خانه > زیبایی و آرایشی > آرایش صورت و مو > رنگ مو ۱۴۰۳|عید امسال موهام رو چه رنگی کنم ؟

رنگ مو ۱۴۰۳|عید امسال موهام رو چه رنگی کنم ؟

رنگ مو سال ۱۴۰۳ چه رنگی است؟

رنگ مو تاثیر بسیار زیادی روی چهره شما می گذارد و انتخاب درست رنگ مو مناسب با رنگ پوست و چشم و سن و سال اهمیت زیادی دارد . در ادامه جدیدترین مدل های رنگ مو سال ۱۴۰۳ را به شما معرفی کرده ایم .

رنگ مو سال ۱۴۰۳ چه رنگی است

رنگ مو سال 1403 چه رنگی است؟

انتخاب رنگ موی مناسب با چهره و همچنین رنگ مویی که در سال جدید نیز مد باشد شاید در نگاه اول کاری سخت بوده و افراد بگویند فرقی نمی‌کند از چه رنگی استفاده شود؛ اما ما در این مطلب از حیاط خلوت به شما رنگ موهای مد شده را نشان می‌دهیم.

رنگ مو برای عید ۱۴۰۳

اگر دوست دارید در سال جدید، به روز ترین موها را داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این است که از لایت مو فیس فریم استفاده کنید. این سبک لایت، اگر با تکنیک درست و با رنگ مناسب روی موها پیاده شود، قطعا یکی از بهترین مدل هایی است که برای سال جدید می توانید داشته باشید. اگر رنگ بستر موهای شما به خودی خود، مناسب باشد، بدون اینکه نیاز به رنگ کردن آن داشته باشید، تنها با لایت کردن بخش جلویی موها، می توانید از زیبایی این سبک رنگ مو جدید برای عید استفاده کنید.

شما حتی می توانید برای فیس فریم از رنگ های فانتزی و یا یخی استفاده کنید. اگر رنگ زمینه موهایتان به شکلی است که می توان از رنگ های شاد و فانتزی مانند بنفش، یاسی، صورتی یا آبی استفاده کرد، لحظه ای در انجام آن تعلل نکنید. هم چنین می توانید برای لایت مو از رنگ سال که هلویی مخملی است، استفاده کنید. ترکیب رنگ هلویی با زمینه بلوند، قهوه ای و شکلاتی، انتخابی درست است، البته اگر با رنگ پوست شما سازگاری داشته باشد.

رنگ مو جدید برای عید امسال، لایت های متفاوت است که فیس فریم یکی از آنها بود. شما می توانید به جای ایجاد قاب فیس فریم، از لایت جلوی مو استفاده کنید. با این کار نه تنها کل موهایتان را رنگ نکرده و در هزینه هایتان تا حد زیادی صرفه جویی شده است، کاملا تکنیک هایی که در سال جدید ترند خواهد بود را پیاده سازی کرده اید. رنگ و لایت جلوی مو هم می تواند برای زمان هایی که از شال و روسری استفاده می کنید و هم دیگر زمان ها، مناسب باشد. در هر دو صورت این لایت، تفاوت خاص و جالبی در چهره شما ایجاد می کند.

استفاده از رنگ های زیر برای لایت جلوی موهای شما در سال جدید ترند خواهد بود. البته قبل از هر چیز به تناسب رنگ زمینه موها، رنگ پوست و رنگ چشم خود با لایت انتخابی توجه کنید.

  • لایت استخوانی
  • لایت صدفی
  • لایت مرواریدی
  • لایت مو هلویی یا مرجانی
  • لایت مو فانتزی مانند بنفش، آبی و یاسی
  • لایت مو یخی دودی

رنگ مو سال ۱۴۰۳

رنگ مو سال ۱۴۰۳ به سمت رنگ های بلوند و روشن حرکت کرده است. اگر دوست دارید موهای خود را تمام رنگ کنید، پیشنهاد می کنیم به سمت رنگ های بلوند، یخی و متفاوت از رنگ های کلاسیک حرکت کنید. این رنگ ها را می توانید به صورت ترکیبی هم اجرا کرده و حتی روی موهای تیره خود به صورت لایت پیاده کنید. دست شما برای انتخاب باز خواهد بود، تنها کافی است بدانید که رنگ مو جدید برای عید امسال چیست و چگونه می توان روی خط مد امسال حرکت کرد. گزینه هایی که می توانید برای سال نو داشته باشید، می تواند از بین موارد زیر انتخاب شود:

رنگ یخی دودی

رنگ یخی استخوانی

رنگ یخی آبی

رنگ یخی صدفی

رنگ یخی بنفش

همان طور که دیدید، می توان از ترکیب رنگ های یخی با رنگ های فانتزی استفاده کرد. این رنگ های مدرن، انتخاب خانم های جسوری است که به زیبایی ظاهری خود اهمیت می دهند و در عین حال دوست دارند که از جریان مد عقب نیفتند. شاید در حالت عادی رنگ موهای فانتزی انتخاب بسیاری از خانم ها نباشد، اما ترکیب آن با رنگ یخی، تفاوت چشم گیری ایجاد می کند. به طوری که یکی از خاص ترین رنگ موهای سال ۱۴۰۳ را باید ترکیب رنگ های یخی با رنگ های فانتزی دانست. یک استایل خاص و شیک، متفاوت و جذاب با ترکیب رنگ بنفش و یخی روی موهای شما. این تفاوت همان چیزی است که برای سال نو می توان انتظار آن را داشت!

انتخاب رنگ موی مناسب

با نزدیک‌شدن به فصل بهار و سال نو بسیاری از خانم‌ها به دنبال تغییر در ظاهر خود و زیبایی هر چه بیشتر هستند. اگر شما نیز جزو این دسته از خانم‌ها هستید باید بدانید که تأثیر رنگ مو بر چهره بیشتر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید روی چهره شما تأثیر می‌گذارد.

عید ۱۴۰۳ هرگز موهایتان را زیادی تیره نکنید!

بعضی از خانم‌ها گمان می‌کنند که رنگ موی تیره چهره‌شان را جوان‌تر و زیباتر می‌کند؛ اما هرگز این‌گونه نیست زمانی که موهایتان را یکدست مشکی بدون ایجاد رگه‌های روشن‌تر یا متفاوت کنید، خطوط و چروک‌های ظریف، برجسته می‌شوند؛ بنابراین بهتر است از تیره‌کردن موهایتان صرف‌نظر کنید و اگر به رنگ‌های تیره علاقه دارید به‌جای مشکی کردن موهایتان از رنگ شاه‌بلوطی استفاده کنید. انتخاب رنگ موی مناسب بسیار مهم است بنابراین دقت کنید تا چهره‌تان پیر نشان داده نشود.

برای انتخاب رنگ موی مناسب رنگ طبیعی موهایتان را هرگز فراموش نکنید

اشتباه دیگری که بسیاری از خانم‌ها آن را انجام می‌دهند آن است که رنگ طبیعی موهایشان را به میزان زیادی تغییر می‌دهند. شما هرگز نباید رنگ متضاد موهایتان را انتخاب کنید؛ زیرا تغییرات زیاد و شدید ممکن است با رنگ پوست شما هماهنگ نبوده و شما را مسن‌تر کند.

اصلاً موهایتان را یک‌نواخت رنگ نکنید

ترندهای رنگ مو، مدام در حال تغییر و جایگزینی هستند. لازم است بدانید که امروزه هایلایت مو یکی از اصلی‌ترین رنگ‌ها در سالن‌های آرایشی است که بسیاری از خانم‌ها به آن علاقه زیادی دارند. بنابراین برای انتخاب رنگ موی مناسب هایلایت را فراموش نکنید.

رنگ‌های بلوند یا مشکی تک‌رنگ موهای شما را طبیعی جلوه نمی‌دهند و می‌توانند چهره‌ شما را خموده، بی‌احساس و پیر نشان دهند؛ اما رنگ‌های لوند و روشن در ترکیب با بیبی‌لایت و هایلایت‌های سوزنی، شما را شیک‌تر، زیباتر و جوان‌تر نشان می‌دهد.

هرگز از این رنگ‌ها استفاده نکنید

رنگ موی بلوند پلاتینه با الهام از رنگ فلز یکی از بزرگ‌ترین ترندهای زیبایی در حال حاضر است؛ اما نکته مهم ماجرا آنجاست که اگر پوست خیلی روشنی دارید، این رنگ مناسب شما نیست.

زیرا ظاهر شما را کاملاً کرخت و بی‌احساس جلوه می‌دهد. برای رسیدن به رنگ بلوند پلاتینه پایه مو تا آخرین درجه روشن می‌شود، بنابراین بسیار در معرض خشکی مو و در نهایت ایجاد موخوره قرار می‌گیرد.

آمبره شیک‌ترین حالت مو

آمبره از جمله زیباترین تکنیک‌های رنگ‌کردن مو در چندین سال اخیر است. در این روش ریشه موها تا چندین سانتی‌متر به رنگ تیره بوده و ساقه موها رنگی روشن‌تر از ریشه آنها دارد. امسال عید موهایتان را آمبره کنید؛ زیرا رنگ‌کردن تمام موها نیاز به مراقبت مداوم دارد و با مراقبت‌نکردن از رنگ موهایتان پیرتر به نظر می‌رسید.

اصلاً از قرمز یک‌دست استفاده نکنید

یکی از رنگ‌های موردعلاقه خانم‌ها قرمز، شرابی، ماهاگونی و… است، بهتر است عید امسال موهایتان سایه‌هایی مانند قرمز مایل به بلوطی یا قرمز شرابی داشته باشد، این رنگ ظاهری گرم‌تر و روشن‌تر به‌صورت شما می‌دهد.

منابع:
دلتا
alfablog.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *