خانه > سرگرمی > مجموعه عکس ها > عکس لو رفته گوگوش در باشگاه بندسازی سوژه شد / هیکل خانم خواننده در ۷۳ سالگی

عکس لو رفته گوگوش در باشگاه بندسازی سوژه شد / هیکل خانم خواننده در ۷۳ سالگی

عکس جدید گوگوش در ۷۳ سالگی

گوگوش خواننده محبوب ایرانی عکسی در باشگاه بدنسازی منتشر کرد . هیکل رو فرم خانم خواننده در ۷۳ سالگی باعث تعجب طرفدارانش در اینستاگرام شد.در ادامه جدیدترین عکس گوگوش را مشاهده می کنید .

عکس جدید گوگوش در ۷۳ سالگی

اسم اصلی گوگوش 

نام اصلی وی فائقه آتشین می باشد که با بازیگری شروع کرد و حالا خواننده می باشد. پدرش صابر آتشین ساکن شهر سراب آذربایجان شرقی و مادرش نسرین از مهاجرت آذربایجان شوری بودند کسانی که از مهاجرین بودند بیش تر ارمنی مسیحى بودند و اسم هایى چون نینوش ، مینوش و گوگوش بین شان بسیار مرسوم بود. به همین دلیل پدرش اسم گوگوش را برای دخترک زیبا انتخاب کرد اما ثبت احوال اجازه درج این نام را در شناسنامه نداد.

گوگوش چندبار ازدواج کرده است؟

در سال ۱۳۴۶ وقتی ۱۷ ساله بود با شخصی بنام محمود قربانی ازدواج کرد و سال بعد صاحب یک فرزند پسر بنام کامبیر شد، سپس برای آموزش موسیقی به فرانسه رفت. این زندگی بعد از ۵ سال به طلاق ختم شد. گوگوش در سال ۱۳۵۴ با شوهر بهترین دوست خود پوری بنایی بنام بهروز وثوقی ازدواج کرد اما این زندگی یک سال دوام نیاورد و به طلاق دوم وی انجامید. او در سال ۵۶ با همایون مصداقی صاحب چند شرکت بیمه ازدواج کرد.

گوگوش در سال ۱۳۷۰ با مسعود کیمیایی کارگردان صاحب نام سینما ازدواج کرد ۹ سال بعد سال ۷۹ به پیشنهاد یک تیم فیلمساز توانست با گرفتن پاسپورت از اداره گذرنامه از ایران خارج شود. بعد از حضور در کانادا قرار داد همکاری چندین کنسرت را بست او سال ۸۲ از کیمیایی جدا شد و سال ۸۳ و ۸۵ دو آلبوم منتشر داد که موجب استقبال بی نظیر از وی شد.

او در حال حاضر در آمریکا ساکن می باشد، عمل هایی متعدد زیبایی و انتشار اخباری از ازدواج گوگوش و همسرش که رها اعتمادی نام برده می شود هر از چندگاهی او را به صدر جستجوها می آورد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

پروفایل عید فطر | تبریک عید سعید فطر جدید

پیام تبریک عید فطر ۱۴۰۲  در ادامه مجموعه ای از متن ادبی تبریک عید فطر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *