خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار فرهنگی هنری > پیامک عجیبی که در مقیاس میلیونی ارسال شد

پیامک عجیبی که در مقیاس میلیونی ارسال شد

پیامک عجیبی که در مقیاس میلیونی ارسال شد

پژمان موسوی (خبرنگار) در اینستاگرام خود نوشت: پیامکی برای تعداد زیادی از مردم ارسال شده است؛ شاید میلیون‌ها نفر. در این متن غرفه‌ای به نام «ترجمان وحی» که از قرار موسسه‌ای فرهنگی و مردم‌نهاد! است، از مردم دعوت کرده با حضور در نمایشگاه قرآن، برای «مشارکت در خرید قرآن جهت ارسال به اروپا و آمریکا»، اقدام کنند.

این پیامک، خطاب به مردم ایران نوشته: «جوانان حق‌جوی اروپا و آمریکا، شیفته‌تر از گذشته، تشنه‌ی آشنایی با کلام وحی هستند».

این پیامک چند سوالِ مهم را به ذهن متبادر می‌کند:

۱- هزینه‌ی این پیامک را چه کَس یا کسانی پرداخت کرده‌اند؟ طبعا می‌دانید که شارژِ پَنِلِ ارسال پیامک، عددِ قابل توجهی می‌شود و این حجم از پیامک، حتما عددِ بسیار بالایی را شامل می‌شود. آیا دولت از جیبِ مردم پولِ این حجم از تبلیغات پیامکی را داده یا این موسسه خودش این مبلغ را پرداخت کرده؟ اگر خودش پرداخت کرده، بهتر نبود همین هزینه را خرجِ جوانانِ حق‌جوی اروپا و آمریکا می‌کرد؟

۲- مردم ایران که دارند زیرِ بار فقر و گرانی و ناکارامدی لِه می‌شوند، چرا باید به «ریال»، هزینه‌ی جوانانِ حق‌جویی را بدهند که درآمدِ «یورویی» دارند و طبعا بی‌نیاز از کمک‌های ریالی ما هستند.

۳- این جوانان حق‌جو اساسا کیستند؟ شیوه‌ی راستی‌آزمایی و شناسایی آن‌ها چیست؟

۴- چگونه این حجم از کتاب(در صورتِ استقبالِ مردم از خریدِ آن‌ها) برای این جوانان حق‌جو ارسال می‌شود؟ پست می‌شود دَمِ درِ خانه‌شان؟ هزینه‌ی پست را چه کسی می‌دهد؟

۵- دقیقا چه زمانی می‌خواهید دست از این کارها‌ی‌تان بردارید؟

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *