خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار فرهنگی هنری > توهین بی شرمانه به رخشان بنی اعتماد در تلویزیون و اعتراض به آن

توهین بی شرمانه به رخشان بنی اعتماد در تلویزیون و اعتراض به آن

توهین بی شرمانه به رخشان بنی اعتماد در تلویزیون و اعتراض به آن 

توهین محمدصادق کوشکی به رخشان بنی اعتماد در برنامه جهان آرا شبکه افق اعتراضات زیادی را در پی داشت . در ادامه ماجرای توهین به رخشان بنی اعتماد و اعتراض انجمن مستندسازان سینمای ایران را می خوانید .

توهین محمدصادق کوشکی به رخشان بی اعتماد 

بخش هایی از برنامه جهان آرا شبکه افق در ساعات گذشته دست به دست در شبکه های اجتماعی می‌چرخد و عرق شرم بر پیشانی مردم سیاهپوش کشور می‌نشاند

اعتراض انجمن مستندسازان در پی توهین تلویزیون به رخشان بنی‌اعتماد

رخشان بنی‌ اعتماد با انتشار پستی در اینستاگرام خود به مردم فراخوان داده بود تا در اعتراض به ماجرای تلخ هواپیمای اوکراینی و جان باختن تعدادی از هموطنانمان به نشانه اعتراض در میدان آزادی تجمع کنند. اما پس از مدتی این فراخوان را لغو نمود و چنین نوشت:

مردم داغدار ایران،
دعوت هنرمندان به عزاداری برای جگرگوشه‌هامان که قرار بود فردا، یکشنبه ۲۲ دی‌ماه در میادین آزادی شهرهای ایران برگزار شود؛ با هشدار جدی نهادهای امنیتی مواجه شد.
برای پیش‌گیری از هر بهانه‌جویی و برای حفظ امنیت و جان مردم داغدار، دعوت اینجانب لغوشده اعلام می‌گردد.
رخشان‌ بنی اعتماد

توهین به رخشان بنی اعتماد در تلویزیون 

در برنامه جهان آرا که از شبکه افق پخش می‌شود محمد صادق کوشکی  فعال فرهنگی اصولگرا اظهارات عجیبی درباره رخشان بنی اعتماد و خانواده‌اش مطرح کرد که واکنش انجمن مستندسازان را در پی داشت

توهین محمدصادق کوشکی به رخشان بنی اعتماد در برنامه جهان آرا شبکه افق اعتراض انجمن مستندسازان سینمای ایران را به دنبال داشت.

محمد صادق کوشکی با اشاره به فراخوان رخشان بنی اعتماد برای تجمع گفت: «۵۰ نیروی سپاه در مرز‌های شرق کشور هدف ترور قرار گرفته اند، خانمی که فراخوان می‌دهی، اگر آن بچه‌های سپاه در مرز نبودند، دست امثال عبدالمالک ریگی به تو و دخترت می‌رسید. شاید هم خوشش می‌آمد شاید دوست داشتی ….»

متن بیانیه انجمن مستندسازان سینمای ایران در حمایت از رخشان بنی اعتماد :

جناب آقای علی عسگری
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

اگر برنامه‌های تلویزیون و شبکه های اجتماعی را دنبال می‌کنید حتما از توهین آشکار و بی‌شرمانه به شان یک بانوی ایرانی و خانواده‌ی ایشان و تهدید علنی جمع بزرگی از مردم، در یکی از برنامه‌های زنده‌ی شبکه‌ی افق توسط محمدصادق کوشکی،مهمان برنامه مطلع هستید.

بخش هایی از این برنامه در ساعات گذشته دست به دست در شبکه های اجتماعی می‌چرخد و عرق شرم بر پیشانی مردم سیاهپوش کشور می‌نشاند. آیا نمی‌شود پایان و نهایتی برای این بی‌احترامی‌ها به شان و حقوق مردم در صدا و سیما متصور بود ؟

بانو رخشان بنی‌اعتماد از مفاخر فرهنگ و هنر این سرزمین و از پیشکسوتان به نام انجمن مستندسازان سینمای ایران است.

ما هر چند به رویه‌ی جاری و ساری در برنامه‌سازی‌های جانب‌دارانه در شبکه‌ی مذکور عادت کرده و به آن وقعی نمی‌نهیم اما این اهانت آشکار به شان یکی از اعضای خود را برنمی‌تابیم و درخواست برخورد جدی با متخلفین و عذرخواهی رسمی جنابعالی از جامعه‌ی هنری و مردم ایران را داریم.

هیات مدیره‌ انجمن مستندسازان سینمای ایران

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *