خانه > زناشویی > دانستنی های جنسی > پاسخ به همه سوالات شما درباره پرده بکارت دختران ۲

پاسخ به همه سوالات شما درباره پرده بکارت دختران ۲

پاسخ به تمامی سوالات در مورد پرده بکارت و ترمیم پرده بکارت 

در این مطلب از حیاط خلوت به تمامی سوالات شما در مورد پارگی پرده بکارت ، ترمیم پرده بکارت و روش های جراحی ترمیم بکارت ، انواع عمل های زیبایی واژن برای دختران باکره پاسخ داده شده است .

عکس عمل جراحی ترمیم پرده بکارت قبل و بعد 

عکس عمل جراحی ترمیم پرده بکارت قبل و بعد 

آیا پرده بکارت بعد از پارگی غیر قابل بازگشت به حالت اولیه است؟

یکی از تصورات غلطی که در خصوص پرده بکارت وجود دارد این است که پرده بکارت خاصیت خود ترمیمی دارد و بعد از مدتی پرده بکارت خود به خود ترمیم می شود. در حالی که باید بگوییم این تصور کاملا غلط است. زیرا که پرده بکارت به لحاظ ساختاری شبیه به گوشت و یا پوست انسان نیست که بتواند بعد از مدتی خود را بازسازی کرده و به حالت اولیه باز گردد.بنابراین حتی انجام جراحی ترمیم بکارت نیز نمی تواند آن را همچون یک پرده سالم بازسازی کند.

بسیاری از افراد تصور می کنند که می توانند با پرده ارتجاعی هر گونه رابطه جنسی داشته باشند و هیچ کسی متوجه عدم سلامت پرده بکارت شان نشود.باید این نکته را به خاطر داشته باشید که کسانی که در این حوزه متخصص هستند توانایی و دانش لازم را دارند که بتوانند کمترین ساییدگی و ظاهر غیر طبیعی پرده بکارت را تشخیص داده و عدم سلامت آن را به خود فرد گزارش کنند.

تشخیص زمان دقیق پارگی پرده بکارت

گاها سوالاتی مطرح می شود مبنی بر این که آیا می توان زمان دقیق پارگی پرده بکارت را تشخیص داد؟.

امکانات پزشکی این روزها این امکان را برای متخصصین و پزشکان فراهم نکرده است که بتوانند زمان دقیق پاره شدن پرده بکارت را تشخیص دهند.در واقع برخی از متخصصین بر این باورند که تا دو هفته بعد از پارگی پرده به دلیل آثار زخم و یا خون مردگی هایی که در بخش دیواره های پرده بکارت ایجاد شده است می توانند تشخیص دهند اما اگر آثار پارگی از بین برود دیگر نمی توان زمان از دست رفتن بکارت را تشخیص داد. در صورتی که برای خانمی موردی مانند تجاوز رخ داده باشد برای اثبات کردن اتفاق باید هر چه زوددتر به مراجع مرتبط مراجعه کند تا بتواند از حق خود دفاع کند.

چگونه بفهمیم پرده بکارت دختر سالم است یا نه؟

در برخی از فرهنگ ها مخصوصا فرهنگ های سنتی یکی از عواملی که با توجه به آن نجابت و پاکی دختران را می سنجند سلامت پرده بکارت دختران می باشد. از این رو اقدامی که از دیرباز انجام می شده است اما این روز ها  آمار آن روبه کاهش است بررسی سلامت پرده بکارت دختران بود.از این رو برای آگاهی از سلامت یا عدم سلامت پرده بکارت دختران آن ها را به متخصصین زنان می بردند و در آنجا بعد از انجام معاینات می توانستند گواهی سلامت را دریافت کنند.

متاسفانه خیلی اوقات روش هایی را می شنویم که تنها بر اساس خرافه بوده  و هیچ پایه علمی ندارد برای مثال:

  • تشخیص باکره بودن از روی زانو!
  • تشخیص باکره بودن از روی چشم و چهره!
  • تشخیص سالم بودن پرده بکارت از نحوه راه رفتن!
  • تشخیص پارگی پرده از اندام!

روش تشخیص سلامت پرده بکارت از گذشته تا امروز همان معاینات ساده است که امکان تشخیص را فراهم می سازد.البته با گذشت زمان متخصصین ابزار هایی را بکار می گیرند که مشاهده دقیق تر باشد و بدون مشکلاتی بتوانند نواحی داخلی را مشاهده کنند.بنابراین مشاهده پرده بکارت توسط خود شخص در اکثر موارد غیر ممکن است و تشخیص نوع آن امکانپذیر نمی باشد.

ارسال عکس از پرده بکارت و تشخیص سلامت آن

گاهی اقدامی که از سوی دختران و یا سایر افراد انجام می شود این است که از پرده بکارت خود فیلم یا عکس می گیرند و آن را برای متخصصین می فرستند و می خواهند که سلامت آن از سوی متخصصین تشخیص داده شود.باید بگوییم که این اقدام غیر ممکن است و ضمانتی در جهت صحت تشخیص وجود ندارد.از این رو برای تشخیص قطعی و نهایی سلامت پرده بکارت باید حتما حضوری مراجعه کرده تا معاینات لازم انجام شود.

 دلایل معاینه و تشخیص سلامت پرده بکارت در ایران

واقعیتی که وجود دارد این است که این روز ها دو دلیل مهم می تواند سبب شود که دختران به یکی مراکز مراجعه کرده و بخواهند که سلامت پرده بکارت شان بررسی شود.

  1. ابتدا این که برخی از دختران پیش از مراسم عروسی و برحسب سنت ها برای انجام این کار اقدام می کنند و در واقع فرهنگ خانواده ها از عمده دلایلی است که سبب می شود دختران این اقدام را انجام دهند.
  2. البته  معاینه در پیش از ازدواج در برخی از دوشیزه ها به دور از مسائل فرهنگی بوده و دوست دارند بدانند پرده بکارت آنها چه شکلی دارد و مشاروره هایی برای داشتن اولین رابطه جنسی از متخصصین می گیرند .
  3. سومین دلیل در مواردی است که جرم های قانونی مثل تجاوز ها صورت گرفته است و دختران جوان برای اثبات جرمی که اتفاق افتاده است به مراجع قانونی مراجعه کرده و در صدد انجام معاینات خاصی در ناحیه پرده بکارت هستند.

در این موارد با انجام معاینات و تشخیص این که پرده بکارت سالم نیست در کنار سایر شواهد و مدارک می توانند که مجرم را به دادگاه بکشانند و اشد مجازات یعنی اعدام را برای وی درخواست کنند.همانطور که می دانید جرم تجاوز به عنف از جمله جرایمی است که در رده جرم های جنایی قرار می گیرد و مرتکب این جرم باید قصاص شود.

آیا  معاینه پرده بکارت پیش از مراسم عروسی، ضرورت علمی دارد یا فرهنگی!؟

احتمال دارد شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که در خانواده ای بزرگ شدید که از بررسی پرده بکارت پیش از مراسم عروسی موضوعاتی را شنیده اید و یا این مساله را در نزدیکان خود مشاهده کرده اید.

در گذشته بسیاری از دختران به جهت فضای سنتی ای که وجود داشت پیش از این که به مراسم عروسی برسند و وارد حجله عروس و داماد شوند به متخصصین زنان مراجعه می کردند و این معاینات را انجام می دادند.اما این روز ها به جهت فعالیت های زنانه نگری ( فمینیستی ) که وجود دارد زنان معاینات پیش از عروسی را توهین قلمداد می کنند و از انجام آن امتناع می کنند.مقاومت در برابر این کار و رد رویکردهای فرهنگی- سنتی می تواند در مجالی دیگر مطرح شود اما بحث ما در اینجا صرفا بحث علمی و تخصصی است.

واقعیت ها حاکی از آن است که بسیاری از متخصصین بر این باورند که انجام معاینات و بررسی ها در ناحیه پرده بکارت پیش از داشتن اولین رابطه جنسی می تواند برای دختران کمک کننده باشد

مزایای معاینات و بررسی پرده بکارت قبل از اولین رابطه جنسی

بررسی و تعیین نوع پرده بکارت و افزایش آگاهی

در واقع زمانی که دختران پیش از انجام نخستین رابطه جنسی تحت معاینات قرار می گیرند متخصصین به آن ها می گویند که نوع پرده بکارت آنها چگونه است و تمامی شرایط لازم را برای رابطه جنسی موفق به آنها گوشزد کرده و رعایت آنها موجب می شود روند رابطه بهتر پیش رود.

افزایش آگاهی زنان و دختران در جهت مدیریت بهتر نخستین رابطه جنسی

در مواردی لازم است که زنان برای کاهش درد و افزایش کیفیت رابطه جنسی اولی شان اقداماتی را انجام دهند. بعد از بررسی ها مشاوره های لازم ارائه شده و آگاهی موجب بهبود روند رابطه جنسی می شود.از این رو می توان نتیجه گرفت که فارغ از مباحث فرهنگی که در زمینه معاینات پرده بکارت مطرح می شود مسائلی علمی و کاملا تخصصی وجود دارد که باید نسبت به آنها توجه داشته باشید.

چند مثال

در واقع در مواردی که پرده بکارت ارتجاعی باشد و یا به نوعی باشد که خونریزی نداشته باشد این مساله عنوان می شود و در نتیجه زمانی که بعد از رابطه خونریزی اتفاق نیفتاد افراد نگران نمی شوند و شکل گیری سوء تفاهمات منتفی می شود. یا در برخی از دختران پرده بکارت در عمق بیشتری قرار دارد و متخصص می تواند پوزیشن هایی را به عنوان پیشنهاد به زوجین بدهد و یا به علت کوچک بودن سوراخ بعضی از پرده ها می توان ژل های روان کننده و یا در مواردی بی حسی های کم اثر مانند لیدوکایین را برای دختران تجویز کرد

احتمال بارداری دختر باکره چقدر است؟

آیا با وجود پرده بکارت سالم، بارداری امکانپذیر است یا خیر؟

واقعیتی که وجود دارد این است که بارداری زمانی اتفاق می افتد که اسپرم ها خودشان را به نواحی داخلی رحمی برسانند و بتوانند لقاح موفقی را با تخمک ها داشته باشند.از این رو در مواردی مشاهده شده است که علیرغم این که پرده بکارت سالم است اما به دلیل این که مایع منی مرد و اسپرم روی واژن ریخته شده است از همان مجرا وارد نواحی داخلی واژن و از فیلتر پرده بکارت و سوارخ هایی که در آن وجود داشته است عبور کرده و در نهایت بارداری اتفاق افتاده است.

البته این اتفاق بسیار نادر است و در موارد کاملا استثنایی اتفاق می افتد.از سوی دیگر نیز به این نکته توجه کنید که امکان بارداری برای یکسری پرده بکارت هایی که مجرا و یا سوراخ هایی در آن ها وجود دارد اتفاق خواهد افتاد.

برای مثال پرده هایی که حلقوی هستند سوراخی که در وسط آن ها وجو دارد امکان عبور اسپرم ها را فراهم می کند و در نهایت احتمال بارداری بسیار است.

عکس عمل جراحی ترمیم پرده بکارت قبل و بعد 

ترمیم پرده بکارت

این روز ها از مهم ترین و پردرخواست ترین اقداماتی که دختران جوان در پی انجام ان هستند ترمیم پرده بکارت است. در واقع برخی از دختران به دلایل مختلفی پرده بکارت خود را از دست داده اند و از ترس این که مبادا نداشتن پرده بکارت در هنگام ازدواج برایشان مشکل ساز شود و زمینه ساز شکل گیری بسیاری از تصورات بد و قضاوت ها شود به متخصصین زنان مراجعه می کنند و می خواهند که پرده بکارت شان ترمیم شود.ترمیم پرده بکارت در واقع در طی یک جراحی بسیار حساس و دقیق قابل انجام است

مهم ترین هدفی که از انجام ترمیم پرده بکارت دنبال می شود این است که دیواره اطراف پرده بکارت به هم نزدیک شوند در نهایت بعد از ازدواج و در اولین رابطه جنسی امکان خونریزی فراهم می شود.در بسیاری از موارد جراحی ترمیم بکارت توانسته مانع از از دست رفتن آبروی دختری شود که در از دست دادن بکارت خود نقشی نداشته است و تقصیری نداشته است.اما به هر روی برخی از دختران ترجیح می دهند که صادقانه از وضعیت خود صحبت کنند و در خصوص نداشتن بکارت دروغ نگویند و دست به جراحی نزنند.

انواع روش های جراحی ترمیم بکارت

روش ها و تکنیک های مختلفی برای جراحی ترمیم پرده بکارت وجود دارد که مهم ترین آن ها موارد زیر می باشد:

  • دوخت پرده بکارت

در این روش پزشکان می توانند تمامی بخش هایی که از پرده بکارت باقی مانده را با انجام تکنیک هایی به هم نزدیک کنند و با ایجاد دوخت هایی پرده را ترمیم کنند.در این روش دیواره های پرده به هم نزدیک می شود و در صورت انجام رابطه جنسی همان خونریزی ای که افراد انتظار دارند اتفاق می افتد.بنابراین باید مدت زمانی را به بهبودی محل زخم ها اختصاص دهیم تا رابطه جنسی بدون مشکل و درد باشد.این جراحی در کمترین زمان و تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

  • روش الوپلنت alloplant

در این روش با بکارگیری ماده ای می توانند به ترمیم پرده بکارت کمک کنند. البته این روش از روش های موقتی محسوب می شود و در فاصله زمانی نزدیک به ازدواج انجام می دهند تا اثرات آن باقی باشد.

مراقبت های بعد از جراحی ترمیم پرده بکارت

دوره ای که به عنوان دوره نقاهت جراحی ترمیم بکارت در نظر می گیرند تقریبا یک هفته الی ۱۴ روز می باشد.بنابراین این دوره در افراد مختلف متغیر می باشد. اما حداقل دوره روند بهبودی و دوره نقاهت در افراد یک هفته و حداکثر زمان لازم دو هفته می باشد.

این جراحی به دلیل این که کاملا تهاجمی است مستلزم انجام مراقبت هایی بعد از انجام جراحی است که باید به دقت و با وسواس انجام شود. مهم ترین مراقبت ها موارد زیر می باشد:

  • استراحت کردن: بهتر است که بعد از انجام جراحی استراحت یک هفته ای داشته باشید تا محل زخم ها به طور نسبی بهبود پیدا کند.
  • استفاده از قرص های آنتی بیوتیک: این قرص ها می تواند در روند بهبودی و کاهش احتمال بروز خطر نقش داشته باشد.
  • استفاده از دارو های آنتی بیوتیک: به دلیل این که واژن زنان گشاده است احتمال اینکه انواع میکروب ها وارد آن شوند و زمینه ساز بروز انواع میکروب ها و قارچ ها شود زیادی است. اما بعد از جراحی این حساسیت و احتمال بیماری واژینال افزایش خواهد داشت. به همین جهت دارو های ضدقارچ تا حد زیادی می تواند از بروز مشکلات جلوگیری کند.
  • تعویض لباس در فواصل زمانی کوتاه و پوشیدن لباس های تمیز: این امر کمک می کند که فضای واژن تمیز باشد و احتمال ورود میکروب کاهش پیدا کند. با این اقدام به نوعی از ورود میکروب جلوگیری می کنید.

عوارض جراحی ترمیم بکارت

جراحی ترمیم بکارت همچون تمامی جراحی هایی که این روزها انجام می شود دارای عوارض و پیامد هایی است که البته کاملا طبیعی هستند و جزئی از روند جراحی و بهبودی بعد از جراحی هستند.

از مهم ترین عوارض بعد از جراحی ترمیم بکارت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خونریزی خفیف
  • کبودی
  • تورم در بخش جراحی شده
  • سرگیجه
  • احساس تهوع
  • ایجاد زخم هایی در بخش جراحی شده
  • درد و ناراحتی موقت چند روز بعد از جراحی
  • سوزش و خارش بعد از جراحی ترمیم بکارت
  • ملتهب شدن؛ ایجاد تورم و التهاب در ناحیه بخیه ها و برش هایی که در طی جراحی انجاد شده است
  • بروز عفونت

سوالات ترمیم پرده بکارت

جراحی ترمیم بکارت درد دارد؟

واقعیت این است که این جراحی در وضعیت بیحسی موضعی انجام می شود و بخش هایی که قرار است روند جراحی روی آنها انجام شود، بی حس می شوند و فرد در حین عمل چیزی را متوجه نخواهد شد.البته در مواردی نیز برخی از پزشکان توصیه می کنند که اگر فرد در وضعیت بیهوشی عمومی باشد روند جراحی بهتر انجام می پذیرد.بنابراین روش ها متفاوت است اما نقطه اشتراک تمامی روش ها این است که درد ها را برای فرد کاهش دهند تا روند جراحی بهتر و دقیق تر انجام شود.

جراحی ترمیم بکارت چقدر طول می کشد؟

طول مدت زمانی که برای اتمام روند جراحی به خود اختصاص می دهد یک ساعت و نیم تا دو ساعت می باشد.البته در مواردی ممکن است که میزان تخریب پرده بکارت و میزان اقداماتی که برای آن باید انجام شود و نیز میزان تخصص پزشک در انجام جراحی ترمیم بکارت در مدت زمان روند جراحی تاثیر گذاشته و آن را کمتر یا بیشتر کند. اما در حالت طبیعی بیش از دو ساعت طول نمی کشد.در حالت کلی باید بدانید که هایمنوپلاستی از جمله جراحی هایی است که سرپایی محسوب می شوند و فرد بعد از انجام آن می تواند به منزل باز گردد.اما به هر روی باید مراقبت هایی انجام شود که روند بهبودی با موفقیت طی شود.

دکتر برای ترمیم پرده بکارت؟

واقعیت این است که گاها افراد برای اینکه این جراحی را انجام دهند نمی دادند که دقیقا باید به کدام پزشکان با چه تخصصی مراجعه کنند. بنابراین این سوالات را می پرسند که کدام پزشکان هایمنوپلاستی انجام می دهند؟

در اغلب موارد کسانی که جراحی ترمیم بکارت را انجام می دهند جراحان پلاستیک و یا متخصصین زنان هستند.ترمیم بکارت در مراکز قانونی مثل پزشکی قانونی نیز قابل انجام است که البته در موارد و شرایطی خاص انجام می شود.

آیا ترمیم بکارت قابل تشخیص است؟

دخترانی که با هدف انجام جراحی ترمیم بکارت به متخصصین زنان مراجعه می کنند اولین مساله ای که مطرح می سازند این است که آیا بعد از جراحی ترمیم بکارت می توان تشخیص داد که پرده بکارت ترمیم شده است یا خیر.واقعیتی که وجود دارد این است که بلی قطعا با یک معاینه ساده می توان تشخیص داد که پرده بکارت ترمیم شده است.

جراحی هایمنوپلاستی چه فایده ای دارد؟.

در واقع زمانی که قرار است که ترمیم بکارت تشخیص داده شود بنابراین چه هدفی منجر به تصمیم درخصوص انجام جراحی پرده بکارت می شود.این خونریزی برای کسانی که تصور می کنند خونریزی نشانه خوبی برای بکارت دختر است می تواند کارآمد باشد و دخترانی که می خواهند ازدواج کنند معمولا پیش از ازدواج از این جراحی و مزیت اش بهره مند می شوند.

هزینه جراحی ترمیم بکارت (هایمنوپلاستی)

هزینه ای که برای جراحی ترمیم بکارت دریافت می شود در مراکز مختلف و از سوی متخصصین مختلف به طور متغیر اعلام می شود. از این رو نمی توان در این مطلب هزینه ای ثابت را برای همه مراکز و پزشکان تعیین کرد.از این رو بهتر است که بعد از این که مشاوره های لازم را در خصوص انجام یا عدم انجام هایمنوپلاستی با متخصصین داشتید در زمینه هزینه ای که آنها دریافت می کنند نیز صحبت کنید و در صورت توانایی پرداخت تصمیم نهایی خود را در خصوص انجام جراحی ترمیم بکارت اتخاذ کنید.

جراحی ترمیم بکارت با لیزر

یکی از ابزار آلاتی که این روز ها تا حد زیادی در بخش های درمانی و زیبایی توانسته است امکانات و اثرات درمانی و زیبایی منحصر به فردی را از خود به جای بگذارد لیزر ها هستند.لیزر ها از جمله ابزارهایی هستند که می توان از آن ها در حوزه جراحی ترمیمی بکارت نیز استفاده کرد.

به این نحو که بعد از این که پرده بکارت و بخش های تخریب شده آن با نخ های بخیه به هم دوخته شدند لیزر ها می توانند محل بخیه ها را تا حدودی بهبود بخشند و اثرات آن را کاهش دهد. از این رو کاربرد لیزر ها در جراحی هایمنوپلاستی صرفا از این جهت است که آثار جراحی را تا حدودی کاهش دهند. اما لیزر ها به طور کلی نمی توانند عمل دوخت پرده بکارت را انجام دهند.در واقع لیزر ها صرفا در بخشی از روند جراحی ترمیم بکارت مثمر ثمر واقع می شوند.

ترمیم بکارت با گیاهان دارویی

یکی از دروغ های شایعی که به وفور می شنویم این است که پرده بکارت را می توان با دارو های گیاهی ترمیم کرد. واقعیت این است که این مطلب دروغی بیش نیست و نمی توان هرگز با دارو ها و رژیم غذایی پرده بکارت را ترمیم کرد. از این رو بهتر است که گول افراد سودجو را نخورید و از روش های کاملا پزشکی و تایید شده برای ترمیم بکارت اقدام کنید.بسیاری از افراد هستند که به منظور بازار گرمی و دریافت پول های هنگفت افراد آسیب دیده را به سمت خود جذب می کنند و با نسخه های عجیب و غریب جیب آنها را خالی می کنند.

کپسول پرده بکارت مصنوعی چیست؟

در واقع این روش از جمله روش هایی است که غیرجراحی محسوب می شود و به آن ترمیم دروغین بکارت گفته می شود.

کپسول پرده بکارت در واقع کپسولی است که آن را پیش از انجام رابطه جنسی در داخل واژن قرار می دهنند. زمانی که رابطه جنسی انجام می شود و با گرم تر شدن فضای داخلی واژن این کپسول باز می شود و محتویات داخل آن به بیرون ریخته می شود. محتویات آن که مایعی قرمز رنگ و مشابه با خون است این تصور را ایجاد می کند که خونریزی اتفاق افتاده و کسی متوجه نمی شود پرده بکارت وجود نداشته است.این کپسول ساخته چین است و در چند ساله اخیر جنجال های خبری جالبی به همراه داشته است.

قیمت کپسول بکارت چقدر است؟

به دلیل اینکه این محصول در بازار آزاد به فروش می رسد و از سوی بسیاری از دلالان و سودجویان به دست مصرف کننده می رسد قیمت کپسول بکارت به طور دقیق تعیین شدنی نیست. اما به هر روی می توان گفت با هزینه های قابل توجهی این کپسول به دست کسانی که این محصول را می خواهند می رسد.در مواردی دیده شده است که این کپسول به قیمت یک ملیون تومان به فروش می رسد و در مواردی دیگر این هزینه بسیار متفاوت تر از این عدد است.

هرگز فراموش نکنید که خریداری این محصولات به دلیل اینکه در بخش  داخلی بدن استفاده می شود از حساسیت بالایی برخوردار است. از این رو رابطه مستقیمی با سلامت افراد دارد.

انواع عمل های زیبایی واژن برای دختران باکره

انواع عمل های زیبایی واژن برای دختران باکره

بسیاری از دختران باکره می خواهند برخی از اعمال مختلف زیبایی واژن را انجام می دهند اما ترس از آسیب به پرده بکارت سبب می شود که از این کار منصرف شوند. در مواردی نیز دختران نگران سوالاتی را در این زمینه مطرح می سازند تا بتوانند از امکان یا عدم امکان انجام انواع جراحی های زیبایی واژن اطلاع داشته باشند.

در این بخش انواع اقداماتی که دختران باکره می توانند در ناحیه واژینال انجام دهند را نام برده و به ارائه توضیحاتی در ادامه آنها خواهیم پرداخت.

  • جراحی زیبایی لابیاپلاستی
  • سفید کردن یا بلیچینگ واژن
  • تزریق ژل
  • تزریق فیلر

انجام جراحی زیبایی لابیاپلاستی و آسیب به پرده بکارت

این روزها از مهم ترین جراحی های زیبایی ای که زنان انجام می دهند و این جراحی ها با نام جراحی های زیبایی زنان شناخته شده اند در بین دختران جوان و باکره نیز طرفداران زیادی پیدا کرده اند.از جمله جراحی های زیبایی که می توان نام برد عمل لابیاپلاستی است که از مهم ترین و پرطرفدارترین جراحی های زیبایی زنانه در ناحیه واژن می باشد.

در این عمل  مهم ترین اهدافی که دنبال می شود این است که تمامی نقایص و مشکلات موجود در بخش لابیاها بهبود پیدا کند.این جراحی دارای مزایا و نتایج مثبت فراوانی است که سبب گردیده است حتی دختران جوان نیز پیش از ازدواج برای انجام این جراحی اقدام کنند. حال سوالی که مطرح می شود این است که آیا لابیاپلاستی به پرده بکارت آسیب می زند یا خیر؟

برطبق اظهارات بهترین متخصصین زنان باید گفت که انجام جراحی لابیاپلاستی برای دختران باکره هیچ گونه تداخلی با پرده بکارت ندارد و هرگز آسیبی به آن وارد نمی کند.در واقع اگر با نحوه انجام جراحی لابیاپلاستی آشنا باشید متوجه خواهید شد که حوزه جراحی در بخش های بیرونی واژن است و احتمال آسیب به پرده بکارت صفر درصد می باشد.

نحوه انجام جراحی لابیاپلاستی

  • در ابتدا با بی حس کننده های موضعی بخش های واژینال و لابیاها را بی حس می کنند تا روند جراحی بدون درد باشد.
  • مرحله بعدی ایجاد برش هایی در نواحی لابیاهای بیرونی است.
  • این برش ها بر اساس تکنیک های خاصی انجام می شوند که متخصصین جراحی می توانند بسته به سلیقه مراجعه کننده و نیز بسته به نوع مشکلاتی که در بخش لابیاها وجود دارند تکنیک های مذکور را به کار بندند.
  • در نهایت بعد از این که برش ها انجام شد و فرم دهی نهایی انجام پذیرفت محل برش ها باید بسته شود.
  • در مواردی از نخ های بخیه جاذب و درمواردی از نخ های بخیه غیر جاذب استفاده می شود و از دیگر گزینه های بستن محل زخم ها لیزر ها هستند که نسبت به سایر روش ها روند بهبودی بعد از جراحی را کاهش می دهند.

*از این رو همانطور که مشاهده می کنید جراح هیچ اقدامی را در بخش های داخلی واژن انجام نمی دهد و صرفا در بخش لابیاهای مینور روند جراحی انجام می شود.

مهم ترین مزایایی که جراحی لابیاپلاستی دارد موارد زیر می باشد:

  • بهبود وضعیت لابیاها
  • زیبا تر شدن نمای ظاهری لابیاها و واژن
  • کوچک تر شدن سایز لابیاهای بزرگ

*********************************

عمل زیبایی واژن زنان / همه چیز درباره جراحی واژینوپلاستی و لابیاپلاستی

*********************************

انجام بلیچینگ یا سفید کردن واژن برای دختران باکره

برخی از دختران باکره هستند که به دلایل مختلفی از جمله دلایل ارثی از بدو تولد بخش هایی از واژن و اطراف مقعد آن ها پوستی تیره دارد. پوست تیره در واقع ارتباط مستقیمی با رنگدانه های موجود در بافت پوست دارد که با راهکارهایی مخصوص می توان به سفید کردن بخش های واژینال کمک کرد.

سفید کردن واژن نیز با بکار گیری ابزار آلات و نیز تکنیک های خاصی انجام می شود که همچون جراحی لابیاپلاستی هیچ تداخلی با پرده بکارت ندارد در نتیجه هیچ آسیبی به آن وارد نمی کند.

در این روش با استفاده از انواع لیرز ها می توانند به کاهش رنگدانه های پوستی در ناحیه واژینال بپردازند. در نهایت کسانی که پوست واژن و کشاله ران هایشان تیره است تا حد زیادی بهبود رنگ ناحیه واژن را در آنها شاهد خواهیم بود.لیزر ها در طول دو دهه اخیر از بهترین ابزارآلاتی بودند که توانستند در حوزه های مختلفی نتایج مثبتی رقم بزنند. از جمله بخش هایی که لیرز ها بهترین نتیجه دهی را دارند سفید کردن نواحی واژینال زنان است.

نحوه انجام لیزر برای سفید کردن واژن

در این روش با قرار گرفتن روی تخت و خوابیدن به نوعی که امکان دسترسی به بخش واژن فراهم باشد می توانند لیزر را روی پوست واژن نگه دارند تا اشعه های آن بر روی بافت پوست برسد.این اشعه ها درواقع کمک می کنند که ملانین پوست از بین برود. در واقع ملانین پوست که عامل مهمی برای تیرگی پوست ناحیه واژینال است زمانی که از بین برود قطعا تیرگی پوست نیز از بین خواهد رفت.در این روش لیزر ها با فاصله از پوست واژن قرار می گیرند و اشعه های آن نیز نمی تواند موجب آسیب به پرده بکارت شود.

تزریق ژل و فیلر به واژن برای دختران باکره

ژل ها و فیلر ها نیز به منظور بهبود وضعیت واژن و نیز زیباسازی و جوانسازی بخش های بیرونی واژن تزریق می شود که همچون دو اقدام زیبایی  که در بخش های قبلی نام برده شد موجب پارگی و از بین رفتن پرده بکارت نمی شود.مهم ترین مزیتی که تزریق ژل یا فیلر به ناحیه واژن دارند این است که لابیاها فرم بهتری می گیرند و ظاهر آنها جوان تر و زیبا تر می شود.

در مواردی که دختران لابیاهایی بزرگ داشته باشند می توانند بعد از انجام لابیاپلاستی مقادیری ژل یا فیلر را به لبه های واژن یا همان لابیاماژورها تزریق کنند.در واقع تزریق ژل هم افتادگی و هم شلی لابیاهای بیرونی را از بین می برد و هم این که به جوانسازی آنها کمک می کند.

نحوه انجام تزریق ژل به لابیاهای دختران باکره

  1. در ابتدا پزشک از مواد خاصی استفاده می کند تا نواحی لابیاها بی حس شوند.
  2. بعد از این که مواد روی لابیاها اثر کرد روند تزریق ژل ها با سرنگ هایی مخصوص شروع می شود.
  3. تمامی ابزار آلاتی که در روند تزریق ژل به لابیاها انجام می شود ضدعفونی می شوند تا احتمال بروز عفونت و سایر مشکلات از بین برود.
  4. سپس بر حسب میزان خواسته مراجعه کننده و یا میزانی که خود پزشک تشخیص می دهد ژل ها به اطراف لابیاها تزریق می شود تا لابیاها اصطلاحا توپر شوند

بنابراین نحوه تزریق ژل به گونه ای است که هیچ ارتباطی با نواحی داخل واژن ندارد و حتی خطر آسیب به پرده بکارت وجود ندارد.

بهترین کاندیدا ها برای انجام تزریق ژل به لابیاها

  • دختراتی که از بدو تولد لابیاهای غیر قرینه ای دارند.
  • افرادی که دارای چروک های فراوان در قسمت لایباماژورها هستند
  • دخترانی که می خواهند ازدواج کنند ولی ظاهر واژن و لابیاها اعتماد به نفس را از آنان گرفته است. بنابراین می توانند پیش از این که وارد رابطه زناشویی شوند برای انجام تزریق ژل اقدام کنند.
  • دختران باکره ای که در سنین بالا ازدواج می کنند و می خواهند که به زیباسازی و جوانسازی لابیاها کمک کنند تا رابطه جنسی جذاب و لذت بخشی داشته باشند.

خلاصه مطلب

مهم ترین نکاتی که در این نوشتار آمد را می توان در قالب جملات کوتاه و خلاصه اینگونه عنوان کرد:

  • پرده بکارت انواعی دارد که  شرایط منحصر به فردی را در دختران ایجاد می کند. از این رو هرگز خود را با دیگران مقایسه نکنید. شرایط شما شرایط شماست و با هیچ کس قابل قیاس نیست.
  • گاها برخی از دختران پرده بکارت ندارند.
  • پاره شدن پرده بکارت درد ندارد اما باید شرایط روانی و استرسی خود را کنترل کنید تا احتمال درد به کمترین میزان ممکن برسد.
  • معاینه پرده بکارت قبل از برقراری اولین رابطه جنسی بهترین اقدامی است که یک دختر می تواند انجام دهد و دارای مزایای قابل توجهی می باشد و درنهایت سبب تسهیل روند اولین رابطه جنسی و افزایش لذت جنسی می شود.
  • هرگز بعد از رابطه جنسی نمی توان نوع دقیق پرده را تشخیص داد بنابراین اگر می خواهید از نوع دقیق آن اطلاع داشته باشید قبل از رابطه جنسی برای آن اقدام کنید.
  • در مواردی خونریزی بعد از رابطه جنسی اتفاق نمی افتد که شرایط و دلایل مخصوص به خود را دارد و کاملا طبیعی است.
  • نوعی پرده بکارت وجود دارد که بدون دخالت پزشک و اقدامات پزشکی پارگی آن غیر ممکن است. به این پرده بسته یا مسدود می گویند و رابطه جنسی نمی تواند آن را از بین ببرد.
  • خون پریود و خون بکارت از یک مجرا خارج می شود اما کاملا ویژگی های این دو خون با هم متفاوت هستند.
  • پرده بکارت نمی تواند به طور خود به خودی ترمیم شود. بعد از تخریب بافت پرده بکارت امکان بازگشت هر گز وجود نخواهد داشت.
  • حتی پرده های ارتجاعی نیز در اثر یکبار رابطه جنسی ساییدگی پیدا می کنند و این مساله از سوی بهترین متخصصین قابل تشخیص خواهد بود.
  • انواع روش ها برای ترمیم بکارت وجود دارد اما ادعای ترمیم با روش مصرف گیاهان دارویی کذب است.
  • تغییرات به وجود آمده درجراحی ترمیم بکارت، با معاینه ساده قابل تشخیص است.
  • انجام برخی از انواع جراحی های زیبایی زنان برای دختران باکره بلامانع است. لابیاپلاستی، بلیچینگ و نیز تزریق فیلر و ژل به ناحیه واژن هیچ آسیبی به پرده بکارت نمی زند.

امیدواریم که تمامی اطلاعاتی که در این مطلب حیاط خلوت ارائه شد در مسیر روشنگری و تغییر عقاید و باور های غلط و سنتی، قدمی مثبت را برداشته و بتواند تا حد زیادی یاری کننده دختران سرزمین مان باشد.

از سوی دیگر نیز بسیاری از دخترانی که نسبت به آسیب دیدگی پرده بکارت خود نگران هستند اکنون آگاه اند که می توانند با یک معاینه ساده  از سلامت آن مطلع شوند.

منبع:fcc-clinic.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

مهترین علائم ضعیف بودن اسپرم چیست؟

مهترین علائم ضعیف بودن اسپرم چیست؟ ضعیف بودن اسپرم یکی از مشکلاتی است که می‌تواند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *