خانه > اخبار ایران و جهان > حمید صفت خواننده معروف به قتل همسر مادرش اعتراف کرد! + عکس

حمید صفت خواننده معروف به قتل همسر مادرش اعتراف کرد! + عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت ۱۵امروز ازطریق مرکزفوریت های پلیسی ۱۱۰ فوت مشکوک از طریق بیمارستانی به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام شد.

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است . با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

حمید صفت رپر معروف به قتل همسر مادرش اعتراف کرد!

متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان داشته بود که توسط پسر همسرش بنام حمیدرضا ۲۴ ساله مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم مظنون پرونده، در ساعت ۱۵د به کلانتری ۱۴۵ ونک مراجعه و خودش را به ماموران معرفی کرد. با انجام هماهنگی قضایی “ح” به اداره دهم منتقل شد ؛ او در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شده است.

متهم در اظهاراتش ادعا کرد روز ۲۴ مرداد زمانیکه وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش ( متوفی ) درگیر شده ؛ من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارم.

حمیدرضا در اعترافاتش گفت : سه شنبه هفته گذشته زمانی که وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش درگیر شد و من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و نمی دانم چه کسی او را به قتل رسانده است.

سرهنگ کاراگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی با اعلام این خبر گفت : پسر همسر مقتول در حال حاضر در اختیار اداره دهم قرار دارد و تحقیقات از وی ادامه دارد .

حمید صفت رپر معروف به قتل همسر مادرش اعتراف کرد!

حمید صفت خواننده سبک رپ  که با روی کار آمدن فیلم ” چ ” و خواندن آهنگ ” چ ”  و ساخت کی موزیک ویدیو است آهنگ به شهرت رسید.

خواننده رپ اعتراف کرد

مرکز اطلاع رسانی پلیس Police آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد : خواننده رپ معروف در ساعت ۲۰:۱۵ روز جاری به ارتکاب جنایت Crime و قتل Murder همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد .

متهم در اعترافات اولیه عنوان داشت که پس از تماس برادرم از کشور امریکا مبنی بر اینکه مقتول با مادرم درگیر شده ، به سرعت خودم را به خانه رساندم ؛ زمانیکه به موضوع درگیری او با مادرم اعتراض کردم با یکدیگر درگیر شدیم که طی درگیری متوفی را مورد ضرب و جرح قرار دادم.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *