خانه > سرگرمی > خواندنی و دیدنی > تولد عجیب نوزادی که تنها ۱ سال از مادرش کوچکتر است! + عکس

تولد عجیب نوزادی که تنها ۱ سال از مادرش کوچکتر است! + عکس

تولد عجیب نوزاد ۲۵ ساله از مادر ۲۶ ساله!!

رکورد عجیب تولد نوزادی که یک سال از مادرش کوچکتر است تیتر یک اخبار داغ روز بود ، خبری که رکوردزنی در دنیای پزشکی و بحث درمان ناباروری داشت.
خبری با تیتر عجیب :نوزادی در سن ۲۵ سالگی متولد شد ، این نوزاد بعد از سالها انتظار برای تولد یعنی از سال ۱۹۹۲ بالاخره توسط مادری جوان که ۲۶ سال سن دارد به دنیا آمد ؛ هر آنچه که گفته شد واقعیت است واقعیتی که جزئیات آن را خواهید خواند.

جنین فریز شده , ناباروری

مادر ۲۶ ساله نوزاد ۲۵ ساله به دنیا آورد!!

“تینا گیبسون” نوزاد دختری به نام “اما ورن” به دنیا آورد ؛ در کمال حیرت نوزاد دختر تنها ۱ سال اختلاف سنی با مادر خود دارد.

به گزارش میرر نوزاد که در سال ۱۹۹۲ به عنوان جنین فریز شده در یکی از مراکز درمان ناباروری تشکیل شده بود تا سالها توسط دستگاه ها و تجهیزات خاص نگهداری می شده تا اینکه بعد از گذشت ۲۴ سال از فریز شدن او به رحم “تینا” منتقل شد و بعد از سپری شدن دوران باداری متولد شد.جالب است بدانید زمانیکه این نوزاد به حالت جنین فریز شده درآمد مادر کنونی او یعنی “تینا گیبسون” تنها ۱ سال و نیم سن داشته است که مطمئنا در ان زمان هرگز تصور نمیکرده روزی نوزادی را به دنیا بیاورد که یک سال از خودش کوچک تر است.این اتفاق رکوردشکنی بود در نگهداری جنین فریز شده که برای دنیای پزشکی یکی از موادر فراموش نشدنی خواهد بود.

منبع: namnak.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن مجری گری ۲۲ بهمن برای دانش آموزان

متن مجری گری ۲۲ بهمن برای دانش آموزان در ادامه مجموعه ای از متن مجری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *