خانه > زناشویی > دانستنی های جنسی > حساس ترین نقاط بدن زن در رابطه جنسی

حساس ترین نقاط بدن زن در رابطه جنسی

حساس ترین نقاط بدن زن در رابطه جنسی

حساس ترین نقاط بدن زن در رابطه جنسی

در بین مردها معروف است که زنان راحت تر با دوستان صمیمی‌اشان درباره رابطه زناشویی خود  حرف می زنند تا مردها . چقدر این ماجرا صحت دارد را نمی دانیم و چیزی نیست که بتوانیم درمورد آن با قطعیت صحبت کنیم.

صحبت کردن و تحقیق کردن درباره خصوصی ‌ترین مسئله آدم‌ها کار دشواری است که به این راحتی‌ها از آن نمی توان نتیجه گرفت. در این مطلب بر اساس پاسخ‌های خود زنان در یک وب‌سایت معروف سلامت زنان درباره این سوال که هنگام رابطه زناشویی کدام قسمت‌های بدنتان بیشتر حساسند و لذت بیشتری می‌دهند می‌پردازیم. مثل اینکه خانم‌ها در فضای مجازی راحتتر به این سوالات پاسخ می‌دهند. بر اساس جمع بندی وب سایت سلامت زنان بر اساس نظریات خود زنان حساس ترین نقطه بدن زن د ر رابطه زناشویی به قرار زیر است.

۱ . لبها را می توان از جمله ی حساس ترین نقطه بدن زن دانست و بوسیدن برای زنها شاید خیلی مهمتر از مردها باشد. خیلی از مردها تاثیر بوسیدن و لبها را در زنان نادیده می گرند اما باید بدانند که لبها جزء مهمترین قسمتهای تحریک حس جنسی زنها است. بوسیدن با عشق  و آرام زنان را خیلی بیشتر از هر چیزی تحت تاثیر قرار می دهد.

۲ . بوسیدن آرام اطراف و پشت گوش و لاله گوش و همنیطور پشت گردن هم برای آقایان هم برای خانم‌ها بسیار لذت بخش است به خاطر حساسیت و ضربان نبض در این ناحیه زنان بوسیدن این قسمت خیلی لذت می برند. اما نکته مهم اینجاست که خیلی از زن ها از بزاق دهان خوششان نمی‌آید و خیلی‌ها برای اینکه همسر خود را ناراحت نکنند این مسئله را نمی‌گویند و از بوسه‌هایی که بزاق دهان را روی قسمتهای مختلف بدن زیاد می‌کند متنفرند و هیچ لذتی نمی برند. مطمئن شوید که همسر شما جزء کدام دسته از زنهاست. آنها که از خیس شدن بدنشان از بزاق دهان بدشان می‌ آید ویا آن دسته دیگری که با این مسئله مشکلی ندارند.

۳ . تقریبا تمام زنها موافقند که نوک پستان را می توان از جمله حساس ترین نقطه بدن زن و از محرک‌ترین قسمتها دانست.اما به شرطی که همسرشان بداند چطور با آنها زنش را تحریک کند. خیلی از آقایان بر اساس تجربه به مرور زمان ممکن است یادبگیرند که چطور نوک پستان همسرشان را تحریک کنند اما خیلی ها هم اصلا نمی‌دانند چطور این کار را بکنند. یکی از ظریفترین و مهمترین رفتارهای مردها در رابطه زناشویی همین است. زن ها ممکن است گاهی از خشونت و رابطه‌های جنسی خشن لذت ببرند اما کمتر زنی هست که دوست داشته باشد همیشه اینگونه رابطه جنسی خشن داشته باشد. تحریک نوک پستان زنان احتیاج به ملایمت و حرکات ظریف دارد. حرکت آرام چرخشی زبان بر روی نوک سینه برای زنان بسیار لذت بخش‌تر است تا اینکه مثل یک کودک شیرخواره با سینه مادر رفتار شود.

۴ . نوازش آرام پهلو ها و کمر و پشت کمر علاوه بر تحریک جنسی حس زیبای عاشقانه را در رابطه زناشویی بیشتر می کند.

زنها عاشق این هستند که مردها با دستان و لبانشان بدنشان را کشف کنند.خیلی از زنها حتی خودشان هم نمی دانند که کدام قسمت بدنشان بیشتر احساس لذت به آنها می‌دهد. اما چیزی که ثابت شده است این است که زنها حاشیه و معاشقه رابطه جنسی را بیشتر از خود عمل دخول دوست دارند.این مسئله شاید بیشتر توجیح روانی داشته باشد اما اگر می خواهید بهترین و عاشقانه‌ترین رابطه زناشویی را با همسرتان داشته باشید به حاشیه ها و نکات ظریف دقت کنید.

۵ . یکی از مهمترین و جنجالی ‌ترین بحث‌ها راجع به ارگاسم زنان بحث یافتن کولیتوریس زن است.  درواقع با قطعیت می توان گفت که کولیتوریس حساس ترین نقطه بدن زن است. جالب است بدانید میزان رگ‌های عصبی در کولیتوریس زن بسیار بسیار بیشتر از آلت تناسلی مردان است و به همین علت میزان لذتی که زن‌ها از تحریک شدن کولیتوریس می‌برند قابل مقایسه با لذت جنسی مردها نیست البته به شرطی که همسرشان بداند چطور آن را تحریک کند. مردها شاید سالها نفهمند که اشتباه می کردند همانطور که خود زن هم شاید ندانندکه قسمت حساس آلت تناسلی و واژن او کجاست.. مرد باید کاملا با لطافت و آرامی کولیتوریس را کشف کند. هیچ اشکالی ندارد که  مرد در اولین رابطه ‌های زناشویی از زن بپرسد. او می تواند به راحتی مرد را  راهنمایی کند. می‌توانند به کمک یکدیگر بدن همدیگر را کشف کنند و بدانند که این بهترین حالت رابطه زناشویی است. خیلی از زنان معتقدند که اوج لذت برای آنها این است که در حین دخول هم از ناحیه کولیتوریس و هم جی اسپات ارضا شوند. هر دو اینها را می‌توانید با انواع روشهای مختلف تجربه کنید. اما اگر مرد در حین عمل دخول زن را از ناحیه کولیتوریس ارضا کند احتمالا بهترین ارگاسم را به او بخشیده است.  نحوه رسیدن به ارگاسم  از ناحیه کولیتوریس دربین زنان مختلف متفاوت است و مرد باید از همسرش راجع به این مسئله سوال کند تا مبادا با عمل اشتباه باعث درد و آزردگی شود. اما معمولا با حرکت خیلی آرام و گردشی انگشتان دست روی کولیتوریس زن به  ارگاسم لذت‌بخشی می‌رسد.

۶ . یکی از مهمترین و عاشقانه‌ترین نقطه های حساس بدن زن که شاید بیشتر مردها ندانند و ناحیه نبض مچ دست او است. اگر به این قسمت، مردها توجه کنند نبض مچ دست می تواند از جمله حساس ترین نقطه بدن زن به حساب بیاید با اینکه حتی شاید خود زنها هم ندانند. این قسمت را با بوسه‌های آرام و حرکت زبان می توانید تحریک کنید و ببینید که همسرتان چطور از ان شگفت زده می‌شود.

۷ . سعی کنید ناحیه واژن و دستگاه تناسلی را با انگشتان آرام ماساژ دهید. کشاله ران و ناحیه تناسلی را اگر خیلی آرام با حرکت دورانی ماساژ دهید . همسر خود را برای یک رابطه جنسی عالی آماده و تحریک می‌کنید.

یادتان باشد زنها خیلی خجالتی تر از مردها هستند. از آنها توقع نداشته باشید که در روزهای اول ازدواجتان بتوانند احساس و نیازهای خودشان را به شما بگویند.  انتظار نداشته باشید خیلی زود بتوانید حساس ترین نقطه بدن زن را کشف کنید. زن ها را تشویق کنید که خودشان شما را در تحریک کردن جنسی راهنمایی کنند. مدام از او بپرسید که چه چیزی را بیشتر دوست دارد و از چه چیزی در رابطه خوشش نمی‌آید. زنها ممکن است خیلی سخت به ارگاسم از ناحیه جی اسپات برسند. باید جی اسپات او را کشف کنید. خیلی از زنها حتی از طریق دخول ارضا نمی‌شوند باید او را با تحریک کلیتوریس به ارگاسم برسانید.  زنها اگر از رابطه جنسی خود راضی باشند با همه وجود عاشق مردشان می شوند. متاسفانه خیلی از مردها این لذت را از آنها خواسته یا ناخواسته دریغ می‌کنند و آنها را از طبیعی‌ترین حق زن بودنشان محروم می‌کنند. اگر زوج بتوانند یکدیگر را در رابطه زناشویی تکمیل کنند بهترین زندگی زناشویی را خواهند داشت و از پس خیلی از مشکلات عدم تفاهم در سلیقه و ماجراهای زندگی زناشویی برمی‌آیند، فقط کافیست بدانند که در رابطه جنسی برای یکدیگر بهترینند.

با کمی فکر کردن و حوصله به خرج دادن می‌توانید بهترین رابطه زناشویی را تا آخر عمر خود داشته باشید و از زندگی خود لذت ببرید.

منبع:zanjefil.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

غذاهایی که میل جنسی را از بین می برد

آنچه باید درباره کشنده های میل جنسی بدانید کافیست یک جستجوی کوچک در گوگل با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *