خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار فرهنگی هنری > احضار رضا رشیدپور به پلیس فتا

احضار رضا رشیدپور به پلیس فتا

احضار رضا رشیدپور به پلیس فتا / حمله هکری به حساب‌های مردم

ماجرای حمله هکری به حساب های بانکی چیست؟ چند روزی است که اخباری مبنی بر حمله هکر ها به حساب های مردم در فضای مجازی منتشر شده است و بانک ها نیز با ارسال پیامک به صاحبان حساب به استفاده از رمز یکبار مصرف تاکید می کنند .

رضا رشیدپور مجری خوب کشورمان نیز با انتشار یک توئیت از حمله هکری به حسابش خبرداد .

احضار رضا رشیدپور به پلیس فتا

حمله هکری به حساب‌های مردم

سرهنگ کاظمی از احضار خبرنگار حوزه موسیقی به پلیس فتا در پی انتشار توئیت غیر واقعی خبر داد.

سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پس از انتشار رشته توئیتی که توسط بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در کشور انجام شد، وی به پلیس فتا تهران بزرگ احضار شد تا درباره اقدامش توضیح دهد.

وی افزود: پس از حضور این فرد در مقر پلیس، وی متوجه برداشت اشتباه خود شد وبا ارشاد‌هایی که صورت گرفت در آخر قرار بر این شد که توئیت این خبرنگار اصلاح و یا حذف شود.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: پس از بیان توضیحات این خبرنگار در خصوص موضوع هک و هکری، مشخص شد که وی دچار اشتباه شده و برداشت درستی از این مباحث ندارد که در همان زمان با تنظیم شکایت نامه‌ای برای رسیدگی به مشکل بابازاده اقدام شد

بهمن بابازاده در حساب شخصی خود در توییتر چه نوشته بود :

«پنجشنبه از حسابم در بانک … سه میلیون تومان کسر شد. پیگیری کردم و کارتم را سوزاندم. پیگیری نشان داد حسابم هک شده و به فلان آدرس بروم با پرینت حساب. آمدم دادسرا و صف شکایت تا بیرون مجتمع آمده. ظاهرا یک حمله بزرگ بانکی اتفاق افتاده. بیش از ۷۰۰ نفر اینجایند.

او با اشاره به اینکه تا آخر موضوع را پیگیری و نتیجه را اطلاع‌رسانی خواهد کرد، در بخش دوم توییت خود نوشت: «همه در صف اعتقاد دارند سر و صدای این ماجرا عمدا بیرون درز نکرده تا بی‌اعتمادی بانکی اتفاق نیفتد. هر لحظه به تعداد افراد در صف اضافه می‌شود. از یک تا سه میلیون تومان از حساب ملت کسر شده است. عمدتا کارت به کارت اینترنتی.»

تصویری که بابازاده در صفحه خود منتشر کرده، صفی را نشان می‌دهد که مقابل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۱ تهران ویژه جرائم رایانه‌ای و فناوری اطلاعات تشکیل شده است؛ مال‌باخته‌هایی که برای پیگیری شکایت حمله به حساب‌های بانکی خود آمده‌اند.

احضار رضا رشیدپور به پلیس فتا / حمله هکری به حساب رشیدپور

رئیس پلیس فتا پایتخت درباره اظهار نظر رضا رشید پور که مدعی شده بود که یک حمله ناموفق به حساب بانکی وی صورت گرفته است، گفت: در حال پیگیری این پرونده نیز هستیم و حسب دستور قضایی قرار است تا این فرد به پلیس فتا احضار شود و در خصوص اظهار نظر او موضوع بررسی شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *