خانه > نیازمندی ها > استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت چه مزایایی دارد؟

استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت چه مزایایی دارد؟

استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت چه مزایایی دارد؟

ساک دستی کاغذی کرافت

اگر کسب و کاری دارید که می خواهید با تبلیغاتی ارزان اما تاثیرگذار در مسیر برندینگ خود قدم بردارید، انتخاب ساک دستی کاغذی کرافت می تواند یکی از گزینه های مناسب باشد. به ویژه اگر قصد داشته باشید تا برای بسته بندی هدایای تبلیغاتی از یک ابزار زیبا و اقتصادی استفاده کنید. در این شرایط ساک دستی کاغذی کرافت به عنوان یک بسته مناسب، زیبا و ارزشمند می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که ساک دستی کرافت چیست و چه مزایایی دارد؟

کرافت چیست؟

کرافت نوعی کاغذ زیبا و مقاوم است که در گرماژ متفاوت برای کاربری های مختلف استفاده می شود. این کاغذها در گرم های مختلف ۷۰، ۱۱۵، ۱۲۰، ۱۲۵ و ۱۲۷ گرم در بازار وجود دارد. علاوه بر تفاوت در گرماژ این کاغذها در رنگ های کرم تا قهوه ای وجود دارد. گاهی نیز برای اینکه رنگ آن سفید شود از بلیچ استفاده می شود. از آنجا که جنس این کاغذها بدون استفاده از پلاستیک است از همین رو قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. علاوه بر این مقاومت کرافت باعث شده تا از آن برای تبلیغات کسب و کارهای مختلف استفاده شود.

ساک دستی کاغذی کرافت

ساک دستی کاغذی کرافت

ساک دستی کاغذی کرافت در دسته ساک دستی هایی از جنس کاغذ است که جنس آن از کاغذ کرافت است.شما می توانید از این ساک دستی ها برای حمل وسایل خود استفاده کنید. کسب و کارها نیز به دلیل کیفیت و شکل ظاهری این ساک ها از آن به عنوان ابزار تبلیغاتی خود استفاده می کنند. در واقع ساک دستی های کرافت شاپینگ بگ هایی است که می توان به وسیله آن توجه مخاطب را جلب کرد. برخی انواع دیگر کاغذ یا مقوا را برای شاپینگ بگ ترجیح می دهند. اما اگر شکل ظاهری و زیبایی آن برای شما اهمیت دارد، قطعا ساک دستی کرافت گزینه مناسب تری است.

ویژگی های ساک دستی کاغذی کرافت

ساک دستی کاغذی کرافت

زمانی که می خواهید برای طراحی و چاپ ساک دستی کرافت اقدام کنید، یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، ویژگی هایی است که این جنس دارد. از مهمترین ویژگی های ساک دستی کرافت چاپ شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. میزان گرماژ کاغذ:

از آنجا که گرماژ این نوع کاغذ زیاد است از همین رو در مقایسه با انواع دیگر کاغذ و مقوا از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار است. هر چه گرماژ بیشتر مقاومت آن نیز بیشتر است. بنابراین اگر می خواهید از متریال با مقاومت بالا استفاده کنید گرماژ آن باید بیشتر از ۲۰۰ گرم باشد.

  1. نوع چاپ ساک دستی:

پارامتر دیگری که در ساک دستی های کرافت باید به آن توجه کنید، نوع چاپی است که انتخاب می کنید. برای اینکار می توانید از چاپ سیلک استفاده کنید. همانطور که می دانید برای ساک دستی های تبلیغاتی باید لوگو، نشان تجاری و راه های ارتباطی با کسب و کار خود را نیز روی ساک دستی چاپ کنید.

  1. استحکام و دوام ساک دستی:

یکی دیگر از ویژگی های این ساک دستی ها دوام بالای آن و ظاهر زیبایی است که استفاده از آن را برای مصرف کنندگان خوشایند می کند.

مزایای ساک دستی های کرافت

یکی از مواردی که استفاده از این نوع ساک دستی را برای مصرف کنندگان آن خوشایند می کند، مزایایی است که دارد. از مهمترین مزایای ساک دستی های کرافت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابل بازیافت بودن آن:

یکی از مهمترین مزیت هایی که ساک دستی های کرافت دارد به دلیل کاغذی بودن، قابلیت بازیافت دارد از همین رو جنس آن سازگار با محیط زیست است.

کاهش ضایعات سمی:

از مهمترین و اصلی ترین مزایای این ساک دستی ها، کاهش ضایعات سمی به محیط زیست است که در تولید کیسه ها و ساک های پلاستیکی به وفور وجود دارد.

قیمت مناسب:

مزیت دیگر این ساک دستی ها قیمت ارزان آن در مقایسه با ساک دستی های کاغذی و … است. شما می توانید از این متریال به عنوان ساک دستی استفاده کنید.

چاپ زیبا:

چاپ روی کاغذ کرافت بسیار زیباست که با طراحی خلاقانه و زیبا می توانید توجه مخاطب را جلب کنید.

استحکام زیاد:

دلیلی که بسیاری از کسب و کارها از این ساک دستی ها استفاده می کنند، دوام و مقاومت بالای آن است. وقتی دوام این ساک دستی ها زیاد است می توان از آن به عنوان کالایی بادوام و کاربردی استفاده کرد. از همین رو تاثیر زیادی بر مخاطب دارد.

خرید ساک دستی تبلیغاتی کرافت

ساک دستی کاغذی کرافت

اگر قصد دارید از ساک دستی های کرافت به عنوان کالای تبلیغاتی برای کسب و کار خود استفاده کنید، لازم است به موارد مهمی مانند نوع چاپ، گرماژ کرافت، طراحی و شکل ظاهری آن توجه کنید. هر کدام از این موارد می تواند بر قیمت آن تاثیر داشته باشد. در نظر داشته باشید که در زمان استفاده از این ساک دستی ها برای تبلیغات به کیفیت و میزان استحکام و دوام آن توجه کنید. علاوه بر آن به طراحی آن نیز باید توجه داشته باشید. شکل و طراحی این ساک دستی ها باید به شکلی باشد که امکان طراحی لوگو و نشان تجاری کسب و کار و یا شعار آن وجود داشته باشد. همچنین اطلاعات تماس با برند نیز از مهمترین مواردی است که در زمان طراحی ساک دستی ها باید مورد توجه قرار گیرد. بی توجهی به این نکات می تواند هزینه و تلاش تبلیغاتی شما را بی اثر کند.

 نتیجه گیری

از آنجا که استفاده از ساک دستی های تبلیغاتی یکی از گزینه های مناسب برای برندینگ کسب و کارها است از همین رو انتخاب کاغذ کرافت با گرماژ مناسب و طراحی زیبا و خلاقانه می تواند میزان تاثیرگذاری تبلیغات را افزایش دهد. کاغذ کرافت مزایای زیادی برای تبلیغات کسب و کارها دارد که این مزایا علاوه بر تاثیر مثبت بر اثربخشی تبلیغات می تواند بر کاهش هزینه ها نیز کمک کند. اگر قصد طراحی و چاپ ساک دستی کرافت را دارید می توانید سفارشات خود را به طراحان خبره و با تجربه شرکت تبلیغاتی چاپ بازار بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن‌های تبلیغاتی خلاقانه؛ هنر جذب مشتریان از طریق پیامک

متن‌های تبلیغاتی خلاقانه؛ هنر جذب مشتریان از طریق پیامک شرکت‌های مختلف برای تبلیغات خود باید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *