خانه > فرهنگ و هنر > سینما ، تئاتر ، تلویزیون > دانلود سریال ممنوعه + خلاصه داستان و بازیگران سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه + خلاصه داستان و بازیگران سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه + خلاصه داستان سریال ممنوعه

بعد از استقبال خوب مردم از سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی که در مدیوم نمایش خانگی پخش شد ؛ برخی دیگر از کارگردانان و تهیه کنندگان خوب کشورمان نیز دست به کار شدند و سریال هایی چون عاشقانه ، گلشیفته و… برای پخش در نمایش خانگی تولید و عرضه کردند.

سریال ممنوعه یکی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی است؛ در ادامه اطلاعات تکمیلی درمورد این سریال را بخوانید. همچنیندر ادامه لینک دانلود سریال ممنوعه را هم خاهید دید.

بازیگران سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه + خلاصه داستان و بازیگران سریال ممنوعه

داستان سریال ممنوعه

سریال ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت میکند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی و … .

کارگردانی سریال پرچهره «ممنوعه» بر عهده امیر پورکیان و تهیه کننده آن على اکبر نجفى است.

پورکیان جوان و اهل شهر اهواز است و پیش تر تهیه کنندگی دو فیلم خنده های آتوسا و دریا و ماهی پرنده را به عهده داشته است که این دومی در حال حاضر در گروه هنر و تجربه در معرض دید علاقه مندان است.

دانلود سریال ممنوعه

برای دانلود همه قسمت های سریال ممنوعه اینجا را کلیلک کنید و قانونی دانلود کنید

⇐ ⇐ دانلود قانونی سریال ممنوعه ⇒ ⇒

اسامی بازیگران سریال ممنوعه

میلاد کی مرام ، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفى

بهاره افشاری در سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه + خلاصه داستان و بازیگران سریال ممنوعه

عوامل سریال خانگی ممنوعه

نویسندگان فیلمنامه سریال ممنوعه : علی اصغری و مهرداد کوروش نیا

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز :حامد شریفی نیا

طراح صحنه و لباس : آبتین برقی

طراح گریم : الهام اطیابی

امور مالی : مهدی جمشیدی

عکاسان : حانیه زاهد و علی سندانی

فیلمبردار پشت صحنه : محمود جوانشیر

مدیر فیلمبرداری : ابولفضل نباتی

صدابردار سریال ممنوعه : محمد شاهوردی

مدیر تولید : فریبا سادات خلیلی

مدیر تدارکات : توماج گودرزی

نیکی کریمی در سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه + خلاصه داستان و بازیگران سریال ممنوعه

تحلیلی بر سریال ممنوعه

سریال ممنوعه تازه ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است. آیا این سریال جای خالی شهرزاد را پر می کند؟ زمستان ۹۶ بسیاری از سایت های خبری ، درباره شروع ساخت سریالی با قصه متفاوت در شبکه نمایش خانگی گفتند که قرار است بازیگران زیادی در آن حضور داشته باشند. مراحل پیش تولید و فیلم برداری آن شروع شد و هر روز خبرهای تازه تری از پیوستن بازیگران جدید به پروژه به گوش می رسید. آنطور که از سمت عوامل بیان می شد، «ممنوعه » قرار است داستان سه نسل را به طور موازی بیان کند.

تهیه کننده «ممنوعه » علی اکبر نجفی مدیرعامل موسسه هنرنمای پارسیان است و سرمایه گذار آن هم صادق یاری از مدیران شرکت مذکور است. این موسسه در دو سال اخیر تهیه و توزیع سه سریال «عالیجناب »، «عاشقانه » و «گلشیفته » را بر عهده داشته که هر سه به طور منظم به بازار عرضه شده. به این ترتیب مخاطب می تواند از نظر عرضه این سریال مطمئن باشد.

صحنه های جنجالی سریال ممنوعه

پس ار توزیع اولین قسمت این سریال، موارد جالب توجهی در این مجموعه دیده می شود که خط داستانی را تحت الشعاع قرار می دهد. مهمترین آن قراردادن رده سنی برای تماشاگران این سریال است که روی جلد و پیش از شروع سریال اعلام می کند این مجموعه برای افراد زیر ۱۶ سال مناسب نیست.

همچنین در قسمت اول با نوشتن یک متن پیش از شروع سریال با مضمون «نمایش وابستگی شخصیت های مضطرب ، پریشان ، مستاصل و پرخاشگر به مصرف دخانیات ، در جهت ارائه تصویری ناخوشایند از این رفتار صورت پذیرفته و تاکیدی دوباره بر این نکته است که شخصیت های قوی ، آرام و با تدبیر هرگز به سمت موادی که سلامت آنها را نشانه گرفته نمی روند» سعی شده صحنه های خشن و مصرف مداوم سیگار، الکل و مواد مخدر در این مجموعه به نوعی توجیه شود.

از نکات جالب توجه دیگر سریال نوع پوشش زنان است ، به جای شال یا روسری کلاه کاپشن ورزشی بر سر دارند یا شال را به شکل دستار به دور سر خود بسته اند و… این در صورتی است که سریال «عاشقانه » همین یک سال پیش با معضل ممیزی حجاب بازیگران زن دست و پنجه نرم می کرد و در نهایت با بی سلیقگی تمام موهای خانم های سریال پوشانده شد.

عکس بازیگران فیلم ممنوعه ، ماجرای سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه + خلاصه داستان و بازیگران سریال ممنوعه

حضور یک شخصیت تراجنسی ، فرنچ ناخن های تمام زنان سریال ، معرفی دوست اجتماعی و بیان تفاوت آن با دوست دختر و…. از دیگر مسائلی است که «ممنوعه » را قابل تامل می کند. این موارد در میان تمام سریال هایی که تابه حال در شبکه نمایش خانگی عرضه شده اند برای اولین بار است که اتفاق افتاده و شاید به نوعی بتواند شروع یک فرهنگ سازی باشد.

گریم نیما شعبان نژاد در نقش ترنس در سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه + خلاصه داستان و بازیگران سریال ممنوعه

نویسندگان سریال ممنوعه

اصغری نویسندگی «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی ، «آبنبات چوبی » به کارگردانی حسین فرحبخش ،«فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی عباس رافعی و «شیفت شب » به کارگردانی نیکی کریمی را در کارنامه خود دارد. او همچنین به تازگی نوشتن فیلم نامه «سونامی » به کارگردانی میلاد صدرعاملی را به پایان رسانده و این کارگردان فیلمش را برای حضور در جشنواره سی و هفتم فجر آماده می کند.

مهرداد کوروش نیا دیگر نویسنده سریال «ممنوعه » از کارگردان ها و نمایشنامه نویس های باسابقه تئاتر است که از سال ۸۰ تابه حال مدام متن ها و کارهایش روی صحنه بوده و در تمام این سال ها جایزه های بسیاری از جشنواره های مختلف دریافت کرده است . بنابراین با نگاهی به کارنامه کاری این دو نویسنده می شود به عاقبت قصه «ممنوعه » خوش بین بود.

عکس میلاد کی مرام در سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه + خلاصه داستان و بازیگران سریال ممنوعه

اما از میانه قسمت اول و در کل قسمت دوم دیگر کسی داستان را روایت نمی کند و قضاوت و پیشروی در داستان را بر عهده خود بیننده می گذارد. شاید در قسمت های آینده دوباره راوی شروع به صحبت کند اما همین حضور و عدم حضورش در دو قسمت پشت سر هم کمی بهم ریختگی به نظر می رسد که اگر ادامه دار باشد نتیجه اش متوجه نویسندگان سریال است.

زمان پخش سریال ممنوعه

طبق اخبار منتشر شده در سایت رسمی این سریال ؛ ممنوعه قرار است هر هفته دوشنبه ها در سراسر کشور توسط موسسه سرو رسانه پارسیان پخش شود.

آقای صادق یاری به عنوان سرمایه گذار در این پروژه حضور دارد.

مسئولیت جانشین تهیه کننده در این سریال بر عهده مهدی یاری است.

گردآوری: بخش سینما، تئاتر ، تلویزیون

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *