خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > با عمل های زیبایی بهنوش طباطبایی بیشتر آشنا شوید !

با عمل های زیبایی بهنوش طباطبایی بیشتر آشنا شوید !

عکس بهنوش طباطبایی قبل از عمل

بعد از انتشار عکس های جدید بهنوش طباطبایی بحث های زیادی در مورد عمل های زیبایی بهنوش طباطبایی انجام شد . در ادامه عکس بهنوش طباطبایی قبل از عمل را مشاهده کرده و با عمل های زیبایی این بازیگر زن بیشتر آشنا می شوید .

عکس بهنوش طباطبایی قبل از عمل

بحث‌ها و اختلاف نظرها درباره تغییر چهره اساسی بهنوش طباطبایی از مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی شروع شد. آن‌جا بود که برای اولین بار جراحی‌های متعدد خانم بازیگر مشهود شدند و سایت‌های مختلف و حساب‌های کاربری زیادی شروع به اظهار نظر درباره چهره او کردند. این واکنش‌ها اما زمانی چندین برابر شد که خانم بازیگر مشهور چند روز بعد از مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی با چهره‌ای متفاوت‌تر در مراسم تشییع داریوش مهرجویی حاضر شد. خیلی‌ها معتقد بودند که بهنوش طباطبایی هرروز زیباتر می‌شود و برخی هم بر این باور بودند که او در جراحی زیبایی افراط می‌کند و چهره قبل از جراحی او بهتر بوده. ما اما قصد داریم بدون نقد یا تحسین جراحی‌های زیبایی خانم طباطبایی به شما بگوییم که بهنوش طباطبایی دقیقا چه کار کرده که این شکلی شده؟ چطور تا این حد توانسته سنش را پایین‌تر بیاورد و به قول برخی کاربران شبیه کره‌ای‌ها شود.

جراحی بینی، تاثیرگذارترین جراحی بهنوش

جراحی زیبایی بینی را شاید بتوانیم پرطرفدارترین جراحی زیبایی کل دنیا بدانیم، که البته به جز در موارد خاص، تاثیر بسزایی هم بر تغییر چهره و زیباتر شدن افراد می‌گذارد. گفته می‌شود که بهنوش طباطبایی تاکنون دوبار جراحی زیبایی بینی انجام داده. یکی چندین سال قبل که مربوط به دوران پیش از مشهور شدن او می‌شود و یکی هم در سال‌های اخیر برای ترمیم ظاهر بینی. تغییرات بینی در تصاویر او در سال‌ها مختلف کاملا مشهود هستند.

عمل های زیبایی بهنوش طباطبایی

بلفاروپلاستی یا لیفت شقیقه؟

تغییر دیگری که در چهره بهنوش طباطبایی شدیدا مشهود است، تغییر فرم چشم‌های اوست. برای این تغییر فرم دو راهکار اصلی وجود دارد. بلفاروپلاستی و لیفت شقیقه. هر دو جراحی می‌توانند تاثیر زیادی بر تغییر فرم چشم‌ها، اصطلاحا گربه‌ای‌تر شدن چشم‌ها و درشت‌تر دیده شدن داشته باشند، اما درباره اینکه خانم طباطبایی کدام یکی از این جراحی‌ها را انجام داده نمی‌توانیم نظر مطمئنی بدهیم!

سانترال لب، تغییر اساسی فرم لب

شاید فکر می‌‎کردید تزریق ژل و فیلر به لب‌ها تنها کاری است که می‌شود برای تغییر فرم لب‌ها انجام داد، اما خانم طباطبایی اینبار روش بهتری را به شما معرفی می‌کند. عمل سانترال با لیفت لب که باعث می‌شود لب بالای فرد تا حد طبیعی بالاتر کشیده شده و اصطلاحا لیفت شود. این لیفت لب باعث می‌شود لب‌ها هم قلوه‌ای‌تر و جذاب‌تر دیده شوند و هم طبیعی‌تر باشند. این از جراحی‌های اخیر بهنوش طباطبایی به حساب می‌آید که تاثیر زیادی هم بر تغییر چهره او داشته.

فیلر زیر غیرعادی زیر چشم‌ها

یکی دیگر از عمل‌های زیبایی خانم طباطبایی، که اسمش را نمی‌توانیم جراحی بگذاریم، تزریق فیلر به قسمت‌های مختلف صورت و به‌خصوص زیر چشم‌هاست. این عمل زیبایی اگرچه در برخی تصاویر به نظر می‌رسد که او را زیباتر کرده، اما در تصاویری که بهنوش طباطبایی می‌خندد می‌بینیم که فیلر زیر چشم‌ها آنقدر زیاد است که چشم‌ها واضحا پف کرده‌اند. به نظر می‌رسد خانم طباطبایی باید بخشی از فیلر زیر چشم‌هایش را با آنزیم تخلیه کند که اینقدر غیرطبیعی به نظر نرسد.

بهنوش، روانشناسی که اعتماد به نفس ندارد

حتما می‌دانید که بهنوش طباطبایی دکترای روانشناسی بالینی دارد و حتی در یکی از پست‌های اینستاگرامی‌اش ادعا کرده بود که به عنوان استاد دانشگاه فعالیت‌هایی داشته. به همین خاطر هم کاربری در توییتر اظهار تعجب کرده بود از اینکه یک روانشناس تا این حد احساس عدم رضایت از خود داشته باشد. این کاربر گفته بود که روانشناس خودش هم جراحی‌های زیبایی زیادی انجام داده و به نظرش این میزان خودآگاهی و خود کنترلگری پایین برای کسی که تحصیلات روانشناسی دارد، منطقی نیست.

عکس بهنوش طباطبایی قبل از عمل

بهنوش طباطبایی این روزها زیباتر است یا چند سال پیش؟

درباره تغییرات ظاهری بهنوش طباطبایی نظرات کاملا متفاوت بودند. برخی بر این باور بودند که چهره این بازیگر کاملا از حالت طبیعی خودش دور شده و چهره سابق او زیباتر بوده و برخی هم معتقدند که او بهترین جراحی‌های زیبایی را انجام داده و چندین سال جوان‌تر و در نتیجه زیباتر شده.

حقیقت امر این است که زیبایی چهره امری کاملا سلیقه‌ای است. زشت و زیبا به معنای واقعی وجود ندارد و امری کاملا نسبی‌ست. اما جراحی‌های زیبایی تا جایی که منجر به تغییر کلی چهره نشوند و اصالت چهره فرد را حفظ کنند پذیرفته‌شده هستند. اینکه همه ما طبق معیارهای زیبایی رایج در جامعه پیش برویم چیزی است که شاید حداقل برای یک روانشناس بالینی پذیرفته شده نباشد!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

پوشش جنجالی بهاره رهنما در کالیفرنیا آمریکا

بهاره رهنما در آمریکا بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه و جنجالی سینمای ایران است که مدتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *