خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار حوادث > ماجرای قتل سریالی زنان در تهران چیست؟

ماجرای قتل سریالی زنان در تهران چیست؟

بوی قتل سریالی از جسد مثله‌شده زنان بلند شد!

یک‌ ماه پس از کشف جسد مثله‌شده زنی جوان در حوالی میدان آزادی، جسد مثله‌شده زن دیگری در کنار سطل زباله‌ای در تهران پیدا شد. این اخبار باعث انتشار خبرهایی در مورد قتل سریالی زنان در شبکه های مجازی شد !

قتل سریالی زنان در تهران خبرساز شد!

با حضور تیم جنایی معلوم شد که جسد متعلق به زنی حدودا ۳۵تا ۴۰ساله است اما از آنجا که جسد مثله شده بود نمی‌شد زمان مرگ را تخمین زد و علت را مشخص کرد.

پیدا شدن این جسد در حالی است که سوم خرداد یعنی یک ماه قبل‌تر نیز جسد مثله‌شده زنی جوان در حوالی میدان آزادی و در نزدیکی سطل زباله کشف شد که هنوز نه هویت وی مشخص و نه اسرار قتل رازگشایی شده است.

آن جسد نیز متعلق به زنی حدودا ۲۵ساله بود که جسد مثله شده او درون ۶نایلون زباله قرار گرفته بود. حالا به‌دلیل وجود شباهت‌هایی در این دو پرونده، فرضیه اینکه هر دو قتل از سوی یک نفر رخ داده، مد نظر قرار گرفته است.

راز جسد میدان آزادی

صبح یک روز، قاتل بدون اینکه کسی بداند انگیزه‌اش چیست؛ زنی را با آلت قتاله به قتل رساند. سپس جسد را تکه‌تکه کرد و در چندین پلاستیک زباله جای داد و در آخر هم قسمت‌هایی از جسد را در ساک ورزشی پنهان و با خونسردی هر چه تمام‌تر در یکی از بزرگ‌ترین میادین شهر تهران رها کرد و رفت…

ظهر سه‌شنبه سوم خرداد ماه جاری، رفتگران شهرداری هنگام کار در «میدان آزادی» با یک ساک ورزشی روبه‌رو شدند، اما وقتی ساک ورزشی را باز کردند؛ ترسیدند و سریع به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ خبر دادند و گفتند؛ قسمت‌هایی از بدن تکه‌تکه شده یک انسان را کشف کرده‌اند.

تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه با جسد مثله شده زنی مواجه شد. گزارش پزشک جنایی حکایت از آن داشت که زن جوان چهار الی پنج ساعت قبل از کشف جسد کشته شده و قاتل در روز روشن جسد تکه‌تکه شده او را در یکی از شلوغ‌ترین مناطق تهران قرار داده است.

ماجرای قاتلان طناب قرمز

این موضوع باعث شد تا کارآگاهان احتمال دهند با یک قاتل خونسرد رو‌به‌رو هستند و رها کردن جسد در آن منطقه هم به این دلیل بوده که قصد داشته بقایای جسد کشف شود. بدون‌ شک یکی از قتل‌های سریالی مهم دهه هشتاد قتل زنان خانه‌دار در تهران از سوی یک دختر و پسر جوان بود.

این قاتلان که به قاتلان طناب قرمز معروف شده بودند در کمتر از یک ماه سه زن را در تهران به قتل رساندند، اما خیلی سریع با ردیابی و اشتباه خودشان به دام افتادند تا قبل‌ از ارتکاب جنایت چهارم دستگیر شوند.

حکم قاتل طناب قرمز که باعث شده بود وحشت زیادی بین زنان خانه‌دار ایجاد شود، یک‌سال بعد و هم‌زمان در سالگرد آخرین قتلش اجرا شد و او به دار مجازات آویخته شد.

پای یک قتل سریالی در میان است؟

یک منبع آگاه در مورد هویت کشف شده از جسد مثله شده زن در میدان آزادی به «اعتماد» گفته بود: «جسد متعلق به زنی افغان بوده است.»

کارشناسان پزشکی قانونی نیز اعلام کردند که جسد متعلق به زنی حدودا ۲۵ ساله است. همچنین گفته شده که زن موهایی با مدل پسرانه داشته و فقدانی او به پلیس آگاهی پیش از کشف جسد اعلام نشده بود.

پس از کشف جسد زن جوان در میدان آزادی ادعای وقوع قتل‌های سریالی زنان از سوی کاربران فضای مجازی خصوصا توییتر مطرح شد که باعث وحشت افکار عمومی شد. کاربران نوشتند: «قاتلی در شهرهای آباده، مشهد، تبریز و تهران زنان را کشته و جسدشان را تکه‌تکه کرده.» این در حالی است که پلیس در مورد خبر جسد مثله شده دو زن در یکی از شهرهای استان فارس اعلام کرد که عامل قتل زنی در آباده که جسد را مثله کرده بود، دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد. به گفته پلیس یکی از مظنونان مردی حدودا ۶۷ ساله بوده که با ضربات چاقو مقتول را کشته و بعد جسد او را تکه‌تکه کرده است…پلیس در مورد کشف جسد مثله شده زن دیگری در آباده توضیح بیشتری نداد.

پس از رخ دادن حادثه وحشتناک مربوط به میدان آزادی و اکنون در خزانه، کاربران فضای مجازی مدعی شدند که بعد از قتل چهار زن در شهرهای آباده، مشهد و تبریز حالا نوبت به تهران رسیده و عنوان قتل‌های سریالی را مطرح کردند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال پنجشنبه گذشته، خبری مبنی بر ابلاغ حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *