خانه > بیوگرافی > بیوگرافی سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پدر+ازدواج و زندگی خصوصی

بیوگرافی سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پدر+ازدواج و زندگی خصوصی

سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پدر+ بیوگرافی و عکس

در این مطلب از سایت حیاط خلوت قصد داریم تا درباره یک بازیگر جوان و آینده دار صحبت کنیم و بیوگرافی و عکس های سینا مهراد را با هم ببینیم.

سینا مهراد متولد ۱۲ آذرماه سال ۱۳۷۰ می باشد. وی فعالیت هنری خود را به صورت حرفه ای از سال ۸۹ با ورود به عرصه تئاتر آغاز کرده است. نام اصلی وی سینا سهیلی است و فامیلی مهراد را خودش به عنوان نام هنری اش انتخاب کرده است. وی پسر سعید سهیلی کارگردان معروف سینما و برادرش ساعد سهیلی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است.

بیوگرافی سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پدر+ازدواج و زندگی خصوصی

وی از کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشته و در زمانی که تنها ۴ سال داشته در فیلم «مردی شبیه باران» با بازی ابوالفضل پورعرب برای اولین بار جلوی دوربین رفته است.

وی پس از نقش های کوچک دوران کودکی به دلیل تمرکز روی تحصیل چند سالی از دنیای بازیگری دور می شود تا اینکه در سن ۱۹ سالگی به طور جدی به سمت علاقه خود کشیده میشود و با تئاتر فعالیت خود را دوباره شروع می کند. وی در کنار کار تئاتر مشغول تست دادن در پروژه های سینمایی و سریال می شود تا اینکه برای بازی در سریال سایه بان انتخاب می شود.

مطرح شدن با بازی در سریال سایه بان

سینا مهراد در سریال سایه بان بسیار خوش درخشید و به عنوان یک بازیگر جوان به قدری نقش خود را خوب از آب درآورد که نظر اهالی سینما و منتقدان را به خود جلب کرد و باعث شد بازی در نقش های جدیدی به وی پیشنهاد شود.

بیوگرافی سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پدر+ازدواج و زندگی خصوصی

انتخاب به عنوان بازیگر نقش اول سریال پدر

وی در سال ۹۷ یک پیشنهاد عالی از آقایان توفیقی و عنقا دریافت کرد و آن هم بازی به عنوان نقش اصلی سریال پدر بود. سریال پدر که یک فیلم پربازیگر است فرصت بسیار خوبی را برای این بازیگر جوان فراهم می کند تا هر چه بیشتر در مسیر موفقیت گام بردارد.

وی در خصوص انتخابش به عنوان نقش اصلی سریال پدر می گوید: اولین تجربه ای است که با گروه حرفه ای آقای عنقا دارم. نحوه انتخاب من هم به این شکل بود که آقایان عنقا و توفیقی زمان پخش سریال «سایه بان» بازی مرا دیده و پسندیده بودند و سپس برای این کار با من تماس گرفتند.

این بازیگر درباره ویژگی های نقش خود توضیح داد: حامد از لحاظ پایه و درون خیلی به من نزدیک است، چون من هم در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شده و زندگی می کنم؛ اما او شیطنتی را که من دارم ندارد. حامد آدم خیلی آرامی است که سرش به کار خودش گرم است، زندگی اش را پیش می برد و به کسی کاری ندارد.

مهراد ادامه داد: شخصیت مادرم در سریال که خانم لعیا زنگنه ایفای آن را برعهده دارند، خیلی به مادر خودم شبیه است. حتی قربان صدقه رفتن ها و نگاه کردن های او به حامد نیز مثل رابطه مادرم با من است. آقای مهدی سلطانی هم که نقش پدرم را بازی می‌کنند، دکتر و استاد دانشگاه هستند و من که هیچوقت برخوردی با او نداشتم، یکی از آرزوهایم بازی کنار ایشان بود. حرف زدن معمولی آقای سلطانی سر صحنه برای من به منزله کلاس بازیگری است و هر جمله ای را که به من می گویند طلا می گیرم و در ذهنم حفظ می کنم.

بیوگرافی سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پدر+ازدواج و زندگی خصوصی

انتخاب ریحانه پارسا به عنوان بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

بازیگر سریال «سایه بان» درباره بازیگری که نقش روبروی او را بازی می کند، نیز گفت: از روز اولی که به پروژه پیوستم با خیلی ها برای این شخصیت اتود زدیم. من به شخصه ۵۰۰ نفر آدم برای نقش لیلا دیدم و در آخر قسمت ریحانه پارسا بود که این نقش را ایفا کند. خوشبختانه روز اولی هم که مشغول دورخوانی بودیم، با هم ارتباط برقرار کردیم. به نظرم او هنوز باید تجربه کند اما بازیگر خوبی به حساب می آید و پارتنر خوبی هم برای من است.

*************************************

پیشنهاد میکنم اینم بخونید: بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

*************************************

سینا مهراد انگیزه اصلی اش از پیوستن به «پدر» را نام نویسنده و کارگردان آن دانست و تاکید کرد: اولین دلیلی که باعث پیوستنم به این پروژه شد، اسم آقایان عنقا و توفیقی بود. هر دو این عزیزان کار درست هستند. آقای عنقا که در عرصه نویسندگی بسیار عالی است و آقای توفیقی هم که به نظر من یکی از بهترین های تلویزیون در سریال سازی به حساب می آید. من و آقای توفیقی حرف همدیگر را می فهمیم و نکاتی را که او سر صحنه به من می گوید، چشم بسته انجام می دهم و دقیقا می دانم چه می خواهد. شنیدن نام این دو نفر کافی بود که با کمال میل به سریال بپیوندم. با خواندن قصه کار هم حسابی از آن خوشم آمد. به اعتقاد من این دو نفر در درجه اول آدم های بسیار خوبی هستند و سپس افراد حرفه ای در کارشان به حساب می آیند.

بیوگرافی سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پدر+ازدواج و زندگی خصوصی

 

آرزوی سینا مهراد در دنیای هنر:

وی درباره پیش بینی پر بیننده بودن سریال رمضانی پدر و تاثیر این سریال بر آینده کاری اش می گوید: در چند سال گذشته تلاش خودم را در عرصه بازیگری داشته ام، اگر خدا بخواهد با پخش سریال «پدر» دیده می شوم و اگر خدا نخواهد هم که هیچ. اما فعلاً به صورت فشرده درگیر کار هستم و فرصت فکر کردن به این مسائل را ندارم. فقط بگویم که همه گروه از کوچکترین عضو گرفته تا راس کار، نهایت تلاش خودشان را دارند تا کار به بهترین شکل انجام شود.

ازدواج سینا مهراد و همسرش

چندی پیش عکسی منتشر شد که شایعه شده بود نامزد سینا مهراد است اما این خبر خیلی زود تکذیب شد و مشخص شد وی سارا سهیلی، خواهر سینا مهراد(سینا سهیلی) بوده است. تاکنون عکسی از همسر سینا مهراد منتشر نشده است، بنابراین ما این بازیگر جوان را فعلا مجرد تلقی می کنیم. در صورت خبری مبنی بر ازدواج ایشان این مطلب بروز رسانی می شود.

عکس اینستاگرام سینا مهراد ، سینا مهراد و سارا سهیلی

بیوگرافی سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پدر+ازدواج و زندگی خصوصی

عکس سینا مهراد ،ساعد سهیلی و ناصر ملک مطیعی

بیوگرافی سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پدر+ازدواج و زندگی خصوصی

بیوگرافی و عکس های سینا مهراد بازیگر نقش اول سریال پدر

گردآوری: بخش بیوگرافی حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

4 دیدگاه

  1. ایشون هوادار نیستن و خواهرشون سارا سهیلی هستن اطلاعات صحیح بدید!

  2. reyhane takhayori

    با سلام و خسته نباشید سه مورد بود کهمیخواهم عرض کنم
    ۱_سینا مهراد در اصل سینا سهیلی میباشد یعنی برادر ساعد سهیلی و پسر سعید سهلی
    ۲- اون خانوم کنار ایشون خواهر ایشون سارا سهیلی هستند و سینا سهیلی ۲خواهرو ۱ برادر دارد: ساعد سهیلی، صبا سهیلی و سارا سهیلی
    ۳- فیلم سایه بان اولین فیلم ایشون نیست
    فیلمهای ایشون عبارت اند از :
    شب برهنه: باکارگردانی سعید سهیلی یعنی پدر سینا سهیلی
    گشت ارشاد ۱ :” ” ” ”
    کلاشینکف : ” ”
    سایه بان :
    پدر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *