال ۱۹۹۶ پیروز به کسب این عنوان شد. زیبایی خاص او که ریشه در نژاد لاتینی اش دارد, بسیار جذاب هست. وی اخیراً اعلام کرده قصد دارد داستانش را در قالب یک کتاب منتشر سازد; اما این حکایت شیرینی نخواهد بود! زیرا مکادو تصمیم دارد پشت صحنه های رقابت های مسابقات زیبایی راکه بر پایۀ سوء بهره گیری از قدرت و نژادپرستی هست را افشا کند.

الیسا مکادو زیبارویی از نژاد لاتین (Alicia Machado)

دیانا مندوزا دختر زیبا از ونزوئلا (Diana Mendoza)
زیباروی دیگری از ونزوئلا که در سال ۲۰۰۸ ویتنام ملکه زیبایی جهان شد. برنده شدن در آن رقابت با وجود بیش از ۸۰ دختر جذاب کار ساده ای نبود. اما بهرحال مندوزا پیروز شد امتیاز کافی به دست آورد و پس از گذشت ۱۲ سال, این عنوان را به کشورش بازگرداند.

دیانا مندوزا زیبا از ونزوئلا (Diana Mendoza)

سیلویا هیچکاک ملکه زیبایی در میان ۵۶ دختر خوشگل (Sylvia Hitchcock)

سیلویا هیچکاک در سال ۱۹۶۷ پس از آن که ملکه زیبایی امریکا شد, عنوان ملکه زیبایی جهان را نیز کسب نمود. آن دوره از مسابقات در برزیل برگزار شد و بیش از ۵۶ دختر زیبا از سراسر جهان در آن شرکت داشتند و برنده شدن در مسابقات بسیار مشکل بود. اما در نهایت هیچکاک حائز این مقام شد.

سیلویا هیچکاک ملکه زیبایی و دختر خوشگل (Sylvia Hitchcock)

اوکسانا ویورووا ملکه زیبایی جهان در سال ۲۰۰۲
این زیباروی روس , تا امروز دارای بالاترین رکورد امتیازات در بخش لباسهای شنای مسابقات زیبایی هست. وی با امتیاز بالایی که کسب کرد, عنوان ملکه زیبایی جهان را در سال ۲۰۰۲ برای کشورش به دست آورد و اولین برندۀ روسی شد.

اوکسانا ویورووا ملکه زیبایی جهان در سال 2002جذاب ترین و زیباترین دختران ملکه زیبایی جهان

گردآوری:حیاط خلوت

منبع:پارس ناز

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس

عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس سوییفت که به روابط عاشقانه ی متعددش مشهور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *