خانه > دنیای مد و فشن > اخبار مد و ستاره ها > بیوگرافی و عکس های کایلی جنر Kylie Jenner + عکس همسر و فرزندش

بیوگرافی و عکس های کایلی جنر Kylie Jenner + عکس همسر و فرزندش

بیوگرافی کامل و عکس های اینستاگرام کایلی جنر

کایلی جنر مدل، هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه‌های اجتماعی اهل ایالات متحده آمریکا است و در مجموعه تلویزیونی پابه‌پای خانواده کارداشیان در شبکه (ئی!) همراه با خانواده‌اش خوش درخشید و محبوبیت زیادی کسب نمود. در این مطلب از سایت حیاط خلوت با ما همراه باشید تا بیشتر با کایلی جنر Kylie Jenner  آشنا شوید.

بیوگرافی و عکس های کایلی جنر Kylie Jenner + عکس همسر و فرزندش

کایلی جنر کیست؟

اگر اهل شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام باشید قطعا نام کایلی جنر به گوشتان خورده است. دختر ۲۱ ساله ای که بیش از ۱۱۰ میلیون فالوور دارد و برخی ارزش دارایی های او را حدود یک میلیارد دلار تخمین می زنند.

کایلی جنر با نام کامل کایلی کریستن جنر به انگلیسی Kylie Jenner در ۱۰ آگوست ۱۹۹۷ در لس آنجلس، آمریکا متولد شد. پدرش کیتلین جنر (بروس جنر) برنده بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۷۶ و مادرش کریس جنر بازیگر هستند. کایلی خواهر کوچکتر کندال جنر است، از طرف مادرش سه خواهر ناتنی به نام های کورتنی، کلویی و کیم کارداشیان و یک برادر به نام راب کارداشیان دارد.

کایلی جنر و پدر و مادرش

بیوگرافی و عکس های کایلی جنر Kylie Jenner + عکس همسر و فرزندش

از طرف پدرش سه برادر ناتنی به نام های برودی جنر، براندون جنر، برت جنر و یک خواهر ناتنی کیسی جنر دارد.

کایلی جنر در سال ۲۰۱۳ با به مزایده گذاشتن لباس‌ های قدیمی در سایت ebay به کودکان بیمارستان لس آنجلس کمک کرد، او همچنین در مراسم بنیاد خیریه رابین هود شرکت کرد و بیش از ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار جمع‌ آوری کرد.

در سال ۲۰۱۴ مجله تایمز کایلی و کندال جنر را جزو ۲۵ نوجوان تاثیرگذار دنیا معرفی کرد.

کایلی در سال ۲۰۱۵ با مدرک دیپلم از دبیرستان لورل اسپرینگز فارغ‌ التحصیل شد.

در فوریه سال ۲۰۱۵ جنر یک عمارت مجللی به قیمت ۲٬۷۰۰٬۰۰۰ دلار در کالیفرنیا خرید و بعد از تولد ۱۸ سالگی به آنجا نقل مکان کرد.

بیوگرافی و عکس های کایلی جنر Kylie Jenner + عکس همسر و فرزندش

قد کایلی جنر + وزن کایلی جنر

قد او ۱۶۸ سانتیمتر و وزنش ۶۳ کیلوگرم است.

زندگی شخصی کایلی جنر

مدتی خبر هایی درباره ی رابطه ی کایلی جنر و جاستین بیبر به گوش می رسید اما در سال ۲۰۱۴ کایلی با تایگا دوست شد این دو در سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند، در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ کایلی جنر با خواننده رپ تراویس اسکات نامزد شد، سال قبل خبرهایی از بارداری کایلی جنر منتشر شده که سر و صدای زیادی در رسانه های اجتماعی به پا کرده است. این خبر صحت داشت و چند ماه بعد کایلی جنر صاحب فرزند شد.

نام فرزند کایلی جنر و تراویس اسکات، استورمی Stormi نام دارد.

عکس کایلی جنر و نامزدش راویس اسکات

بیوگرافی و عکس های کایلی جنر Kylie Jenner + عکس همسر و فرزندش

عکس فرزند کایلی جنر و تراویس اسکات

بیوگرافی و عکس های کایلی جنر Kylie Jenner + عکس همسر و فرزندش

کایلی در ۱۵ می ۲۰۱۵ در برنامه تلویزیونی پا به‌ پای خانواده کارداشیان به تزریق لب‌هایش اعتراف کرد.

کایلی جنر یک کلکسیونر ماشین است، او یک فراری اسپایدر، لندرور، مرسدس مایباخ، چندین مرسدس بنز کلاس جی، چند رولز رویس و لامبورگینی آوانتادور دارد.

ثروت او حدود ۹۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود، گفته می شود که تا سال آینده و در سن ۲۲ یا ۲۳ سالگی او به یکی از زنان میلیاردر آمریکا تبدیل خواهد شد که کمتر از ۲۵ سال سن دارد، بد نیست بدانید که مارک زاکربرگ هم در سن ۲۳ سالگی میلیاردر شد.

ثروت کایلی جنر از کجا آمده است؟

به گزارش حیاط خلوت، مجله فوربز در جولای ۲۰۱۸ اعلام کرد که ثروت شخصی کایلی جنر ۹۰۰ میلیون دلار می باشد. او هم اکنون جوان ترین میلیونر خودساخته است. اما این ثروت هنگفت از کجا آمده است؟

کایلی صاحب دو برند لاک ناخن به نام‌های Wear Something Spar-kylie و Rainbow in the S-kylie است. درنوامبر ۲۰۱۳ از هر کدام از این برنده ۱۰۰٫۰۰۰ دلار بدست آورد.

در فوریه ۲۰۱۳، او با نام تجاری لباس «پکسان» (PacSun) و همراه با خواهرش کندال، برند «کندال و کایلی» (Kendall & Kylie) را بنیانگذاری کرد.

عکس کندال جنر خواهر کایلی جنر

بیوگرافی و عکس های کایلی جنر Kylie Jenner + عکس همسر و فرزندش

در ژوئیه ۲۰۱۳ خواهران جنر سهامدار جواهرات Pascal Mouawad’s Glamhous و در فوریه ۲۰۱۴ جزو سهام داران برند کیف و کفش Steve Madden’s Madden Girl شدند.

از اکتبر ۲۰۱۴ او همچنین سهام دار Bellami Hair (برند محصولات اکستنشن مو و برس)و از فوریه ۲۰۱۵ سفیر برند Nip + Fab (مراقبت از پوست) است.

در ماه ژوئن ۲۰۱۵ کایلی و کندال خط تولید خود را با نام Kendall + Kylie راه‌اندازی کردند.

اینستاگرام کایلی جنر

کایلی جنر یکی از فعال ترین سلبریتی ها در اینستاگرام است. وی بیش از ۱۱۰ میلیون فالوور دارد و بابت هر پست تبلیغاتی که در کانال خود قرار می دهند پول زیادی دریافت می کند.

کایلی همچنین در شبکه های اجتماعی رکورد دار تعداد لایک می باشد. پستی که کایلی جنر در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۱۸ در پروفایل اینستاگرام خود منتشر کرده است با بیش از ۱۷ میلیون لایک رکورد دار بیشترین تعداد لایک در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

آدرس اینستاگرام کایلی جنرinstagram.com/kyliejenner

شاید بتوان خانواده کارداشیان را موفق ترین خانواده جهان در دنیای مدلینگ نام برد. خانواده ای که اعضاء آن همگی برای موفقیت روزافزون تلاش می کنند و مسیر درست را به خوبی پیدا کرده اند. ظاهرا فرمول موفقیت را کریس جنر مادر به درستی به آن ها یاد داده است.

عکس خواهران کارداشیان

بیوگرافی و عکس های کایلی جنر Kylie Jenner + عکس همسر و فرزندش

خانواده کارداشیان و جنر شهرت خود را، از موفقیت کندال جنر در حرفه مدلینگ، شهرت کایلی جنر در شبکه های اجتماعی و زیبایی و جذابیت کیم کارداشیان، کورتنی کارداشیان و کلویی کارداشیان، در جهان به دست آورده است و هیچکس نمی تواند موفقیت بعدی آنها را پیش بینی کند.

گردآوری: اخبار مد و ستاره ها

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *