خانه > سرگرمی > فال روزانه چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که ۱۷ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال حتی اگر بهترین سال زندگیتان نباشد قطعا سال خوبی خواهد بود. مراسم های سنتی و مذهبی زیادی در خانواده تان برگزار خواهند شد و در کنار این مراسم ها شرکت در گردهمایی های اجتماعی و فعالیت های گروهی شما را با افراد جدیدی آنا خواهد کرد که به افرادی مهم در زندگیتان تبدیل شده و ارتباطات نزدیکی با شما برقرار خواهند کرد. مسائل مالی  تا حدود زیادی پیشرفت خواهند کرد اما امسال سالی نیست که از لحاظ اقتصادی به آن وضعیتی که مدت ها رویایش را در سر داشته اید دست پیدا کنید. فرصت های بسیاری برای شروع کارهای جدید برایتان پیش خواهند آمد و شاید در کار فعلی خودتان هم بتوانید پیشرفت های قابل توجهی داشته باشید و وظایفی که به عهده تان گذاشته می شوند را به خوبی انجام دهید، اما قلبا از وضعیت کاری خودتان رضایت چندانی نخواهید داشت. علاقه ناگهانی شما به فرد جدیدی که وارد زندگیتان می شود شور و هیجان تازه ای به زندگی شما وارد خواهد کرد. دوستانتان تمام مدت در کنارتان خواهند بود و هر زمانی که به حمایت نیاز داشته باشید آنها را در کنار خود خواهید دید.

فال روزانه
امروز شما به طور خاصی احساساتی شده اید و واکنش هایتان به تمام افراد و اتفاقات اطرافتان خیلی شدیدتر از معمول هستند، خواه آنچه در برابرتان است عکسی از یک فاجعه انسانی باشد، یا کودکی بامزه و یا بچه گربه ای که خودش را برایتان لوس می کند. از لحاظ معنوی شما در حال حاضر از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستید و آماده اید تا برای سعادت در دنیای پس از مرگ هر کاری که لازم است را انجام دهید و یا اگر هم زیاد مذهبی نباشید ممکن است بخواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه پیدا کنید. اگر از دسته آدم های مذهبی هستید بد نیست امروز برای رفتن به یک سفر زیارتی برنامه ریزی کنید و هم به تفریح برید و هم زیارت، هم فال است و هم تماشا!
فال روزانه
شما متخصص این هستید که منتظر بمانید تا زمان مناسب برای انجام هر کاری فرا برسد. اما امروز بی آن که خودتان هیچ میلی به انجام این کار داشته باشید و بدون آمادگی کافی مجبور خواهید بود موضع خودتان را در مورد یک اختلاف حل نشده مشخص کنید. اگر می خواهید طرف مقابل خود در این بحث را تحت تاثیر قرار دهید باید صحبت هایتان واضح و هدفمند باشند، در غیر این صورت با حرف های بی سر و ته باعث خواهید شد که شنونده علاقه خود به گفته هایتان را از دست بدهد. امروز برای رویارویی با ترس هایتان و رهایی از آن ها فرصت خوبی می تواند باشد، شاید بتوانید از انجام کارهای هنری برای این کار کمک بگیرید.

فال روزانه

شرکت در مهمانی ها و فعالیت های گروهی و اجتماعی شما را با افراد بسیاری در ارتباط خواهد گذاشت که شامل دوستان صمیمی، آشنایان دور و حتی غریبه ها می شوند. در همین گیر و دار شخص جدیدی وارد زندگیتان خواهد شد که برای شما معنا و اهمیت متفاوتی پیدا می کند. شاید بحث هایی مطرح شوند که شما نسبت به آنها غیرت و تعصب دارید و بخواهید حرف خودتان را هر طوری که شده به کرسی بنشانید. یادتان باشد که این کار را با تدبیر و مهارت انجام دهید در غیر این صورت طرف مقابلتان را نسبت به خود دلسرد خواهید کرد و رابطه ای که م یتواند به یک رابطه پایدار تبدیل شود را در همان آغاز راه محکوم به فنا خواهید کرد.
فال روزانه
شما از لحاظ جسمانی امروز بسیار قوی و پرانرژی هستید و همین موضوع باعث شده احساس کنید که برای انجام هر کاری که بر سر راهتان قرار بگیرد آماده اید. این موضوع خیلی به نفعتان خواهد بود زیرا ممکن است امروز با چالش های جدیدی مواجه شوید که اهداف تازه ای را در زندگیتان ایجاد خواهند کرد و برای تلاش در این زمینه به انرژی و انگیزه زیادی نیاز خواهید داشت. در حال حاضر هیجان و شور و نشاط تمام وجود شما را در بر گرفته و با هر چیزی که بر سر راهتان قرار بگیرد با اراده و قاطعیت مواجه خواهید شد و هر کاری که برایتان پیش بیاید هرچقدر هم که بزرگ باشد شما را از میدان به در نخواهد کرد و برای انجام آن مصمم خواهید بود.
فال روزانه
امروز یکی از دوستان و یا اقوامتان بی آن که به طور مستقیم تقاضایی از شما کرده باشد شما را برای انجام کاری که به نظرتان انتظار نابجایی است در تنگنا قرار خواهد داد. به هیچ وجه فکر نکنید که مجبور به انجام این کار هستید، به ویژه این که کسی مستقیما چیزی از شما نخواسته است. امروز احساسات عاشقانه شما حتی از قبل هم بیشتر اوج گرفته اند و احساس می کنید که عشقتان از جنبه دنیوی خود فراتر رفته و حالتی معنوی به خود گرفته است و شاید حتی بخواهید این احساس جدید خود را در قالب یک شعر، نقاشی یا دلنوشته ماندگار کنید. اگر طرف مقابلتان نیز احساساتی شبیه به آنچه ز عمق وجود شما سرچشمه می گیرد داشته باشد اتفاقات جالبی بین شما خواهند افتاد.
فال روزانه
اگر در حال حاضر شخص مورد علاقه تان را پیدا کرده اید امروز می توانید منتظر پیشرفت رابطه عاطفیتان و ورود آن به مرحله تازه ای باشید که تعهدات بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. شما و طرف مقابلتان ممکن است تصمیم به ازدواج بگیرید، با هم بر سر این که مراسم خواستگاری را هر چه زودتر برگزار کنید به توافق برسید و یا شاید حتی تاریخ ازدواجتان را مشخص کنید. اگر هم متاهل هستید ممکن است تصمیم بگیرید که اقدام به بچه دار شدن بکنید. اگر هم هنوز تنها و مجرد هستید می توانید حداقل انتظار این که یک نفر را به خودتان جذب کنید را داشته باشید. شما برای آغاز یک رابطه عاطفی آماده اید و این موضوع از نگاه آنهایی که از شما خوششان می آید دور نمی ماند.
فال روزانه
امروز ممکن است به یک مهمانی خیلی مهم و رسمی دعوت شوید که حضور در آن موقعیت های زیادی را می تواند برای شما به همراه داشته باشد. شاید در این مجلس با اشخاصی آشنا شوید که به پیشرفت حرفه ای شما کمک هایی جدی خواهند کرد و یا شاید هم اطلاعاتی در زمینه موضوع جدیدی به دست بیاورید که شمارا به خود جذب می کند و راه تازه ای را پیش رویتان قرار می دهد. از آنجایی که شما با شور و حرارت زیادی در مورد موضوعاتی که به ذهنتان می رسند صحبت می کنید و رفتاری صمیمانه دارید انرژی و وقتی که برای این مهمانی صرف می کنید بیهوده نخواهد بود و قطعا افراد زیادی را به خود جذب خواهید کرد.
فال روزانه
امروز استعدادی درونی که تا پیش از این برایتان ناشناخته بوده است ممکن است به صورت کاملا غیر منتظره خودش را نشان بدهد. شما تصمیم خواهید گرفت که این استعداد خود را پرورش بدهید و به واسطه آن مهارتی را در خود ایجاد کنید که در زمینه های بسیاری به کارتان خواهد آمد. امروز به ویژه روز خیلی خوبی برای انجام این کار خواهد بود زیرا شما انرژی بسیاری را در اختیار دارید و وجودتان سرشار از شور و هیجان است و به همین دلیل هم می توانید تقریبا هر وظیفه ای که به عهده بگیرید را هرچند سخت و دشوار باشد، به بهترین نحو ممکن انجام دهید. خوشبختانه از لحاظ جسمانی نیز در وضعیت خوبی هستید و برای هر چالشی آماده اید.
فال روزانه
امروز احساسات عاشقانه تان شما را به فر رسیدن به سر و وضع ظاهریتان انداخته اند. شاید تصمیم بگیرید برای بردن دل کسی که دوست دارید به باشگاه بروید، یک رژیم غذایی جدید را شروع کنید و یا تغییراتی در سبک لباس پوشیدن خود ایجاد کنید. این کار به احتمال زیاد نتیجه ای که به دنبالش هستید را برای شما به همراه خواهد داشت. با شور و هیجانی که امروز در درون خود احساس می کنید تقریبا در انجام هر کار دیگری نیز موفق خواهید بود. در محل کارتان نیز عملکردی که از خود نشان می دهید رضایت بخش است و دقت عمل و تمرکزی که روی انجام کارهایتان دارید از چشم مقامات بالاتر مخفی نخواهد ماند.

فال روزانه
امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس می کنید آماده اید هر مسئولیتی که به عهده شما گذاشته شود را به خوبی انجام دهید. روحتان سرشار از هیجان، شور و اشتیاق، و هدفمندی خواهد بود و حتی خودتان هم با توجه به این که چیز خاصی تغییر پیدا نکرده است از این که این همه انرژی از کجا می آید در تعجب هستید. وقتتان را با فکر کردن به این چیزها هدر ندهید و از این موقعیت استفاده کنید و نگذارید این همه انرژی بلااستفاده بماند. کار جدیدی را شروع کنید، به باشگاه بروید، به دوستانتان کمک کنید، خلاصه این که بیکار ننشینید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که امروز کارهایی که به دقت و تمرکز زیادی نیاز داشته باشند گزینه های چندان خوبی برای شما نخواهند بود.
فال روزانه
اطلاعاتی که امروز از طریق دوستانتان به دست می آورید ممکن است شما را به تمرکز روی هدف جدیدی دعوت کنند. شاید ایده های خیلی زیادی در مورد پروژه هایی که می خواهید انجام دهید داشته باشید، اما امروز به شما در پیدا کردن این که کدام یک از آنها اولویت های اصلی شما هستند کمک قابل توجهی خواهد کرد. شروع به حرکت کنید! فقط فراموش نکنید انتخابتان هر چه که باشد و هر کاری که بخواهید انجام دهید باید قبل از شروع تمام مقدمات لازم را فراهم کنید، در غیر این صورت مجبور خواهید بود در میانه راه مدام کارتان را متوقف کرده و به دنبال فراهم کردن چیزهایی باشید که از ابتدا آنها را آماده نکرده بودید.
فال روزانه
دنیای اطرافتان دارد شما را به گسترش دادن نگاهتان دعوت می کند. زمان آن فرا رسیده است که جنبه بهتر، بزرگ تر و پیشرفته تر چیزها را بببینید. یادتان باشد که زندگی همچون یک آینه است و احتمال این که چیزی فراتر و بیشتر از آنچه انتظار دارید را به دست بیاورید خیلی کم است. پس رویاها و امید و آرزوهایتان را بزرگ تر کنید و خودتان و زندگیتان را در بهترین حالت ممکن تصور کنید تا بهترین نتیجه ها را بگیرید. خودتان و توانایی هایتان را دست کم نگیرید، این کار با داشتن تواضع و فروتنی خیلی فرق می کند. شاید امروز دلتان بخواهد در خانه بمانید و کمی استراحت کنید، اما حواستان باشد کاری نکنید که عشقتان این موضوع را به معنای بی میلی به دیدار با او تعبیر کند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *