خانه > سرگرمی > فال روزانه پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه پنج شنبه 18 خرداد 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که ۱۸ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شما تغییراتی کلی در سبک کار کردن خود ایجاد خواهید کرد و از این کار خود نتیجه های خوبی به دست خواهید آورد. شما همچنین در رابطه با سلامتی و ظاهر خود نیز حساسیت بیشتری نشان خواهید داد. منافعی که از سرمایه گذاری های خود به دست خواهید آورد به بهبود وضعیت اقتصادیتان کمک قابل توجهی خواهند کرد. مسائل حقوقی که برای مدت ها بلاتکلیف باقی مانده بودند بالاخره به نفع شما سر و سامان خواهند یافت و انتظار به پایان خواهد رسید. در نیمه دوم سال احتمال ترفیع رتبه و افزایش حقوقتان بسیار زیاد خواهد بود و قدرت و نفوذتان در محل کارتان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. شاید رفتارها و عملکرد بچه هایتان زیاد باب میل شما نباشد، اما همسرتان با عشق بی چشم داشت و حمایت های فراوان خود شما را در دریای محبتش غرق خواهد کرد. ماه های آبان، دی، اسفند و خرداد آینده برای مجردها نوید بخش آغاز روابط عاطفی جدید خواهد بود و اتفاق های زیادی در انتظارتان خواهند بود.

فال روزانه
امروز احساسات شما با منطقتان در نبرد هستند و نمی توانید بین این دو به راحتی تعادل برقرار کنید. در شرایط موجود احتمال این که طرف قلبتان را بگیرید خیلی بیشتر است اما باید حواستان باشد که اسیر تندروی های احساستان نشوید. در ارتباط با غریبه ها با احتیاط گام بردارید و سعی کنید ببینید در پشت آن نقابی که به صورت دارند شخصیت واقعی آنها چگونه است. این مسئله در زمینه روابط عاطفیتان نیز صدق می کند؛ اگر به کسی علاقه مند شده اید پیش از آن که بخواهید این رابطه را وارد مرحله جدی تری کنید باید اول او را خوب بشناسید، شاید او آن فردی که شما فکر می کنید نباشد و با گذشت زمان بتوانید به این حقیقت پی ببرید.
فال روزانه
دنیای رویاگونه ای که برای خود ساخته اید واقعا لذت بخش است و شما می توانید این لذت را به دیگران هم منتقل کنید. بودن در کنار شما برای آنها بسیار خوشایند است و حضورتان مایه دلگرمی می شود. اما امروز واقعیت های تلخ دنیای حقیقی این دنیای درونی را تحت تأثیر قرارداده و آن را به خطر انداخته است، خودتان را برای دفاع از آن آماده کنید. سعی کنید انتقادات سازنده دیگران را زیادی به دل نگیرید و به جای جبهه گرفتن و ناراحت شدن از آنها سعی کنید به آنچه دیگران می خواهند به شما یاد بدهند گوش فرا دهید. امروز با این همه اتفاقاتی که در اطرافتان جریان دارد شاید اوضاع خیلی باب میلتان نباشد، اما اگر می خواهید آرامش داشته باشید آن را خیلی جدی نگیرید.

فال روزانه

امروز با این همه احساساتی که وجودتان را فرا گرفته اند و موج اطلاعاتی که در اطرافتان در جریان است داشتن یک رفتار درست و منطقی کار دشواری به نظر می رسد. سعی کنید مسائل را زیاد جدی نگیرید، زیرا امروز  این تنها راه داشتن خیالی راحت است. اگر هر گونه تحقیق و بررسی را لازم می بینید تمام اقدامات لازم را انجام دهید. اگر در کاری نیاز به کسب اطلاعات دارید امروز روز خیلی خوبی می تواند باشد، چرا که از منابعی که حتی انتظارش را هم ندارید می توانید این اطلاعات را به دست بیاورید. روز خوبی برای تجسس می تواند باشد ولی مواظب باشید به این بهانه در کارهای دیگران فضولی نکنید و آنها را با دخالت های بیجایتان معذب نکنید.
فال روزانه
امروز دیگران با تلاشی خستگی ناپذیر سعی به قانع کردن شما به پذیرش نقطه نظرات خودشان دارند و ممکن است شما با خودتان فکر کنید که بهتر است به حال خودشان رهایشان کنید تا هر چقدر دلشان می خواهد حرف بزنند، اما نباید بگذارید فکر کنند اینقدر راحت از پس شما بر می آیند. نظرات خود را بیان کرده و از آنها دفاع کنید و نشان دهید که آنها هم موظفند به نظرات و باورهای شما احترام بگذارند. شما دارید هر لحظه رفتارتان را بر اساس احساساتتان تغییر می دهید. زندگی شما در حال حاضر به اندازه کافی غیر قابل پیش بینی است، خودتان هم با رفتارهای ضد و نقیض آن را بیشتر بهم نریزید و اوضاع را برای خود بدتر نکنید.
فال روزانه
امروز موجی از انرژی به سوی شما هجوم آورده و اعتماد به نفستان را تقویت می کند، شما هم سعی کنید از این انرژی غیر منتظره بیشترین بهره را ببرید زیرا به آن نیاز خواهید داشت. انگار نیرویی قوی با سرسختی تمام می خواهد بین شما و اهدافتان فاصله ایجاد کند و برای مقابله با آن به تمام انرژی، اراده و اعتماد به نفس خود نیاز خواهید داشت. امروز از آن روزها است که حسابی لجباز شده اید، دست از لجبازی بردارید!این کار به هیچ وجه شما را به خواسته هایتان نزدیک تر نخواهد کرد. به جای این رفتار با این همه انرژی و اعتماد به نفسی که در درون خود احساس می کنید توانتان را به کار گرفته و با قدرت تمام کار کنید.
فال روزانه
امروز باید سعی کنید ترس های خود را به انگیزه ای برای عملکرد مثبت تبدیل کنید. شما در حال حاضر انرژی بسیاری در اختیار دارید، پس آن را هدر ندهید و بیشترین بهره ممکن را از آن ببرید. امروز از آن روزهایی است که کوچک ترین حرف یا اظهار نظری می تواند واکنش های شدیدی را در اطرافیانتان ایجاد کند. همه خیلی احساساتی شده اند، پس مواظب قدم هایی که برمی دارید باشید. انتقاداتی که امروز از شما می شود ممکن است باعث شوند که به خودتان و توانایی هایتان شک کنید. اشکالی ندارد اگر بخواهید به درون خود نگاهی انداخته و ریشه این انتقاداتی که از شما شده است را در درونتان بیابید، ولی بد نیست با منتقدین خود هم حرف بزنید و دلیل حرف هایشان را درک کنید.
فال روزانه
امروز به احتمال زیاد حرف های ضد و نقیضی از اطرافیان خود خواهید شنید، دلیل آن هم این است که احساسات و منطق در برابر هم قرار گرفته اند، به همین دلیل هم باید حواستان را خوب جمع کنید که بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید، در غیر این صورت در گوشه ای گیر خواهید افتاد که اصلا دلتان نمی خواهد باشید. به هشدارهای درونی که دریافت می کنید توجه کنید و قبل از هر کاری هر چقدر که لازم است تحقیق و بررسی کنید. شما از روابط عاطفی عمیق موجود بین خودتان و دوستانتان آگاه هستید و این وابستگی عاطفی امروز ممکن است باعث شود نتوانید بی طرفانه در مورد آنها قضاوت کنید، سعی کنید چشم هایتان را بیشتر باز کنید.
فال روزانه
امروز ممکن است وعده های وسوسه انگیزی که به شما داده می شوند و پاداش های بزرگی که به شما پیشنهاد می کنند به شدت اغوایتان کنند. اما بهتر است مواظب باشید و چشم هایتان را خوب باز کنید زیرا به احتمال زیاد بیشتر این چیزهایی که گفته می شوند فقط حرف هایی زیبا و دلنشین هستند و در عمل از این خبرها نخواهد بود. امروز اظهارنظرهای دیگران و توصیه هایشان در مورد این که چطور باید زندگیتان را اداره کنید شما را شگفت زده خواهند کرد. یادتان نرود که چه کسی رئیس است! شما خودتان مدیر زندگی خود هستید و در مورد این که چه چیزی درست و چه چیزی غلط است خودتان باید تصمیم گیری کنید.
فال روزانه
امروز مواظب حرف ها و رفتارهای خود با دیگران باشید زیرا آنها سعی دارند ظاهر خود را تا جایی که می توانند خوب نشان دهند، اما آنچه در باطن آنها می گذرد با چیزی که شما می بینید تفاوت های بسیاری دارد. شما باید بتوانید شخصیت واقعی آنها را پشت این ظاهر جذاب و امروزی و رفتار دوستانه ظاهری شناسایی کنید و گول آنها را نخورید. دارایی های شخصیتان امروز به شما احساس امنیت می دهند و با فکر کردن به در دسترس بودن آنها احساس آرامش می کنید. ولی یادگاری های زیادی که نگه داشته اید وزن زیادی پیدا کرده اند و سرعت رشد و پیشروی شما را کم می کنند و مانع به کار گرفتن ابزارها و وسایل جدیدی می شود که نیاز دارید.

فال روزانه
امروز مواظب برنامه هایی که دارید باشید، زیرا دیگران با برنامه های غیر واقع گرایانه شما تحت تاثیر قرار نخواهند گرفت. سعی کنید کارها را به منطقی ترین و ساده ترین شکل ممکن پیش ببرید، برای این کار باید قبل از انجام هر کاری خوب فکر کنید. امروز اطرافیان به سادگی با شما ارتباط برقرار می کنند ولی آنقدر حواستان به دیگران و اثراتی که روی آنها می گذارید مشغول است که از خودتان و اصل کارهایی که باید انجام دهید غافل شده اید. این که به دنبال توجه دیگران باشید در ذات شماست، ولی اگر بدانید مردم بیش از هر چیزی به خودشان و کارهایشان اهمیت می دهند اینقدر به دست آوردن توجه آنها را برای خودتان بزرگ نمی کنید.
فال روزانه
شما در حال حاضر از لحاظ عاطفی در مرحله حساسی قرار گرفته اید و احساس می کنید که بی هیچ دلیلی مخالفت های زیادی دارند با شما می شوند. شما دارید با لجبازی و سرسختی زیادی پیش می روید و باید حواستان به این نکته باشد که هر چقدر سرسخت تر باشید پیدا کردن راه حلی برای این وضعیت دشوارتر خواهد بود. امروز همکاری و کنار آمدن با دیگران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. درست است که از اتفاقی که افتاده خیلی پشیمان هستید، اما خیلی خوب می دانید که نمی توان در گذشته زندگی کرد، شما تنها می توانید از اتفاقات گذشته درس بگیرید و در آینده زندگی بسیار بهتری برای خودتان درست کنید، پس دست از حسرت خوردن بردارید.
فال روزانه
امروز حواستان را جمع کنید که بیش از اندازه شوخی و خنده نکنید. عاقلانه تر این است که نسبت به همیشه حالت جدیتری داشته باشید. شاید شما هیچ منظور خاصی از این حرف ها نداشته باشید، اما دیگران گفته هایتان را به دل خواهند گرفت و فکر می کنند که منظورتان دقیقا همان چیزی است که می گویید، پس شما هم همین کار را بکنید و چیزی نگویید مگر این که دقیقا همان منظور را داشته باشید. علاقه و توجه شما به مد و فرهنگ عامه امروز با نیرویی که از درون شما را به تمرکز روی مسائل معنوی فرا می خواند در تضاد خواهد بود. شاید بهتر باشد حداقل امروز را به مسائلی عمیق تر از چیزهایی مانند مد روز بپردازید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *