خانه > دنیای مد و فشن > اخبار مد و ستاره ها > عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس

عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس

عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس

سوییفت که به روابط عاشقانه ی متعددش مشهور است، مدتی است رابطه عاشقانه ی تازه ای را شروع کرده است. اما اینکه عشق جدید تیلور سوییفت کیست، سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

عشق جدید تیلور سوئیفت

شاید این روزها کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که تیلور سوییفت را نشناسد. این موزیسین موفق طی سال های فعالیت حرفه ای خود به سوپراستاری جهانی بدل شده است. او حتی در سال ۲۰۲۳ از سوی نشریه ی تایم به عنوان «شخص سال» انتخاب شد. اما تنها فعالیت موسیقی تیلور سوییفت نیست که مورد توجه قرار دارد و زندگی عاشقانه ی او هم طی این سال ها همواره خبرساز و مورد بحث بوده است.

در مهارت تیلور سوییفت به عنوان یک ترانه سرا شکی نیست. با این حال، آثار سوییفت به زعم طرفدارانش بیش از همه کندوکاوی در گذشته و تجربه های عاشقانه ی او با مردان سابق زندگی اش هستند. این آهنگ ها گرامیداشتی برای دلشکستگی تیلور سوییفت از آن عشق های نافرجام نیستند، بلکه او در آثار خود تلاش می کند دشواری ها و پیچیدگی های یک جدایی را روایت کند و همین امر است که آهنگ های عاشقانه ی او را برای مخاطبانش جذاب کرده است. او حتی خود به تازگی اذعان کرده از ساخت آهنگ درباره ی شکست های عشقی و تبدیل کردن یک دلشکستگی به اثری هنری لذت می برد.

گرچه سوییفت به ندرت به طور مشخص اشاره می کند که آثارش درباره ی کدام یک از عشق های سابقش هستند، اما همین ابهام روحیه ی کاراگاهی را در طرفدارانش تقویت می کند. هواداران پر و پرقرص تیلور سوییفت در تمام این سال ها تلاش کرده اند از قطعات او رمزگشایی کنند و متوجه شوند که هر یک از آن ها به کدام یک از روابط عاشقانه ی قبلی او مربوط می شوند.

توانایی سوییفت در گنجاندن تجربیات شخصی اش در ترانه هایی که هر کسی می تواند با آن ها احساس نزدیکی کند، سبب شکل گیری رابطه ای منحصر به فرد میان او و طرفدارانش شده است. او در روایت خود از عشق و فقدان، از احساسات مشترکی صحبت می کند که همه آن ها را تجربه می کنند. صراحت سوییفت درباره ی آسیب پذیر بودنش، موسیقی او را برای مخاطبانش تبدیل به نوعی همدم و تسلای خاطر کرده است.

هر چه فعالیت حرفه ای تیلور سوییفت جلوتر می رود، روحیه ی کاراگاهی طرفدارانش برای پیدا کردن معانی پنهان و داستان های ناگفته از لابه‌لای ترانه های او نیز بیشتر تقویت می شود.

اما او فهرست بلندبالایی هم از روابط عاشقانه دارد.

– جو جوناس: از ژوئیه ۲۰۰۸ تا اکتبر ۲۰۰۸

– لوکاس تیل: از مارس ۲۰۰۹ تا آوریل ۲۰۰۹

– تیلور لاتنر: پاییز ۲۰۰۹

– جان میر: دسامبر ۲۰۰۹ تا فوریه ۲۰۱۰

– جیک جیلنهال: از اکتبر ۲۰۱۰ تا ژانویه ۲۰۱۱

– کانر کندی: از ژوئیه ۲۰۱۲ تا اکتبر ۲۰۱۲

– هری استایلز: از نوامبر ۲۰۱۲ تا ژانویه ۲۰۱۳

– کالوین هریس: از فوریه ۲۰۱۵ تا مه ۲۰۱۶

– تام هیدلستون: از مه ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۶

– جو آلوین: از مه ۲۰۱۷ تا آوریل ۲۰۲۳

– متی هیلی: از مه ۲۰۲۳ تا ژوئن ۲۰۲۳

اما عشق جدید تیلور سوییفت کیست؟

گمانه زنی ها درباره ی رابطه عاشقانه ی تازه ی تیلور سوییفت با تراویس کلس که از تابستان ۲۰۲۳ آغاز شده، کماکان ادامه دارد. کلس ۳۴ ساله که ورزشکاری در رشته ی فوتبال آمریکایی است، اولین بار در پادکست مشترکش با برادرش جیسون کلس که او نیز یک بازیکن فوتبال آمریکایی است، از علاقه ی خود به تیلور سوییفت پرده برداشت. او در این پادکست که نزدیک به ۲ ماه پیش از علنی شدن رابطه اش با تیلور سوییفت منتشر شده بود، فاش کرد که در جریان برگزاری آخرین تور کنسرت سوییفت در آمریکا تلاش کرده بود با خانم خواننده ملاقات کند و شماره ی خود را به همراه دستبندی که برایش درست کرده بود، به او دهد.

او در این پادکست گفته بود: «وقتی فهمیدم که قبل و بعد کنسرت به خاطر اجرا با کسی صحبت نمی کند، ناامید شدم. یک کم حالم گرفته شد که نتوانستم دستبندهایی که برایش درست کرده بودم را به خودش بدهم. هیچکس را نمی بیند، یا دست کم تمایلی به دیدن من نداشت، برای همین ناراحت شدم.»

با این حال، طبق شنیده ها تیلور سوییفت آنقدرها که تراویس کلس در ابتدا تصور کرده بود نسبت به ملاقات با او بی میل نبود. سوییفت در سپتامبر ۲۰۲۳ دعوت کلس برای تماشای از نزدیک یکی از مسابقات تیمش را پذیرفت. این نخستین حضور علنی سوییفت و کلس با یکدیگر بود و ماجراهای عاشقانه ی آن ها از همین جا آغاز شد.

رابطه عاشقانه ی سوییفت و کلس از زمان علنی شدنش در کانون توجه قرار گرفته و حالا بسیاری کنجکاوند که بدانند داستان عاشقانه ی آن ها چگونه پیش خواهد رفت.

رابطه عاشقانه ی جدید سوییفت زیر ذره بین رسانه ها و مردم

چندی قبل عکسی از سوییفت در آغوش کلس در شب سال نو منتشر شد. آن ها تعطیلات کریسمس را در کنار یکدیگر گذراندند و خانواده های سوییفت و کلس نیز برای جشن گرفتن این مناسبت دور هم جمع شده بودند.

بر اساس شنیده ها، رابطه ی تیلور سوییفت و تراویس کلس به سرعت در حال پیش رفتن است. سوییفت فاش کرده رابطه ی آن ها پس از صحبت های کلس در آن پادکست درباره ی او آغاز شد.

در اکتبر ۲۰۲۳ پدر تراویس کلس در مصاحبه ای از تواضع و هوش تیلور سوییفت تمجید کرد و از فروتنی خانم خواننده در اولین دیدارشان گفت. گفته می شود سوییفت و مادر کلس هم رابطه ی خوبی با یکدیگر دارند.

علیرغم برنامه ی شلوغ سوییفت و کلس، هر دوی آن ها در این مدت تلاش کرده اند با حضور خود حمایت شان از یکدیگر را نشان دهند. سوییفت در این مدت بارها در مسابقات کلس حضور داشته و از نزدیک به تماشای بازی او نشسته است. کلس نیز چندی قبل برای حضور در کنسرت بوینس آیرس سوییفت به آرژانتین سفر کرد و در همین کنسرت بود که سوییفت متن یکی از قطعات خود به نام Karma را به گونه ای تغییر داد که اشاره ای واضح به کلس بود. منابع مختلف به رسانه ها گفته اند رابطه ی آن ها در حال جدی تر شدن است.

البته حضور سوییفت در مسابقات کلس، هشدار شریک عاطفی سابق آقای ورزشکار به سوییفت را به دنبال داشت. از قرار معلوم، رابطه ی کلس با این زن به دنبال خیانت کلس به او به پایان رسیده بود. این هشدار گرچه سر و صدای زیادی به پا کرد اما به نظر می رسد تأثیری بر رابطه ی سوییفت و کلس نداشته است.

گفته می شود تیلور سوییفت و تراویس کلس پیش از اولین حضور علنی شان با یکدیگر در سپتامبر ۲۰۲۳، چند باری به طور خصوصی با یکدیگر ملاقات کرده بودند. آن ها روز ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۳ مسابقه ی تیم کلس را دست در دست یکدیگر ترک کردند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رنگ سال ۲۰۲۴ چه رنگی است؟| رنگ سال ۱۴۰۳

رنگ سال ۲۰۲۴ پنتون رنگ سال ۲۰۲۴ ترکیبی از رنگ نارنجی و صورتی است . …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *