خانه > دنیای مد و فشن > مد و مدگرایی > رنگ سال ۲۰۲۲ چیست | رنگ سال ۱۴۰۱ چیست ؟

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست | رنگ سال ۱۴۰۱ چیست ؟

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست | رنگ سال ۱۴۰۱ چیست ؟

Very peri آبی بنفش رنگ سال ۱۴۰۱ .این رنگ دارای ته رنگ بنفش-قرمز است، که نشان دهنده ی هیجان‌، شادی و حضوری پویا است. این رنگ نماد خلاقیت شجاعانه، اعتماد به نفس بی دغدغه و کنجکاوی متهورانه ای که روح خلاق انسان را زنده می کند، حس کنجکاوی این رنگ به ما کمک می کند تا آینده ای پر از احتمال تغییر را بپذیریم و در حالی که برای زندگی اهدافی جدید در نظر میگیریم با دیدی جدید به زندگی نگاه کنیم.

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست, رنگ سال ۱۴۰۱ چیست ؟

رنگ very peri به‌عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ از طرف شرکت پنتون معرفی شد. Very peri آبی بنفشی به رنگ گل پریوش می‌باشد.

در رنگ سال ۲۰۲۲، وفاداری و ثبات آبی با شور و هیجان و نشاط قرمز ترکیب شده است.⠀

همانطور که جامعه همچنان رنگ را به عنوان یک شکل مهم ارتباط و راهی برای بیان و تأثیرگذاری بر ایده‌ها و احساسات و تعامل و ارتباط می‌شناسد، پیچیدگی این رنگ آبی قرمز بنفش جدید،امکانات گسترده‌ای را که در برابر ما قرار دارد برجسته می‌کند.

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست, رنگ سال ۱۴۰۱ چیست ؟

این رنگ جذاب و جدید پنتون، خلاقیت و نوآوری را با خود به همراه آورده است.

  • چرا که بعد از شیوع ویروس کرونا زندگی همه ما دچار دگرگونی شده و حالا از یک دوره که شدیدا همگی منزوی و به دور از اجتماع بوده‌ایم بیرون آمده‌ایم و استانداردهای ما در حال تغییر هستن.
  • این رنگ به ما اعتماد به نفس می‌بخشد و روح خلاق ما را زنده می کند، تا این تغییرات را در آغوش بگیریم و دید جدیدی به زندگی بعد از کرونا داشته باشیم.

در حالی که آبی بنفشی Very Peri اولین رنگی است که پنتون به یک NFT تبدیل کرده است، آخرین رنگ هم نخواهد بود

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست, رنگ سال ۱۴۰۱ چیست ؟

لوری پرسمن، معاون موسسه رنگ پنتون اضافه کرد. «ایجاد یک رنگ جدید برای اولین بار در تاریخ برنامه رنگ آموزشی PANTONE رنگ سال ما نشان دهنده نوآوری و تحول جهانی در حال وقوع است. همانطور که جامعه همچنان رنگ را به عنوان یک شکل مهم ارتباط و راهی برای بیان و تأثیرگذاری بر ایده‌ها و احساسات و تعامل و ارتباط می‌شناسد، پیچیدگی این رنگ آبی قرمز بنفش جدید، امکانات گسترده‌ای را که پیش روی ما قرار دارد برجسته می‌کند.

به گفته این موسسه، ایجاد یک رنگ جدید برای سال ۲۰۲۲ خود نمادی از تغییراتی بود که در حال حاضر در جهان پس از یک دوره شدید انزوا و عدم اطمینان رخ می دهد. مانند انتخاب سال گذشته دو رنگ، خاکستری نهایی و زرد آفتابی روشن کننده، انتخاب آبی پویا تا حد زیادی تحت تأثیر تمایل برای غلبه بر همه‌گیری کووید ۱۹، نگرانی‌های زیست‌محیطی و محاسبه بزرگ‌تر با بی‌عدالتی و نقص‌های فعلی ما بود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *