خانه > فرهنگ و هنر > سینما ، تئاتر ، تلویزیون > بازیگر زن جنجالی چادری شد + عکس

بازیگر زن جنجالی چادری شد + عکس

عکس بازیگران سریال موچین / رابعه اسکویی در سریال موچین

سریال موچین یک سریال کمدی است . رابعه اسکویی بازیگر پرحاشیه که برای همکاری با شبکه جم از ایران مهاجرت کرده بود یکی از بازیگران سریال موچین است . رابعه اسکویی در سریال موچین در نقش یک خانم چادری ایفای نقش می کند . در ادامه عکس تست گریم بازیگران موچین را مشاهده می کنید.

عکس بازیگران سریال موچین 

سریال موچین

سریال «موچین» که فضایی کمدی دارد، با بازی مرجانه گلچین، حمیدلولایی، آشا محرابی، شهره لرستانی، رابعه اسکویی و … در تهران مقابل دوربین رفت.

تصویربرداری سریال نمایش خانگی « موچین » به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی میثم آهنگری از روز جمعه (۲۲ آذر) در تهران آغاز شده و خانه‌ای در غرب تهران لوکیشن فعلی این پروژه است.

بخش عمده تصویربرداری این سریال در تهران انجام خواهد شد. تست گریم بازیگران «موچین»، هفته گذشته با اضافه شدن چند بازیگر جدید به پایان رسید.

بازیگران سریال موچین

مرجانه گلچین ، حمیدلولایی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، شهره لرستانی، رابعه اسکویی ، امین چنارانی، افشین غیاثی مجید شهریاری، سعیده عرب، آشا محرابی، علی صادقی و امیر نوری گروه بازیگران این سریال کمدی اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

داستان سریال موچین

در خلاصه داستان «موچین» به نویسندگی مشترک حسین تبریزی و سیدعلی موسویان آمده: «انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن  کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم… .»

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از جمال گلی(مشاور تهیه‌کننده)، سیروس ذوالفقاریان(مجری طرح)، فریباسادات خلیلی(مدیر تولید)، مجید فاضلی(دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، امید نگارشی(مدیر فیلمبرداری)، فرهاد تبریزی(صدابردار)، جنان صدفی(طراح چهره‌پردازی).

****************************************

پست اینستاگرامی رابعه اسکویی بعد از بازگشت به ایران

****************************************

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

۶ انیمه عاشقانه که نباید دیدنشان را از دست بدهید

بهترین انیمه های عاشقانه انیمه ها طرفداران زیادی در میان جوانان و نوجوانان پیدا کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *