خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار ورزشی > علیرضا جهانبخش بازیکن جدید لستر سیتی+جزئیات قرارداد و عکس

علیرضا جهانبخش بازیکن جدید لستر سیتی+جزئیات قرارداد و عکس

قرارداد علیرضا جهانبخش با باشگاه لستر سیتی در مراحل پایانی!

به نظر می رسد کار انتقال علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی باشگاه آلکمار هلند به لستر سیتی قهرمان سابق انگلستان مراحل پایانی خود را می گذراند.

علیرضا جهانبخش بازیکن جدید لستر سیتی انگلستان+جزئیات قرارداد و عکس

چند ساعت بعد از انتقال ۶۰ میلیون پوندی ریاض محرز ستاره الجزایری باشگاه لسترسیتی به قهرمان لیگ جزیره رسانه‌های منتسب به این باشگاه انگلیسی از آقای گل ایرانی آردیویسه هلند به عنوان جانشین این بازیکن نام برده و مدعی شدند علیرضا جهانبخش به زودی برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی برای پوشیدن پیراهن روباه‌ها در لیگ جزیره راهی شهر لستر خواهد شد.

منچسترسیتی با پرداخت ۶۰ میلیون پوند یکی از گران‌ترین قرارداد‌های تابستان امسال در جزیره را با ریاض محرز ستاره الجزایری به امضا رساند تا سران باشگاه لسترسیتی با تکیه بر چنین پشتوانه مالی قدرتمندی به دنبال شکار جانشینی مناسب برای گلزن الجزایری خود باشند، از همین‌رو کلود پوئل سرمربی فرانسوی روی نام علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی آلکمار و آقای گل فصل گذشته آردیویسه دست گذاشت تا این بازیکن ۲۴ ساله در یک‌قدمی پیوستن به جمع روباه‌ها قرار بگیرد.

سایت soccernews هلند در گزارشی پیرامون این موضوع نوشت: «سران باشگاه آلکمار بعد از فروش ووگهورست زوج جهانبخش در خط حمله به باشگاه ولفسبورگ با ۱۱ میلیون یورو در صدد فروش جهانبخش به باشگاهی دیگر با ارزش ۲۰ تا ۲۲ میلیون یورو بودند که پروسه این انتقال بعد از دو هفته بایکوت ماندن حالا با پیشقدم شدن باشگاه‌های انگلیسی دوباره روی میز مدیران AZ قرار گرفته است تا جایی که بعد از پیشنهادات سوآنزی‌سیتی و برایتون حالا باشگاهی سرشناس‌تر از این دو برای خرید آقای گل هلند پا پیش گذاشته است.

لسترسیتی یک روز بعد از فروش ۶۰ میلیون پوندی ریاض محرز به منچسترسیتی و پپ گواردیولا چشم به علیرضا جهانبخش برای جانشینی ستاره الجزایری دوخته است، از همین‌رو مالکان آلکمار بلافاصله به ستاره ایرانی دستور دادند به هلند بازگشته و به تعطیلات خود پایان دهد تا روند این انتقال سرعت بیشتری به خود بگیرد».

علیرضا جهانبخش که سه‌شنبه شب در جریان آخرین تحولات رخ داده پیرامون جدایی اش از آلکمار قرار گرفت، طبق هماهنگی‌های به عمل آمده امروز به هلند برمی‌گردد تا بعد از مذاکره با سران این باشگاه با جت اختصاصی مالک باشگاه لستر‌سیتی راه جزیره را در پیش گرفته برای چالش جدید خود آماده شود.

قرار است بعد از توافق دو باشگاه علیرضا جهانبخش تا روز جمعه تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته و طی روز‌های شنبه یا یک‌شنبه آینده به عنوان خرید جدید لسترسیتی با قراردادی خوب برای فوتبالیست‌های آسیایی و ایرانی حضورش در جمع روباه‌ها جنبه رسمی به خود بگیرد.

آقای گل ایرانی آلکمار که عملکرد چندان درخشانی در جام جهانی ۲۰۱۸ نداشت، فصل قبل با به ثمر رساندن ۲۲ گل و دادن ۱۲ پاس گل نقش بسیار مهمی در کسب سهمیه اروپایی برای AZ داشت تا سران این باشگاه قیمت ۲۲ میلیون یورویی برای فروش او در نظر بگیرد که با توجه به درآمد ۶۰ میلیون یورویی از فروش محرز الجزایری باشگاه لسترسیتی مشکلی برای پرداخت این پول به هلندی‌ها نخواهد داشت.

این مطلب در حال بروز رسانی است…

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *