خانه > ورزشی > دنیای ورزشکاران > داربی تهران؛رقابت تیم طبقه متوسط برابر تیم طبقه کارگر

داربی تهران؛رقابت تیم طبقه متوسط برابر تیم طبقه کارگر

یک سایت انگلیسی با معرفی ۱۰ داربی حساس غیر اروپایی جهان از داربی تهران به عنوان یکی از حساس‌ترین رقابت‌های باشگاهی نام برد.

داربی تهران؛رقابت تیم طبقه متوسط برابر تیم طبقه کارگر

به گزارش حیاط خلوت به نقل از ایسنا، پنج‌شنبه همین هفته در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های باشگاهی در آسیا دو تیم استقلال و پرسپولیس در داربی ۸۶ تهران برابر هم به میدان می‌روند.

داربی استقلال و پرسپولیس که به داربی تهران معروف است یکی از مهم‌ترین رقابت‌های باشگاهی در آسیا است. کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران الکلاسیکو را تجربه کرده است ولی او خود معتقد است این داربی در حد همان دیدار است. جایی که استقلال تیم طبقه متوسط برابر پرسپولیس تیم طبقه کارگر قرار می‌گیرد. ۱۰۰ هزار نفر تماشاگر از این دیدار استقلال می‌کنند. ۵۰ هزار نفر برای تیم قرمزپوش و ۵۰ هزار نفر هم برای تیم آبی پوش به ورزشگاه می‌روند تا تیم‌شان را تشویق کنند.

هر دو تیم میلیون‌ها هوادار در ایران دارند و وقتی زمان داربی فرا می‌رسد نمی‌توان از این دیدار چشم‌پوشی کرد. هیجانی که در کشور ایران قبل و چند روز بعد از داربی ایجاد می‌شود فوق‌العاده است.

یک تیم حتی اگر فصل بدی را هم تجربه کرده باشد، با برتری در داربی مزه یک فصل موفقیت‌آمیز را می‌چشد. برای این دیدار ساعت‌ها قبل هواداران ورزشگاه را پر می‌کنند و تیم‌شان را تشویق می کنند. البته این حمایت با تهمت‌هایی درباره تبانی و آشوب و دعواهای دو طرف نیز همراه بوده است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *