خانه > بیوگرافی > بیوگرافی ورزشکاران > عکس های آلیشیا اشمیت ؛ مربی بدنساز زیبای تیم دورتموند

عکس های آلیشیا اشمیت ؛ مربی بدنساز زیبای تیم دورتموند

آلیشیا اشمیت مربی بدنساز دورتموند

آلیشیا اشمیت (آلیکا اشمیت) مربی بدنساز دورتموند است که در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد . به دلیل زیبایی مربی بدنساز جدید دورتموند حاشیه های زیادی بعد از انتخاب او در شبکه های مجازی ایجاد شد . در ادامه بیوگرافی آلیشیا اشمیت و عکس های اینستاگرام  آلیشیا اشمیت را مشاهده می کنید .

آلیشیا اشمیت مربی بدنساز دورتموند

آلیشیا اشمیت مربی بدنساز دورتموند

بیوگرافی آلیشیا اشمیت

آلیشیا اشمیت متولد ۸ نوامبر ۱۹۹۸  است و ۲۱ سال سن دارد. قد : ۱۷۵

باشگاه دورتموند به تازگی با دختر دونده تیم ملی آلمان، آلیشیا اشمیت، به توافق رسیده تا او بخشی از کار‌های بدنسازی و آمادگی جسمانی بازیکنان این تیم را به عهده بگیرد. آلیشیا در شرایطی به این سمت رسیده که مدت‌ها است به عنوان یکی از دونده‌های مشهور در دنیای دوومیدانی آلمان مشغول است؛ شهرتی که البته بیشتر به خاطر فعالیت‌های او در دنیای مد و مدلینگ است.

عکسهای اینستاگرام آلیشیا اشمیت

البته این به آن معنی نیست که آلیشیا دونده قابلی نباشد؛ او که ۲۱ ساله است چندی پیش در قالب تیم ۴ در ۴۰۰ متر زنان آلمان در رده سنی زیر ۲۱ سال توانست در رقابت‌های اروپایی مدال نقره را به دست بیاورد. ماده تخصصی او در دوومیدانی ۴۰۰ متر است.

اگر چه اشمیت قبل از این نیز چهره شناخته شده ای در دنیای دوومیدانی و مد و فشن در آلمان بود اما بدنبال انتخاب او به عنوان عضوی از تیم بدنسازی باشگاه دورتموند به سرعت بر طرفداران او افزوده شده و گفته می شود در چند روز اخیر شمار فالوورهای اینستاگرام او از مرز یک میلیون نفر عبور کرده و به وی لقب «جذاب ترین ورزشکار جهان» داده شده است.

آلیکا اشمیت مربی بدنساز جدید دورتموند

انتخاب آلیشیا که به عنوان مدل مطرحی در آلمان شناخته شده باعث شده کاربران فضای مجازی برای بازیکنان دورتموند جوک‌های عجیبی و غریبی بسازند. البته هواداران منچستر یونایند هم پایشان به این داستان باز شده؛ یونایتد مدت‌ها است دنبال جذب جیدون سانچو، ستاره دورتموند است و حالا هواداران یونایتد نوشته اند با ورود مربی بدنساز تازه، بعید است جیدون سانچو بخواهد از دورتموند جدا شود.
نکته‌ای که در این بین غافل مانده و کمتر به آن اشاره شده این است که اسپانسر باشگاه دورتموند با آلیشیا یکی است و هر دو با غول آلمانی یعنی پوما طرف قرارداد هستند. به نظر می‌رسد این همکاری بیش از هرچیز دیگری، دستاوری تجاری برای این برند آلمانی و البته باشگاه دورتموند داشته باشد.

مربی زن دورتموند

اینستاگرام آلیشیا اشمیت

این مدل و ورزشکار زیبا عکس های زیادی از فعالیت های ورزشی و مدلینگ خود در صفحه شخصی اش منتشر می کند و در حال حاضر ۱٫۲m فالوور دارد .

آدرس اینستاگرام آلیشیا اشمیت :  alicasmd

آلیشیا اشمیت ؛ مربی بدنسازی زیبای تیم دورتموند که کاربران ایرانی را به هم ریخته است

در روزهای اخیر ویدیوها و تصاویری از آلیشیا اشمیت ، دونده و مدل آلمانی، در میان کاربران ایران شبکه های اجتماعی دست به دست می شود با این مضمون که این دختر زیبا به عنوان مربی بدنسازی تیم مردان بورسیا دورتموند انتخاب شده است.

در این میان واکنش کاربران ایرانی نسبت به این اتفاق نیز جالب بوده است. کاربران ایرانی از همان آغاز انتشار خبر، شروع به لطیفه سازی در این مورد کرده و اعلام کردند با حضور آلیشیا اشمیت در باشگاه، هر بازیکنی آرزوی بازی در تیم دورتموند را دارد و کمتر بازیکنی حاضر می شود تیم را ترک کند، از جمله جیدون سانچو که گفته می شود ممکن است به منچستر یونایتد بپیوندد.

علاوه بر رویه های حماسه سازی همیشگی کاربران ایرانی در این گونه موارد، به نظر می رسد کاربران ایرانی بیش از هر کشور دیگری نسبت به انتخاب اشمیت به عنوان مربی بدنساز دورتموند واکنش نشان داده و به همین دلیل جستجوی نام وی و اسم باشگاه دورتموند در گوگل به شدت رشد کرده است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرز تهیه موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان

موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان موساکا یک نوع گراتن است که با بادمجان درست می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *