خانه > بیوگرافی > بیوگرافی رهام هادیان و امیر مقاره خوانندگان ماکان بند+عکس

بیوگرافی رهام هادیان و امیر مقاره خوانندگان ماکان بند+عکس

بیوگرافی و عکس های رهام هادیان و امیر مقاره خوانندگان ماکان بند

گروه ماکان معروف به ماکان بَند به انگلیسی: Macan Band یک گروه موسیقی ایرانی موفق و پر طرفدار در سبک پاپ است. این گروه که متشکل از دو خواننده اصلی به نام‌های امیر مقاره و رهام هادیان است از سال ۱۳۹۵ به اجرای تک آهنگ هایی کم کم به شهرت رسیدند. مدیر گروه ماکان بند یاشار خسروی و تنظیم کننده گروه نیز امیر میلاد نیکزاد است.

نام گروهشان یعنی “ماکان” را به این دلیل انتخاب کرده اند چون به معنی شجاعت می باشد.

در ادامه این مطلب از حیاط خلوت بیوگرافی امیر مقاره و رهام هادیان خوانندگان ماکان بند و عکس امیر مقاره و عکس رهام هادیان را خواهیم دید.

گروه ماکان بند با صدای امیر مقاره و رهام هادیان

بیوگرافی و عکس های رهام هادیان و امیر مقاره خوانندگان ماکان بند

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره یکی از خوانندگان گروه ماکان بند می باشد. وی که تنها ۲۲ سال دارد متولد سال ۱۳۷۴ است علاوه بر صدای خاص و زیبایی که دارد چهره بسیار مناسبی هم دارد. به طوری که در مدت کوتاهی طرفداران بسیار زیادی در اینستاگرام پیدا کرده است. امیر مقاره که در زمینه مدلینگ هم مشغول به فعالیت هست خوانندگی را از سنین جوانی آغاز نموده و در مسیر خوانندگی آرزوهای بزرگی در سر دارد.

ساز تخصصی امیر مقاره گیتار می باشد و مدرک تحصیلی وی دیپلم می باشد.

ازدواج امیر مقاره:

امیر مقاره مجرد می باشد و تا به حال خبری مبنی بر ازدواج وی منتشر نشده است. وی می گوید تا به حال عشقی جز برادرش و موسیقی نداشته است.

امیر مقاره خواننده ماکان بند

بیوگرافی امیر مقارهاینستاگرام امیر مقاره بیش از ۲۰۰ هزار فالور دارد و ادرس اینستاگرام وی amirmaghare_official است.

بیوگرافی رهام هادیان

رهام هادیان یکی دیگر از خوانندگان گروه ماکان بند می باشد. رهام چند سالی از امیر مقاره بزرگ تر می باشد و در مرداد ماه ۱۳۷۰ به دنیا آمده است. وی که دارای صدای فوق العاده زیبایی است اشعار احساسی را به بهترین شکل ممکن میخواند. رهام هادیان که ترانه ساز و آهنگساز و هم هست درباره سرودن شعر پر طرفدار “هر بار این درو” می گوید: پدرم تیکه کلامی داشت که هنگام خروج از خانه به من و برادرم می گفت: “محکم نبد این درو” و جالب اینجاست همین جمله ایده در ذهن رهام هادیان ایجاد کرد تا شهر این آهنگ را بگوید.

رهام دارای مدرک کارشناسی میکروبیولوژی و فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی را دارد و به گفته خودش بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی اش برای یافتن شغل خیلی تلاش کرده تا جایی که با مدرک فوق لبسانس مدتی شغل انبارداری داروخانه  و انبارداری ساختمان و… را بر عهده داشته است.

رهام و امیر دوستان صمیمی هم هستند و در همه عکس های منتشر شده در صفحات مجازی خود می بینیم که  این دو خواننده “ماکان بند” اکثر ساعت های روزانه و حتی تعطیلاتشان را در کنار یکدگیر هستند.

ازدواج رهام هادیان:

رهام در نوجوانی یک بار تا مرز عاشقی پیش رفته اما به دلایلی به سرانجام نرسیده اما به گفته خودش از آن به بعد تجربه عاشق شدن را نداشته است. وی مجرد می باشد و می گوید به دلیل مشغله زیاد کاری فعلا به ازدواج فکر نمی کند.

رهام هادیان خواننده ماکان بند

بیوگرافی رهام هادیاناینستاگرام رهام هادیان حدود ۸۰ هزار دنبال کننده، تعداد فالوور کمتری نسبت به امیر مقاره دارد. دارد و ادرس اینستاگرام وی rohamhadian_official است.

آلبوم و تک آهنگ های ماکان بند

گروه ماکان بند تا به حال یک آلبوم به نام دیوونه‌ بازی منتشر کرده است که این آلبوم با صدای امیر مقاره و رهام هادیان شامل ۱۲ آهنگ است. معروف ترین آهنگ این آلبوم هر بار این درو می باشد که در مدت کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کرد. این آلبوم در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ منتشر شد.

نرو

شیک

با تو آرومم

چشای تو

پنجره

بازیچه

دیوونه بازی

ای داد

مثل کوه

این خیابونا

بارون

هر بار این درو

عکس امیر مقاره و رهام هادیان خوانندگان ماکان بند

آلبوم و تک آهنگ های ماکان بند

همچنین ماکان بند از زمان شروع فعالیت خود تک آهنگ هایی مثل هم منتشر کرده اند که در ادامه لیست آنها را خواهید دید.

دیوونه من

دو دیقه بودی

یه لحظه نگام کن

دلگیری

هر بار این درو

بارون

این خیابونا

دیوونه

خیالت تخت

کنار من باش

ببین منو

خدا پشتمه

عاشقشم

فروش بلیط کنسرت ماکان بند

کنسرت های ماکان بند با اجرای پر انرژی این دو خواننده جوان و خوش صدا هیجان بالایی دارد و به دلیل علاقه مخاطبانشان بلیط کنسرت ماکان بند به سرعت به فروش میرسد.

امیر مقاره و رهام هادیان مهمان برنامه دورهمی

فروش بلیط کنسرت ماکان بندماکان بند امشب مهمان دورهمی

امیر مقاره و رهام هادیان در اولین مصاحبه تلویزیونی جدی در تاریخ ۲۶ بهمن ۹۶ مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری بودند. این برنامه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش شد. آن ها در این برنامه گفتگویی صمیمی داشتند و پیرامون گروه خود و تلاش هایی که در راه رسیدن به این موفقیت کرده اند را تا حدودی شرح دادند.

این دو خواننده در مورد حواشی خودشان و گروهشان در شبکه های اجتماعی هم توضیحاتی دادند. از اینکه شایعه کاور بودن آهنگ هر بار این درو چقدر اذیتشان کرده و یا بحث پول دار بودن این گروه که به گفته خودشان صحت نداشته است.

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

4 دیدگاه

  1. هوووووف کی میخواید بفهمید که گروه و بند یه معنی میده الان شما نوشتید گروه ماکان گروه

  2. دلباخه ي رهام

    عاااااااااااااااااااشقتم رهااااااااااام
    بد فکر توم شبا
    چرابه داده دل بیچارم نمیرسی
    برای اینکه خوشحال بشم یه راه وجود دارد و اینه که بیاین اهواز
    😍😍😍😍😍😍😍😍😍💄💛😘

  3. رهام هادیان عاشقتم بد طرفدارت شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *