خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار گوناگون > واکنش جالب یک زن نسبت به خیانت همسرش!

واکنش جالب یک زن نسبت به خیانت همسرش!

واکنش جالب یک زن نسبت به خیانت همسرش!

یک زن ۴۲ ساله پس از اینکه متوجه شد همسرش به او خیانت می کند, برای انتقام از همسر خیانتکارش دست به کار جالبی زد

برخورد با خیانت همسر

لورا آرنولد laura arnolds که  ۴۲ سال سن دارد, برای تنبیه همسر خیانت‌ کارش نقشه‌ی بی‌نقصی را پیاده کرده است و در غیاب وی خانه‌شان را فروخته است.!

مانی که همسرش پس از سفری کاری‌اش به خانه بازگشته است، از دیدن قفل‌های عوض‌شده درها و شش دانشجویی که در خانه‌اش زندگی می‌کردند، یکه خورده است.

ماجرا از زمانی شروع شده است که لورا تصادفاً پیامی را که خیانت آشکار همسرش را آشکار می کرد، در گوشی همسرش پیدا کرده است. این پیام مربوط به وقتی بود که او سفری کوتاه به آمریکا داشته است و ظاهراً فراموش کرده بود این پیام را پاک کند.

لورا که شدیداً شوکه شده بود، به جای لو دادن جریان، تصمیم گرفت شبانه خانه را از طریق وبسایتی که در زمینه ی فروش سریع املاک تخصص دارد، به چند دانشجوی دانشگاه وارویک بفروشد، سپس چمدان هایش را ببندد ، وسایل خانه را بسته بندی کند و به خانه ی والدینش برود. اندکی پس از این ماجرا، خبر به به سرعت در منطقه پخش شده و جنجالی شده است.

این مرد که اکنون ساکن لندن است در گفت‌وگویی با یکی از رسانه گفته است: باورم نمی‌شود که لورا تمام این کارها را تنها ظرف دو هفته‌ی ایام تعطیلات انجام داده باشد. او مجموعه‌ی وسایل باشگاه گلف، رادیوی قدیمی و حتی میز و صندلی که از پدر مرحومم به ارث برده بودم را همراه با خانه به دانشجویان فروخته است.

هرچند زندگی کوتاه‌تر از آن است که انسان بخواهد وقتش را به خاطر چنین مسائلی تلف کند و به‌علاوه به خاطر فرزندانم نمی‌خواهم به دشمنی بینمان دامن بزنم.

منبع: yjc.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متهم اصلی قحطی باران و برف پیدا شد!

متهم اصلی قحطی باران و برف پیدا شد! از دو فصل سرد سال، «فقط اسامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *