خانه > اخبار ایران و جهان > آلبوم «گفتم نرو» با صدای «محمد علیزاده» منتشر شد

آلبوم «گفتم نرو» با صدای «محمد علیزاده» منتشر شد

Mohammad-Alizadeh---Goftam-Naro

آلبوم جدید «محمد علیزاده» با عنوان «گفتم نرو» پس از مدت‌ها انتظاران هواداران این خواننده، از صبح امروز (یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵) در سراسر کشور منتشر شد. این آلبوم تحت امتیاز شرکت فرهنگی هنری «ایران‌گام» و به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» منتشر شده است.

این آلبوم ۸ قطعه به نام‌های «بی معرفت»، «بیمارم»، «یه آدم دیگه‌ای»، «خدانگهدار»، «عشقم این روزا»، «چهل درجه»، «تصمیمتو بگیر» و «گاهی بخند» دارد که با مدیریت «میلاد ترابی» -دوست و همکار قدیمی علیزاده- تولید شده‌اند.

ملودی ۴ قطعه از این آلبوم توسط محمد علیزاده ساخته شده و فرشید ادهمی و میلاد ترابی هر کدام یک ملودی در آلبوم دارند. همچنین ۲ قطعه از این آلبوم به صورت مشترک توسط محمد علیزاده و میلاد ترابی آهنگسازی شد‌ه‌اند.

«مهرزاد امیرخانی» با ۷ قطعه، ترانه‌سرای اصلی این آلبوم است و «سید محمد کاظمی» نیز یک ترانه در آلبوم دارد.

میلاد ترابی که همکاری‌های موفق متعددی با محمد علیزاده داشته، ۵ قطعه از آلبوم «گفتم نرو» را تنظیم کرده و امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر محمد علیزاده)، معین راهبر و شهاب اکبری هر کدام یک قطعه از این آلبوم را تنظیم کرده‌اند. میکس و مسترینگ قطعات این اثر توسط میلاد ترابی و آرش پاکزاد انجام شده است.

فرشید ادهمی، معین راهبر، امیرحسین اویسی، هومن نامداری، اشکان موسوی، علیرضا شهبازی، بهمن میرزازاده، امیرحسین کاشانیان، داود اریکه، احسان نی‌زن، پیام طونی و مجتبی تقی‌پور، نوازندگانی هستند که در آلبوم «گفتم نرو» هنرنمایی کرده‌اند.

عکاسی و طراحی کاور آلبوم جدید محمد علیزاده، همچون آلبوم قبلی این هنرمند بر عهده «بهنام دریانی» بوده است.

علیزاده یادداشت کوتاهی با دست‌خط خودش روی کاور آلبوم درج کرده است: «خداوندا، اراده‌ام را به زمان کودکی بازگردان. همان زمان که برای یک بار ایستادن، هزار بار می‌افتادم اما ناامید نمی‌شدم… محمد علیزاده.»

محمد علیزاده اسفندماه ۱۳۹۱، آلبوم «دلت با منه» را در پکیجی همراه با آلبوم «سورپرایز» روانه بازار موسیقی کشور کرد که با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبین مواجه شد و انتشار چند تک‌آهنگ پس از آن و موفقیت آن‌ها، باعث شد محمد علیزاده در سال‌های اخیر یکی از پرکارترین چهره‌های موسیقی کشور باشد. کنسرت‌های او همواره از سوی مخاطبین با استقبال روبرو شده، به نحوی که او امسال با ۳۶ سانس اجرا در تهران تا این لحظه رکورددار برگزاری کنسرت در تهران است و با اضافه شدن ۶ سانس اجرا در جشنواره موسیقی فجر به این تعداد، به رکوردی قابل توجه در سال ۱۳۹۵ دست پیدا می‌کند.

آلبوم «گفتم نرو» به همت شرکت «ایران‌گام» و توسط شرکت‌های «هنر شهر» و «دنیای هنر» در سراسر کشور توزیع شده است.

منبع: musicema.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *