خانه > روانشناسی > علیرضا صادقیان مدیر موفق سایت نت برگ + عکس

علیرضا صادقیان مدیر موفق سایت نت برگ + عکس

علیرضا صادقیان  ۳۱ ساله متولد یزد، تحصیلات خود را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه علم صنعت و کارشناسی ارشد رشتها MBA   ز دانشگاه کلمبیا آمریکا گذرانده است. او در حال حاضر مدیرعامل شرکت کسب و کار نوین ایرانیان و صاحب برند اینترنتی نت‌برگ است، نت برگ جز برترین سایت های تجارت الکترونیک ایران می باشد و دارای نماد اعتماد ملی، مجوز فعالیت از وزارت بازرگانی، برنده جایزه مدیر خلاق بوده و تنها سایت ایرانی است که عضو اتحادیه جهانی سایت‌های خرید گروهی می‌باشد.

علیرضا صادقیان مدیر سایت نت برگ و tik8

وی در مصاحبه های خود شروع کار نت برگ را اینگونه عنوان کرده است:

در همان سالهای تحصیل در امریکا به پیشنهاد یکی از دوستانش به فکر راه اندازی سایتی شبیه به سایت گروپان افتاده بود و پایه ریزی و تشکیل تیم اجرایی را قبل از اتمام درسش در سفری به ایران با همراهی و شراکت پسرعمویش انجام داد. وی یک هفته بعد از اتمام درسش به ایران آمد وکار را دنبال کرد. سرمایه اولیه شرکت را توسط خانواده اش تامین کرد ودر ۱۳ مرداد ۹۰ نت برگ راه اندازی شد. در حال حاضر بعد از گذشت ۵ سال نت برگ جز بزرگترین سایت تخفیف در ایران می باشد و دومین سایت پربازدید در حوزه تجارت الکترونیک می باشد و روزانه تخفیفات بسیاری روی نت برگ مربوط به تهران و سایر شهرها را ارائه می کنند.

هدف نت برگ

مهم ترین هدف نت برگ فراهم کردن امکان خرید است برای افراد با تخفیف های بالا و قیمت های مقرون به صرفه است، اما در این روش که بر قدرت خرید گروهی اتکا دارد، در آن هم صاحبان کسب و کارهای مختلف به دلیل جذب مشتریان جدید و هم خریداران به دلیل دریافت تخفیف های بسیار بالای سایت سود می برند. صادقیان از استقبال مردم از نت برگ بسیار خوشحال هست و می گوید ” وقتی در کوچه و بازار از برگه های تخفیف نت برگ مطلبی می شنود  ازاینکه ۵سال مدیر عامل شرکتی است که این تخفیفات را ارائه می کند به خودم می بالم.” وی  علت اصلی موفقیت تیمش را همکاری منسجم و هماهنگ اعلام می کند. اعضا تیم صادقیان در نت برگ در حال حاضر حدود ۲۰۰ نفر می باشد که در بخش های فروش، مرکز تماس، مسئول محتوای وب‌سایت، حسابداری،  فنی، منابع انسانی و مدیریت شرکت با هم کار می کنند.

نت برگ،سایت تخفیف و خرید گروهی

نت برگ، سایت تخفیف و خرید گروهی

مشکلات نت برگ

صادقیان اعتماد نکردن صاحبان کسب و کار را در مرحله شروع از چالش های نت برگ می داند سعی می کنند با ارائه راهکارهای مختلف اعتبار اولیه‌ای به مشتریان ارائه دهند تا بتوانند اعتماد کنند یا با سیستم پشتیبانی قوی‌ای  که دارند سریع مشکلات مشتریانشان را با تماس تلفنی یا ارسال ایمیل حل کنند. چون مشکلات پیش می‌آید ولی مهم این است که چگونه بتوانیم سریع آنها را برطرف کرد.

یکی دیگر از مشکلاتی که پیش آمده، اینست که مشتریان با برخی صاحبان کسب‌وکار تماس می‌گیرند تا اطلاعات بیشتر بدست بیاورند اما آنها مانع خرید افراد از نت‌برگ می‌شوند و مشتری را مستقیم به فروشگاه خود هدایت می‌کنند تا سهم آنها را پرداخت نکنند.

علیرضا صادقیان و سامان صادقیان مدیران نت برگ

علیرضا صادقیان و سامان صادقیان مدیران نت برگ

نت برگ چگونه کار می کند:

ابتدا با مذاکره و شراکت با کسب‌ و‌ کار‌های تراز اول در سطح شهر و استفاده از قدرت خرید گروهی به‌ طور روزانه پیشنهادهای جالب و جذابی از کالاها و خدمات مختلف با تخفیف‌های ۴۰ تا ۹۰ درصد را روی وب‌سایت قرار می‌دهدکاربر بعد از اینکه کالا یا خدماتی را از سایت نت برگ خریداری کرد با داشتن یک پرینت یا کد مربوط به آن به فروشنده مراجعه کرده و از تخفیف نت برگ استفاده می کند. این شیوه کسب و کار که به تخفیف و خرید گروهی معروف است از متداولترین روشهای بازاریابی و فروش خصوصا در اینترنت استاز دیگر مزایای سایت نت برگ معرفی خدمات و محصولات در یک مجموعه پر بازدید بدون پرداخت هزینه است. در این روش پس از توافقات اولیه، کارشناسان بازاریابی نت برگ با همکاری شرکت مذبور بسته ای پیشنهادی از فروش را انتخاب کرده و برای مدت زمان مشخصی بر روی سایت قرار می دهند. آنچه این بسته را برای مشتری جذاب و قابل انتخاب می کند تخفیف قابل ملاحظه ای است که از خرید آن محصول یا خدمات دریافت می کند، همچنین فروشنده هم با افزایش فروش و صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی به سود بیشتر می رسد.

علیرضا صادقیان مدیر نت برگ و نازنین دانشور مدیر تخفیفان

علیرضا صادقیان مدیر نت برگ و نازنین دانشور مدیر تخفیفان

 در سایت نت برگ خبرنامه‌ای وجود دارد که مشتریان در آن عضو می‌شوند و روزانه فهرستی از تخفیفات برایشان ارسال می‌شود تا تخفیف مورد نظر خود را خریداری کننددر تهران روزانه حداقل ۲۰ تخفیف معرفی می‌شود. تخفیف رستوران‌ها و مراکز تفریحی معمولا در حدود ۴۰ تا ۶۰ درصد و مراکز آرایشی و بهداشتی تا حدود ۹۰ درصد است و برای کالا‌های مختلف هم از ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف دارند. وقتی صاحب سرمایه، کسب و کاری را آغاز می‌کند معتقد است که خدمات خوبی را ارائه می‌دهد، دنبال راه‌حلی است تا مردم به محل کسب و کارش مراجعه کنند. صاحبان کسب و کار حتی حاضر هستند یک ماه رایگان سرویس بدهند تا همه متوجه کیفیت خدمات آنها شوند، پس این تخفیف باعث جلب مشتری می‌شود. آنها می‌توانند از روش‌های تبلیغاتی دیگر هم استفاده کنند؛ به‌طور مثال بیلبورد بزنند، در روزنامه یا مجله تبلیغ کنند ولی در همه این روش‌ها اول باید پول بپردازند. این روش‌های تبلیغی سنتی برای کسی که تازه کارش را آغاز کرده است دارای هزینه‌های سنگین است و شاید نتیجه بخش هم نباشد اما در نت برگ، اتفاقی که می‌افتد این است که به ازای هر مشتری که به رستوران، آرایشگاه و… مراجعه می‌کند کمیسیونی به شرکت تعلق می‌گیرد و هزینه‌ای که از این طریق پرداخت می‌شود صددرصد با تعداد مشتریان ارتباط مستقیم دارد. در واقع ما در نت برگ، هزینه ثابتی از کسب و کارها نمی‌گیریم و فقط از روی تعداد مشتریان معرفی شده سود به دست می‌آید.

تیم بازاریابی نت برگ برای پیدا کردن  نیازهای مشتریان جست‌وجو می‌کنند تا بتوانند براساس ان در سایت تخفیف قرار بدهند این شرکت با فعالیت در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز و قزوین ۲ میلیون مشترک دارد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *