خانه > اخبار ایران و جهان > نظر محمد مایلی کهن درباره ظاهر و مدل مو محسن مسلمان

نظر محمد مایلی کهن درباره ظاهر و مدل مو محسن مسلمان

نظر محمد مایلی کهن درباره ظاهر و مدل مو محسن مسلمان

نظر محمد مایلی کهن درباره ظاهر محسن مسلمان

فروردین ۹۶ برای پرسپولیسی‌ها و فوتبال ایران به‌خصوص مربیانش خوش‌یمن بوده است. در لیگ برتر برانکو با پرسپولیس به قهرمانی رسید و در لیگ یک مهدی تارتار به همراه پارس جنوبی و مایلی‌کهن با ملوان از شانس‌های مسلم صعود به لیگ برتر هستند.

اگر این دو پرسپولیسی‌ هم فصل آینده روی نیمکت تیم‌های‌شان در لیگ برتر بنشینند تعداد پرسپولیسی‌های لیگ هفدهم رکورد خواهد زد.

محمد مایلی‌کهن که این روزها مصاحبه نمی‌کند و تصمیم گرفته بود تا پایان فصل لیگ یک سکوت کند، در فرودگاه عسلویه با خبرنگار «گل» به طور اختصاصی صحبت کرد.
مایلی‌کهن در این گفت‌وگو درباره م  موهای مسلمان و … صحبت کرد که در این بخش شما قسمت های مربوط به ظاهر و مدل مو های مسلمان را خواهید خواند.


محمد مایلی‌کهن به خاطر اصول اخلاقی که دارد همیشه ظاهر بازیکنان برایش مهم بوده، اما خیلی‌ها معتقدند در فوتبال دنیا دیگر نباید دنبال ظاهر باشیم چون یک مساله شخصی است. این را گفتم تا از شما درباره موهای محسن مسلمان بپرسم…

فقط این را عرض کنم در کشورهای پیشرفته مثل آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه… که نژادشان اصیل است و ریشه‌شان واقعا مال کشور خودشان است، می‌بینید که بازیکنان‌شان قیافه‌های جق‌وجق برای خودشان درست نمی‌کنند. خیلی از کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرپذیر هستند، منظورم آنها نیستند که فقط اقامت یا تابعیت آن کشور را دارند، شما کافی است به تیم ملی آلمان یا انگلیس نگاه کنید، چند درصد از بازیکنان تیم ملی آلمان، انگلیس یا آمریکا قیافه‌های این شکلی دارند؟
البته در انگلیس دیوید بکام یک استثنا بود. اما در همین تیم ملی انگلستان مایکل اوون، آلن شیرر یا جرارد هم هستند، قیافه و ظاهرشان را نگاه کنید معلوم است که اصالت دارند. یا در تیم ملی آلمان توماس مولر یا حتی مسوت اوزیل.

اگر مسلمان شاگرد شما بود، با او برخورد می‌کردید؟

من هیچ موقع با بازیکنم برخورد نمی‌کنم بلکه با نوع رفتارم او را اصلاح می‌کنم. با رفتارم او را متوجه می‌کنم که خودش باشد. یکی مثل مسلمان الان واقعا باید شرایطش به این گونه باشد. از شما می‌پرسم مسلمان نیاز دارد دیده شود و توی چشم باشد؟
کسانی که این کارها و این قیافه‌ها را درست می‌کنند می‌خواهند تو چشم باشند. کسانی که به‌خاطر کمبود شخصیت دنبال این مسایل می‌روند. کسانی که می‌خواهند چهره شوند موهای‌شان را این‌شکلی می‌کنند. این را من نمی‌گویم در تمام دنیا این مساله وجود دارد.

واقعا مسلمان نیاز به شناخته شدن دارد؟! البته تاکید می‌کنم که خیلی جاها باید با رفاقت و دوستی این مسایل را اصلاح کرد چون کسی مثل مسلمان با این شکل مو فقط به خودش لطمه می‌زند. در یک مقطع سرمربی سایپا بودم، مهدی امیرآبادی آن زمان به تیم ملی دعوت شده بود. او هم جوان بود و هم خوش‌تیپ. یک روز آمد سر تمرین، دیدم موهایش سیخ‌سیخ شده و شلوار جین تنگ با کتونی زرد پوشیده است. به مهدی گفتم با موتور آمدی؟ گفت نه چطور مگه؟ گفتم چون موهایت سیخ‌سیخ شده فکر کردم با موتور آمدی. بعد هم به او گفتم از این شلوارها مردانه‌اش هم هست؟ به کفش‌هایش هم که رسید گفتم برای واکسش احتمالا باید از زردچوبه استفاده کنی. بالاخره باید با بازیکنان جوان به شیوه خودشان صحبت کرد.

منبع: روزنامه گل

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس و استقلال

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس و استقلال سازمان نظام وظیفه تبصره جدیدی را بر قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *