خانه > اخبار ایران و جهان > شکنجه وحشتناک زنان با گازگیر توسط داعش

شکنجه وحشتناک زنان با گازگیر توسط داعش

شکنجه وحشتناک زنان با گازگیر توسط داعش

یک تروریست زن داعشی از نحوه شکنجه هولناک زنان به دست عناصر گروه تروریستی داعش پرده برداشت و گفت از شکنجه دادن لذت می‌برده است.

شکنجه وحشتناک زنان با گازگیر توسط داعش

یک شکنجه‌گر گروه تروریستی داعش -که به تازگی از رقه فرار کرده است- در مصاحبه با «احمد ابراهیم»، نویسنده کتاب «رقه در سکوت سلاخی می شود»، توضیحاتی درباره نحوه شکنجه کردن زنان داد.

این زن جوان که خود را «هاجر» معرفی می کند یکی از نخستین افرادی بود که در سال ۲۰۱۴ به عضویت دسته «الخنساء» از گروه های شکنجه‌گر وابسته به داعش پیوست. اعضای دسته الخنساء را، که با «گشتاپو» ( نیروی پلیس مخفی آلمان نازی) هیتلر مقایسه می کنند، صرفا زنان داعشی تشکیل می دادند. آنها وظیفه اجرای قوانین سختگیرانه داعش در رقه را بر عهده داشتند و هر زنی از این قوانین سرپیچی می کرد با یکی از شکنجه گران این دسته طرف بود.

این زن داعشی در توصیف شکنجه زنان بی گناه گفت: از شکنجه کردن لذت می بردم؛ مخصوصا زمانی که آنها را مقابل چشم پدر یا همسرشان شکنجه می کردم.

این شکنجه‌گر ۲۵ ساله داعش ادامه داد: همیشه شکنجه گران زن انگلیسی موفق تر بودند. آنها «دگرآزارترین» (سادیسمی) شکنجه گران هستند و به وضوح از زجر دادن قربانیان خود لذت می برند. همانطور که می دانید اروپایی های نسبت به بقیه خشن تر و ظالم تر هستند. آنها با نهایت وحشی گری شکنجه می کنند. شکنجه گران انگلیسی از ابزاری که خود آن را «بایتر» (گاز گیر) می نامیدند استفاده می کنند. یکی از آنها که «ام سلامه» نام داشت می گفت این ابزار مخصوص انگلیسی هاست. دردی که این ابزار به وجود می‌آورد، بدتر از درد زایمان است.

به گفته هاجر ابزار شکنجه «بایتر» بسیار مورد توجه اعضای ارشد دسته الخنساء بود.

این ابزار شباهت زیادی به تله شکاری داشت و از دو دندانه تیز فلزی تشکیل شده بود که با درد زیاد گوشت قربانی را برش می داد.

وی همچنین گفت یکی از شاهدان شکنجه «معاذ کساسبه» — خلبان اردنی که در دسامبر ۲۰۱۵ پس از سقوط جنگنده اش در عملیات رقه به اسارت گرفته شد و به وسیله عناصر گروه تروریستی داعش زنده زنده داخل یک قفس سوزانده شد—بوده است. او در این‌باره گفت: دقیقا به یاد می آورم «ام سلامه» و «ام ریان» چگونه او را شکنجه کردند. آن وحشیانه ترین شکنجه ای بود که تاکنون دیده بودم.

هاجر درباره علت پیوستن به گروه تروریستی داعش گفت: داعش یکی از معدود گروه های ترور بود که به زنان اجازه می داد در صفوفی کنار مردها بجنگند.

عملیات نظامی علیه تروریست‌ها باعث شده است گروه داعش ۹۰ درصد از قلمروی خود در عراق و ۸۵ درصد از قلمروی خود در سوریه را از دست بدهد.

منبع: جام جم

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

تصمیم شبانه و شوک‌برانگیز وزارت نفت درباره بنزین

تصمیم شبانه و شوک‌برانگیز وزارت نفت درباره بنزین وزارت نفت بدون اعلام رسمی و صدور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *