خانه > اخبار ایران و جهان > آزار و اذیت ،مرد میوه فروش خواهرم را پشت جعبه ها برد و …

آزار و اذیت ،مرد میوه فروش خواهرم را پشت جعبه ها برد و …

آزار و اذیت توسط میوه فروش , میوه فروش محله که با قصد شیطانیی دختر ۴ ساله‌ای را ربوده و در صحنه جرم توسط اهالی دستگیر شده بود، به اتهام آدم ربایی وتجاوز به عنف در شعبه دهم دادگاه کیفری محاکمه شد.

آزار و اذیت توسط میوه فروش

آزار و اذیت توسط میوه فروش , ۱۹ خرداد سال گذشته والدین دختر ۴ ساله‌ای به‌نام «سارینا» به پلیس شکایت کردند که میوه فروش محله دخترشان را ربوده و قصد داشته او را مورد آزار و اذیت قرار دهد.

پس از این شکایت «فریبرز» میوه فروش ۲۶ ساله دستگیر شد و در بازجویی به قصد شیطانی‌اش اعتراف کرد. با اعتراف صریح این متهم جوان، پرونده تکمیل و به دادگاه فرستاده شد و سرانجام صبح دیروز این متهم در جلسه‌ای در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور قاضی غفاری -مستشار دادگاه- تشکیل شده بود، تحت محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه والدین سارینا کوچولو در برابر دو قاضی دادگاه ایستادند و در طرح شکایت خود از متهم جوان گفتند: «ساعت ۲ بعد‌از ظهر بود که دختر چهار ساله‌مان سارینا به همراه‌خواهر بزرگترش هنگامه که ۱۰ سال سن داردبه بقالی رفتند تا بستنی بخرند.
چند دقیقه بعد دخترم «هنگام» هراسان به خانه آمد و گفت میوه فروش سرخیابان سارینا را با خودش برد. سراسیمه و آشفته از خانه بیرون دویدیم و مرد میوه فروش را که قصد انجام عمل شیطانی داشت، سر بزنگاه گرفتیم.
دخترمان را نجات دادیم و این میوه فروش را به کلانتری ۱۷ شهریور تحویل دادیم.

آزار و اذیت توسط میوه فروش

حالا از قضات درخواست اشد مجازات برای این متهم شیطان صفت را داریم.» پس‌از اظهارات خانواده دختربچه خردسال، متهم در جایگاه ایستاد و در دفاع از خود به دادرسان دادگاه گفت:
«من فقط سارینا را دوست داشتم و قصدم از بردن این دختر به میوه فروشی‌ام این بود که به او جایزه‌ای بدهم. من هیچ قصد شیطانی نداشتم و بیگناه دستگیر شده‌ام.»

قضات که انکار متهم را دیدند به بخشی از اوراق پرونده که متهم در مراحل بازپرسی به قصد شیطانی خود اعتراف کرده بود اشاره کردند و متهم در پاسخ فقط گفت: من بیگناه هستم.
پس از پایان اظهارات متهم قضات وارد شور شدند و بزودی حکمشان را صادر خواهند کرد.

منبع: رکنا

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال پنجشنبه گذشته، خبری مبنی بر ابلاغ حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *