خانه > سرگرمی > فال روزانه سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۳ اسفند به دنیا آمده ای تولدت مبارک. نه تنها امروز که تمام روزهای سال شما پر از شادی خواهد شد. وقت آن است که ایده هایتان را عملی کنید. اگر نمی دانید چگونه، بهتر است که یاد بگیرید. هیچوقت برای یادگیری دیر نیست. مطالعه، مسافرت و برقراری ارتباط با دیگران می تواند دامنه اطلاعات شما را افزایش و شما را به سمت پیشرفت سوق دهد. شما از نیازها و آرزوهای خودتان آگاهید، پس خودتان برای زندگی تان برنامه ریزی کنید. نگذارید دیگران شما را به مسیری که خود می خواهند، ببرند. از آنجا که شما فردی خلاق هستید، کافی است که قدم اول را بردارید. تغییرات کوچک شاید برایتان بی اهمیت باشد اما تاثیرات بلند مدتی در زندگی تان خواهند گذاشت. به زودی خبر خوبی در مورد رابطه عاطفی تان می شنوید که زندگی تان را به بهترین شکل ممکن تغییر می دهد، خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید.

فال روزانه

اخیرا احساسات شما نواسانات زیادی داشته است، زمان آن است که کمی به گذشته قدم بردارید و بار دیگر آنچه اتفاق افتاده را به دقت بررسی کنید. شما نباید خودتان را گول بزنید و وانمود کنید که همه چیز خوب است. بهتر است با خودتان صادق و البته واقع بین باشید. افکار خود را روی کاغذ بنویسید و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید. امروز لباس های روشن به تن کنید، به خصوص اگر قرار است که عشق زندگی تان را ملاقات کنید.  اگر هم مجرد هستید، امروز نشانه ای از عشق را خواهید دید.

فال روزانه
امروز توانایی های شما سر به فلک کشده است. به علاوه، قادرید که احساسات دیگران را به خوبی دریافت و آنها را درک کنید. به همین دلیل اگر مدت هاست که می خواهید با فردی بر سر مسائل کاری یا عاطفی گفتگو کنید، درنگ نکنید و وارد عمل شوید. البته سعی کنید چیزهایی را که هنوز در مورد آنها اطمینان کامل ندارید را به زبان نیاورید. زمان آن است که با شریک زندگی تان کمی جدی تر باشید. اخیرا هر آنچه او گفته است را قبول کرده اید اما حال زمان آن است که برای خودتان اهمیت بیشتری قائل شوید و به دنبال علاقمندی های خود باشید.

فال روزانه

امروز روز بزرگی برای شما خواهد بود، از این رو که هر آنچه می خواهید را به راحتی به دست خواهید آورد. حتی در مورد مسائل کاری نیز تکه های پازل خود به خود برایتان ردیف خواهند شد. تغییرات احساسی شما بار دیگر تعادل خود را به دست آورده و شما قادرید که به راحتی آنچه در دلتان می گذرد را با نزدیکان تان در میان بگذارید. آیا تا به حال آنچه لایقش بوده اید را به دست آورده اید؟ اگر جواب شما منفی است، نگران نباشید زیرا امروز تا حدودی نیازهایتان برآورده خواهد شد و انرژی لازم را برای ادامه مسیر به دست خواهید آورد.

فال روزانه

 از دست شخصی دلگیر شده اید و این موضوع باعث شده که حوصله ای برای پا شدن از تختخواب را نداشته باشید. بهتر است که بهانه گیری را رها کنید و بلند شوید. یادتان باشد که تعادل کلید موفقیت شماست، پس خودتان را درگیر یک موضوع خاص نکنید. به این فکر کنید که چه چیزی شما را آرام می کند، به دنبال آن باشید. فردی که به او علاقه دارید را امروز در اولویت کارهایتان قرار دهید. فرصت خوبی است تا مهمترین خواسته هایتان را برایش بازگو کنید.

فال روزانه

پروژه هایی در دست دارید که بهتر است امروز تمام وقت تان را برای اتمام آنها سپری کنید. امروز انرژی زیادی در فضا وجود دارد که انگیزه لازم را برای این کار به شما خواهد داد. اگر در حین مسیر به مشکلی برخوردید، بیاستید و چند قدم به عقب بردارید. به این که کار شما چه تاثیری بر پیشرفت خود و دیگران خواهد گذاشت، فکر کنید و سعی کنید رفتارهایتان را طوری که با محیط اطراف تان تعادل داشته باشد، سازگار سازید.

فال روزانه
شاید فهمیده باشید که زمان عقب کشیدن در رابطه عاطفی فرا رسیده است. شما و عشق زندگی تان تفاهم چندانی با هم ندارید و این موضوع نه تنها شما را از پیشرفت در مسیر زندگی تان باز می دارد، بلکه انرژی زیادی را از شما می گیرد. پس زمان خوبی است تا راه جدیدی را در پیش بگیرید. درگیر اتفاقی هستید که اخیرا برای شما افتاده است اما نمی خواهید این واقعیت را قبول کنید. با بستن چشم هایتان مشکلی حل نمی شود. شما باید با تلاش خود موانعی که بر سر راهتان وجود دارد را بردارید. هیچکس جز خود شما مسئول زندگی تان نیست.

فال روزانه
امروز روز فوق العاده ای برای شماست از این رو که جواب بسیاری از تلاش هایتان را خواهید گرفت. آنقدر احساساتی می شوید که اشک از چشمان تان سرازیر می شود. امروز را برای این شادی جشن بگیرید. به زودی یکی از دوستان تان نزد شما می آید و برای ایجاد تغییری در زندگی اش از شما کمک می طلبد. بهتر است که اول از همه خوب شرایط را بسنجید و اگر برای این کمک دلیلی قانع کننده ای پیدا کردید، وارد عمل شوید. اگر مجرد هستید، به زودی خبری خوش در راه است.
فال روزانه

 امروز با فردی قرار ملاقات دارید اما صحبت هایتان آنطور که باید خوب پیش نمی رود. شاید باید کمی با سیاست تر پیش روید تا دیگران از شرایط شما سو استفاده نکنند و مدام ساز مخالف نزنند. شما اخیرا کنترل احساسات خود را از دست داده اید و نمی توانید به درستی مسائل را نقد و بررسی کنید اما امروز زمان خوبی است که بنشینید و روی کارهایتان تمرکز کنید. خبر خوبی که می شنوید، روحیه شما را برای ساختن یک روز فوق العاده به بهترین شکل ممکن خواهد ساخت.

فال روزانه

به دلیل ارتباط با یکی از دوستان تان، امروز اطلاعات خوبی را به دست می آورید، حتی شرایط بهتر از آنچه فکرش را بکنید برایتان پیش خواهد رفت. حتی آنقدر غرق رویا می شوید که گویی در آسمان ها سیر می کنید. از این لحظه ها که به ندرت تکرار می شوند، نهایت استفاده را بکنید. در این شرایط احساسات شما ثابت است، به همین دلیل می توانید در مورد مسائل عاطفی با شریک زندگی تان گفتگو کنید و برای حل مشکلات تان به یک نظر واحد برسید.

فال روزانه

 امروز یک حصاری به دور احساسات تان کشیده شده است طوری که فکر می کنید نمی توانید با دیگران به خصوص شریک زندگی تان به خوبی ارتباط برقرار کنید. دلیل این احساس، اتفاقات گذشته است که بار دیگر شما را تحت تاثیر قرار داده است. اما خودتان را نبازید. سعی کنید که هوشیارتر از قبل باشید و به جای ناراحتی از گذشته خود درس بگیرید. به زودی پیشنهادی به شما می شود، قبل از پاسخ به آن با خانواده خود مشورت کنید. مطمئنا پیشنهادهای خوبی را دریافت خواهید کرد.
فال روزانه

وقت آن است که به احساسات خود توجه بیشتری داشته باشید. اخیرا شما به دلیل مشغله های زیاد، از آنچه در ذهن و قلب تان می گذرد، دور شده اید اما یکی از راههای پیشرفت و موفقیت گوش کردن به ندای قلب تان است. آنها می توانند راه را به شما نشان دهند. سعی کنید که در محیط کار با مدیر و همکاران تان صادق تر باشید زیرا ممکن است که برای شما دردساز شود. برای رسیدن به آرامش بیشتر، ورزش را فراموش نکنید.

فال روزانه

احساس سنگینی می کنید طوری که کار کردن برایتان سخت شده است. از طرفی احتیاط بیش از حد باعث شده که جسارت خود را برای تجربه چیزهای جدید که تاثیر زیادی بر پیشرفت تان دارد، از دست بدهید. دست شما پر است اما ذهن تان توانایی مدیریت کردن آنها را ندارد. بهتر است کمی دست نگه دارید و پس از آماده شدن ذهن تان قدم بردارید. یادتان باشد که کیفیت بهتر از کمیت است. پس برای رسیدن به آنچه می خواهید، عجله نکنید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *