خانه > اخبار ایران و جهان > مهدی فخیم ‏زاده با «پیوند قلب ها» به تلویزیون می آید

مهدی فخیم ‏زاده با «پیوند قلب ها» به تلویزیون می آید

103199

بانی فیلم، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پیوند قلب‌ها» از احتمال کارگردانی این سریال توسط مهدی فخیم زاده خبر داد.

 

مهدی فخیم زاده در گفت و گو با ما خبر از مطالعه فیلمنامه داد و افزود: هنوز هیچ چیز قطعی نیست و من فعلاً در حال خواندن قصه هستم.

 

کارگردان سریال «فوق سری» که سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم را برای نوروز ۹۶ آماده پخش دارد اصولاً وسواس ویژه ای روی فیلمنامه دارد و از آنجا که نگارش این سریال برعهده خودش نبوده، قطعاً با تمرکز بیشتری در حال مطالعه فیلمنامه این سریال است.

 

بهروز خوش رزم تهیه کننده سریال «پیوند قلب‌ها» به فارس گفت: تاکنون ۵ قسمت ابتدایی این سریال توسط علی فرزین فرد و فرزاد ابوحمزه برای شبکه یک سیما نوشته شده است.

 

وی ادامه داد: تا این لحظه مهدی فخیم زاده یکی از گزینه‌های کارگردانی «پیوند قلب‌ها» است و این روزها مشغول مطالعه قسمت‌های نوشته شده است و قرار نیست تا در این سریال بازی کند.

 

این تهیه کننده با اشاره به زمان کلید خوردن سریال خود بیان داشت: زمان کلید خوردن این اثر به اوضاع مالی سازمان صدا و سیما وابسته است و اگر شرایط خوبی پیش رویمان باشد، تا پایان سال سریال را مقابل دوربین خواهیم برد و اگر نه که در سال آینده کلید می‌خورد. این سریال ۱۵ قسمتی طنزی خانوادگی اجتماعی است که برای زمان خاصی آن را در نظر گرفته نشده است. داستان این سریال در قالب طنز اتفاق می‌افتد که در لوکیشن‌های مختلف تولید خواهد شد.

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *