خانه > زناشویی > ازدواج > ازدواج متولدین آذر با متولدین ماههای دیگر

ازدواج متولدین آذر با متولدین ماههای دیگر

آذری ها افرادی مهربان، دوست داشتنی و شوخ طبع هستند. او کمی حساس و زودرنج است و می خواهد او را به خاطر خودش دوست بدارید. زیاد انگیزه مادرانه ندارد اما تمام تلاشش را در تربیت فرزندانی باهوش می کند. متولدین این برج خوشگذران هستند و دوست دارند با کسی ازدواج کنند که به سفر علاقه زیادی داشته باشد. با شناختی کلی که از متولدین آذر داریم بیایید سازگاری آن ها با ماه های دیگر سال را هم بدانیم.

ازدواج متولدین آذر با متولدین ماههای دیگر

در این مطلب از حیاط خلوت قصد داریم تا طالع بینی ازدواج متولدین آذر را با ماه های مختلف بررسی کنیم. اگر شما متولد آذر هستید و یا کسی که دوستش دارید آذر ماهی است پس پیشنهاد می کنم این مقاله را بخوانید.

ازدواج متولدین آذر با متولدین فروردین

این دو زوج می توانند همیشه از احساساتشان در مقابل دیگران حفاظت کنند اما با این وجود باز هم نظرات دیگران برای هر دوی آن ها کمی مهم است. اگر هر دو به تفاوت ها و عقیده های متفاوت همدیگر احترام بگذارند می توانند زوج بسیار خوشبختی باشند. نکته مهمی که باید به این زوج گوشزد کرد این است که هرگز به هم دروغ نگویند و از تفاوت های همدیگر نترسند. این تفاوت ها باعث می شود هر دو مکمل هم باشند.

ازدواج متولدین آذر با متولدین اردبهشت

این زوج با زیبایی درونی و درکی که از زندگی و حقیقت دارند به نظر زوج خوبی می آیند. در واقع هر مثبتی برای کامل شدن به منفی نیاز دارد. اما وقتی به این زوج نگاه می کنیم متوجه می شویم که آذر و اردیبهشت نمی توانند به خوبی همدیگر را جذب کنند. اردیبهشت در رابطه به لذت های زودگذر نیاز دارد و بسیار آرام وآهسته است بنابراین نمی تواند زوج خوبی برای یک آذر ماهی سریع و تغییرپذیر و آتشی مزاج باشد. آن ها باید همدیگر را به خوبی بشناسند و یک رابطه بدون توقع بسازند. تا بتوانند با درک و صبر کافی آینده خوبی داشته باشند.

ازدواج متولدین آذر با متولدین خرداد

آذر و خرداد می توانند یک زوج بی نظیر باشند. آن ها یکدیگر را به راحتی و یکباره پیدا نمی کنند و در رابطه آن ها یک ارتباط فکری وجود دارد. به طوری که می توانند احساسات عمیق یکدیگر را به خوبی درک کنند. تنها دلیلی که می تواند باعث به هم خوردن رابطه آن ها باشد ترس است زیرا احساساتشان به راحتی می تواند آن ها را بترساند. اگر تصمیم بگیرند که با هم وارد یک زندگی مشترک شوند هیچ حد و حصری در رابطه آن ها وجود نخواهد داشت.

ازدواج متولدین آذر با متولدین تیر

آذر و تیر نشانه هایی هستند که هرگز مجذوب یکدیگر نمی شوند. اما اگر مجذوب و عاشق هم شوند رابطه آن ها به سختی به هم می خورد. زیرا نشانه های آن ها توسط سیاره های ماه و مشتری حکمرانی می شود. رابطه این دو در طولانی مدت پایدار خواهد ماند. یک تیر ماهی می تواند به عمق باورهای همسرش راه یابد و یک آذرماهی می تواند افق دید همسرش را گسترش داده و او را به فرد خوشحالی در دنیا تبدیل کند.

ازدواج متولدین آذر با متولدین مرداد

در میان نشان های زودیاک از آذر و مرداد یک ترکیب مهیج و آتشی مزاج بوجود می آید. و وقتی دو نفر با نشانه خورشید به هم می رسند عاشق یکدیگر خواهند شد. این عشق گرم و الهام بخش است و می توانند همیشه یک زندگی خوب و سرگرم کننده با هم داشته باشند. ممکن است آذر ماهی علاقه اش را نسبت به مردادی از دست بدهد چون هر دو طبیعتی ثابت و ایستا دارند. این دو در صورتی رابطه خوب و بی نقصی خواهند داشت که به احساسات یکدیگر گوش دهند.

ازدواج متولدین آذر با متولدین شهریور

رابطه بین آذر و شهریور پایان خوشی نخواهد داشت و چالش های زیادی در مسیر زندگی آن ها وجود خواهد داشت که بزرگ ترین آن ها نداشتن درک و احترام است. اما اگر راهی برای ایجاد یک ارتباط با احترام و درک پیدا کنند روزهای خیلی خوبی را با هم خواهند گذراند. آن ها حرف های زیادی برای گفتن به هم دارند اما عقلانی بودنشان باعث می شود عشق را در زندگی کمتر احساس کنند. اگر بدانند که چگونه یکدیگر را تکمیل کنند یک رابطه طولانی مدت با هم خواهند داشت.

ازدواج متولدین آذر با متولدین مهر

رابطه بین آذر و مهر یک پیوند سودمند است که دنیای درونی و احساسی شان را پیشرفت داده و بدون تاثیر احساسات منفی زندگی می کنند. اما یکی از درگیری های مهم بین این دو زوج برتر بودن و حس حکمران بودن است. تنها راه برای شاد بودن این زوج این است که به یکدیگر احترام بگذارند و اجازه دهند هر کدام کارهایی که دلش می خواهد را انجام دهد.

ازدواج متولدین آذر با متولدین آبان

آذر و آبان تا زمانی که هیجان ابتدای رابطه را دارند می توانند زوج خوشبختی باشند. حتی اگر همدیگر را به خوبی نشناسند متولد آبان همسر آذری اش را نوری می داند که ناگهان زندگی اش را روشن کرده است. و آذر ماهی احساس می کند که خیلی چیزها می تواند از همسر آذری اش یاد بگیرد. با وجود تمام این ها این رابطه ممکن است پایان خوبی نداشته باشد.

ازدواج متولدین آذر با متولدین آذر

یک آذری خیلی راحت عاشق یک آذری دیگر می شود و رابطه احساسی آن ها خیلی سریع تغییر می کند. آن ها خیلی راحت خودشان را وفق می دهند و حتی نظرات و احساساتشان را به خاطر همدیگر تغییر می دهند. البته این ها دلیل ایجاد یک رابطه شاد و پایدار نیست. اگر این دو بدانند دو آذرماهی شاد که تحت تاثیر سیاره مشتری قرار دارند می توانند زوج شاد و کاملی باشند هرگز به دنبال فرد دیگری نخواهند رفت.

ازدواج متولدین آذر با متولدین دی

این یک رابطه ایده آل برای شما نیست و به ندرت ممکن است با متولد دی یک رابطه پایدار داشته باشید. اما درک و پذیرشی که این دو از تفاوت های همدیگر دارند روزهای خوبی را در کنار هم خواهند داشت. تا زمانی که متولد دی نخواهد این رابطه پایدار نمی ماند. اما لبخند همیشگی آذر ماهی و توانایی او در خنداندن و شاد کردن همسرش رابطه ای سالم و پایدار خواهد ساخت.

ازدواج متولدین آذر با متولدین بهمن

رابطه بین این دو مثل بیشتر شبیه یک دوستی معمولی است و البته این همان رابطه ای است که هر دو نیاز دارند. آن ها وقتی احساس کنند که نیاز به تغییر در زندگی دارند شریک زندگی انتخاب می کنند و زمانی که احساس کنند توسط او محدود شده اند او را ترک می کنند. برای این زوج آینده در اولویت قرار دارد و همیشه امید برای بهتر شدن زندگی دارند.

ازدواج متولدین آذر با متولدین اسفند

این یک رابطه بین دو روح مشابه است که معمولا زیاد طول نمی کشد. شاید برای هر دو ایجاد یک رابطه زناشویی کمی سخت باشد اما وقتی رابطه صمیمی تری با هم برقرار کردند خیلی چیزها از هم یاد می گیرند و همدیگر را تحسین می کنند اما این رابطه به دلیل طبیعت تغییرپذیرشان دوام زیادی ندارد.

سخن پایانی:

اگر شما متولد آذر هستید یا کسی که دوستش دارید متولد آذر است می توانید صحت این طالع بینی را برای سایر دوستان بازگو کنید. لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید

گردآوری:حیاط خلوت

منبع: بدونیم

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

خوشبختی یعنی، متولد این ماه عاشقت بشه

خوشبختی یعنی، متولد این ماه عاشقت بشه تجربه کردن عشق در زندگی بی شک یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *