خانه > گردشگری > مسافرت و مهاجرت > معرفی هتل‌های تاپ تهران نزدیک به نمایشگاه بین‌المللی تهران

معرفی هتل‌های تاپ تهران نزدیک به نمایشگاه بین‌المللی تهران

معرفی هتل‌های تاپ تهران نزدیک به نمایشگاه بین‌المللی تهران

اگر راهی سفری چند روزه به تهران هستید و قصد دارید به نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنید، در این مقاله به معرفی هتلهای نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران پرداختیم. همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات و قیمتها، وارد صفحه رزرو هتل های تهران شوید.

هتل‌های تاپ تهران نزدیک به نمایشگاه بین‌المللی تهران
هتل‌های بسیار نزدیک به نمایشگاه بین‌المللی تهران

اولین هتلی که برای معرفی برای شما در نظر گرفته شده است، هتل آزادی تهران است. بعد از سی سال از تأسیس آن، همچنان آماده خدمات‌ رسانی به گردشگران عزیز است. هتل آزادی در موقعیتی مناسب تا نمایشگاه بین‌المللی تهران با فاصله بسیار کم قرار دارد. فاصله تقریبی هتل آزادی و نمایشگاه حدوداً ۵ کیلومتر است که با توجه به ترافیک شهری می‌توان به راحتی به آن دسترسی داشت و حدوداً ۱۰ دقیقه در راه بود. این موقعیت مکانی امکان رفت و آمد آسان برای مهمانانی که برای شرکت در نمایشگاه به تهران سفر می‌کنند را فراهم می‌کند.
برای مشاهده اطلاعات تکمیلی، میتوانید به صفحه رزرو هتل پارسیان آزادی تهران از علاءالدین تراول مراجعه کنید.

هتل‌های تاپ تهران نزدیک به نمایشگاه بین‌المللی تهران

هتل پرطرفدار بعدی ، هتل استقلال تهران است که با نام سابق هتل رویال هیلتون یکی از هتل‌های برجسته و معروف در پایتخت است. هتل استقلال از سال ۱۳۴۱ با احداث برج غربی شروع به فعالیت کرد و در سال ۱۳۵۱ برج شرقی آن نیز افزوده شد. هر دو برج دارای اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با امکانات رفاهی بسیار مطلوب هستند. برج غربی، اگرچه قدیمی به نظر می‌رسد، اما با موقعیت خوب خود در منطقه باغشهر تهران و منطقه‌ای با آب و هوای خوب، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. برج شرقی نیز با امکانات و خدمات مدرن‌تر، توانسته است سلیقه‌های مختلف را به خود جلب کند. برای مشاهده اطلاعات تکمیلی روی صفحه رزرو هتل پارسیان استقلال تهران علاءالدین تراول کلیک کنید.

نمایشگاه بین‌المللی تهران 

نمایشگاه بین‌المللی تهران در شمال شهر تهران، در بزرگراه چمران واقع شده است. این نمایشگاه با مساحت کلی حدود ۷۲۹۰۰۰ متر مربع، شامل ۹۰۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۱۵۰۰۰ متر مربع فضای باز نمایشگاهی است. همچنین، در این نمایشگاه حدود ۱۳.۵ هکتار فضای سبز و ۱۷.۲ هکتار راه‌ دسترسی به سالن‌ها و محوطه نمایشگاه وجود دارد. در صورتی که شما نیز یکی از گردشگرانی هستید که برای رویدادهای نمایشگاه بین‌المللی به دنبال این هستید تا از بهترین مشاوران جهت راهنمایی و رزرو هتل کمک بگیرید، علاءالدین تراول می‌تواند در این مسیر یکی از بهترین مشاوران و راهنمایان باشد.

هتل های مناسب دیگر جهت رزرو

هتل اسپیناس پالاس تهران: هتل دیگری که فاصله نسبتاً دورتری دارد؛ ولی از امکانات بسیار فوق‌العاده‌ای برخوردار است باید به هتل اسپیناس پالاس اشاره کرد. این فاصله چیزی حدود به ۲۰ دقیقه است و برابر با ۹ کیلومتر تخمین زده شده است. هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از هتل‌های لوکس و مدرن در منطقه سعادت آباد است. این هتل پنج ستاره دارای طراحی مدرن و برگرفته از معماری معاصر است. با ۴۰۰ اتاق و سوئیت مجهز در ۲۱ طبقه، هتل اسپیناس پالاس میزبان مسافرانی با نیازهای مختلف است. هتل دارای فضایی دلنشین و لابی مجلل است که برای مهمانان ایجاد احساس آرامش می‌کند. این هتل خدمات لوکسی ارائه می‌دهد و تلاش می‌کند تا به بهترین شکل ممکن نیازها و انتظارات مسافران و میهمانان خود را برآورده کند. با توجه به موقعیت این هتل در منطقه سعادت آباد که یکی از بهترین و محبوب‌ترین مناطق پایتخت است، می‌توان انتظار داشت که امکانات و خدمات اطراف هتل نیز به راحتی در دسترس باشند.

هتل ویستریا تهران: هتل بعدی که حدود ۲۳ دقیقه با نمایشگاه بین‌المللی تهران فاصله دارد، هتل ویستریا تهران است. این هتل یکی از هتل‌های با چشم انداز زیبا از رشته کوه‌های البرز است که با امکانات مدرن و دلپذیر، ارائه دهنده خدمات با کیفیتی است. پرسنل هتل ویستریا تهران مجرب و آموزش دیده بوده و با افتخار در خدمت میهمانان گرامی هستند. با توجه به این موارد، هتل ویستریا تهران می‌تواند یک انتخاب مناسب برای اقامتی مطلوب باشد.

هتل‌هایی در مرکز تهران جهت رزرو

اگر مایل هستید به غیر از هتل‌های ذکر شده با موارد دیگر نیز جهت رزرو آشنا شوید، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
هتل اسپیناس بلوار کشاورز: هتل اسپیناس واقع در بلوار کشاورز اشاره کرد. هتل لوکس پنج ستاره اسپیناس از زمان افتتاح در سال ۱۳۸۸، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های تهران بوده است. این هتل در بلوار کشاورز واقع شده و در یکی از مناطق خوش آب و هوا و زیبای پایتخت قرار دارد. با داشتن ۲۸۴ اتاق و سوئیت اقامتی مجلل، این هتل اقامتی لوکس و راحت را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل حدوداً بیست دقیقه تا نمایشگاه بین‌المللی فاصله دارد.

هتل‌های تاپ تهران نزدیک به نمایشگاه بین‌المللی تهران

هتل پرشین پلازا تهران: هتل بعدی و بسیار مورد توجه در شهر تهران، هتل پرشین پلازا، یک هتل مدرن واقع در منطقه عباس‌ آباد تهران است که در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل در قلب اداری و تجاری پایتخت قرار دارد و در یک فضای با زیر بنای ۱۳۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. ساختمان این هتل از ۱۶ طبقه تشکیل شده و دارای ۹۶ اتاق لوکس با امکانات رفاهی مناسب است. اتاق‌های هتل با تمامی امکانات رفاهی مدرن مجهز شده‌اند و پرسنل هتل پرشین پلازا آموزش دیده و مجرب هستند. این هتل با موقعیت مکانی عالی و پرسنل حرفه‌ای، یک انتخاب عالی برای اقامت در تهران است. شما با خودروی خود یا با وسایل حمل و نقل عمومی تقریباً ۲۴ دقیقه تا نمایشگاه بین‌المللی تهران فاصله خواهید داشت.

هتل های نوستالژی تهران برای رزرو

هتل هما تهران: اگر برای اقامت خود به دنبال یک هتل نوستالژی می‌گردید، هتل هما تهران در منطقه خوش آب و هوای ونک واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۵۲ افتتاح شده و آخرین بازسازی آن در تیر ماه سال ۱۳۹۷ انجام شده است. این هتل با داشتن ۱۶ طبقه، ۱۷۷ اتاق و سوئیت مدرن و مجهز به تمامی امکانات رفاهی است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هما با طراحی مدرن و منحصر به فرد، به مسافران اقامتی راحت و لوکس را ارائه می‌دهند. فاصله این هتل تا نمایشگاه بین‌المللی تهران حدوداً ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و نسبتاً جز هتل های نزدیک به نمایشگاه محسوب می‌شود.
هتل بین‌المللی تهران: یکی دیگر از هتل‌های قدیمی و معروف شهر تهران نیز، هتل بین‌المللی لاله یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های پنج ستاره تهران است. این هتل در سال ۱۳۵۰ به بهره‌ برداری رسید و با توجه به استقبال بسیار خوب مسافران، در سال ۱۳۷۶ مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل با چشم‌ اندازی زیبا از رشته کوه‌های البرز و قله دماوند در هر طبقه خود ۲۸ اتاق و سوئیت شیک و مجهز را در اختیار می‌گذارد. فاصله این هتل تا نمایشگاه بین‌المللی تهران ۲۲ دقیقه تخمین زده شده است.

کلام آخر

برنامه‌ ریزی قبلی و رزرو هتل می‌تواند به شما کمک کند تا سفرتان را با خیال راحت‌تری تجربه کنید. رزرو هتل مورد نظر خود، به شما این امکان را می‌دهد تا مطمئن شوید که هنگام رسیدن به تهران، محل اقامتی آسوده و راحت در انتظارتان است. با داشتن یک هتل با کیفیت و مناسب، شما می‌توانید در طول سفرتان به لذت بیشتری برسید و از تمامی فعالیت‌های گردشگری و بازدید از دیدنی‌های تهران لذت ببرید. علاءالدین تراول این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است، به حتما به سایت علاءالدین تراول سر بزنید و خدمات ارائه شده توسط این شرکت را ببینید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

ترفندهای طلایی برای خرید بلیط هواپیما ارزان

ترفندهای طلایی برای خرید بلیط هواپیما ارزان برنامه‌ریزی برای یک سفر هیجان‌انگیز است؛ اما شاید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *