خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اقتصادی > کسب درآمد از بیت کوین با روش های ۱۰۰% واقعی

کسب درآمد از بیت کوین با روش های ۱۰۰% واقعی

بیت کوین چیست؟ روش های کسب درآمد از بیت کوین

شاید شما هم در فکر کسب درآمد عالی با بیت کوین هستید که الان در این صفحه هستید. بیت کوین چیست و چه کاربردی دارد؟

این سوال مهمی است که پاسخ آن را برای آشنایی با بیت کوین باید بدانید.

بیت کوین یک ارز دیجیتال است که دارای یک شبکه برای پرداخت های مستقیم و بدون واسط است که هیچ شخصی در آن نمی تواند دخالت کند و مالکیت آن را بر عهده بگیرد.

با بالا رفتن ناگهانی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۶ سرو صدای زیادی به پا شد و همه نگاه ها به سمت بیت کوین رفت.

خیلی از مردم به این فکر کردند که کسب درآمد از طریق بیت کوین را شروع کنند.

اما واقعا چطور باید بیت کوینی که در سال ۲۰۱۰ دو و نیم دلار بود و الان شده ۵۰۰۰ دلار را خریداری کنند؟ آیا به صرفه است؟ آیا گران تر از این هم می شود؟

هنوز هم خیلی از مردم و سرمایه داران روی بیت کوین سرمایه گذاری می کنند و خرید و فروش بیت کوین همه جای دنیا وجود دارد.

اما آیا خرید و فروش بیت کوین در ایران هم شدنی است؟

آیا واقعا کسب درآمد میلیونی با بیت کوین امکان پذیر است؟

آیا این بهترین روش کسب درآمد از اینترنت است؟

سوالی که خیلی از دوستان این روزها از من می پرسند این است که کسب درآمد از بیت کوین چگونه است؟

قبل ها شاید خیلی ساده تر بود. زمانی که بیت کوین دو و نیم دلار بود استخراجش هم کار ساده ای بود. اما الان که تعداد ماینر ها و استخراج کننده های بیت کوین زیاد شده و کسب یک عدد بیت کوین هم شاید ماه ها زمان ببرد.

البته در مورد استخراج و ماینر در ادامه کامل توضیح می دهم.

در این مقاله از سایت حیاط خلوت قصد دارم به طور مفصل در مورد بیت کوین و کسب درآمد از بیت کوین صحبت کنم.

اول با هم ببینیم بیت کوین چیست و چه کاربردهایی دارد؟ بیت کوین چگونه بدست می آید؟ بعد برویم سراغ اینکه چطور می توان از طریق استخراج بیت کوین کسب درآمد کرد. همینطور در مورد درآمد بیت کوین در ایران هم صحبت خواهم کرد.

بیت کوین چیست؟ (تاریخچه بیت کوین)

کسب درآمد از بیت کوین با روش های 100% واقعی

بیت کوین اولین ارز دیجیتال غیر متمرکز است که در سال ۲۰۰۹ توسط فرد یا گروهی به نام ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد. البته در سال ۲۰۱۶ فردی به نام کریگ رایت که یک دانشمند و تاجر استرالیایی است ادعا کرد خالق اصلی بیت کوین او هست ولی عقلانی نیست که به وجود آورنده بیت کوین یک شخص باشد!

بیت کوین وابسته به شخص، شرکت یا بانک مرکزی نیست! هیچ کس در آن دخالتی ندارد و اولین ارز دیجیتالی است که بدون هیچ واسطه ای توسط کاربران در آن انتقال ها صورت می گیرد.

قیمت بیت کوین در این سال ها از چند سنت به چند هزار دلار هم افزایش داشته است و طبق تحلیل ها و پیش بینی ها باز هم احتمال افزایش قیمت بیت کوین در بازارهای جهانی وجود دارد.

بیت کوین وابسته به چیزی نیست! مثلا وابسته به قیمت نفت یا قیمت طلا نیست که با بالا رفتن قیمت طلا قیمتش افزایش یابد. این خود کاربران هستند که کنترل خود بیت کوین و قیمت آن را در دست دارند.

بیت کوین برای ذخیره سازی داده از بلاک چین استفاده می کند که بلاک چین اولین سیستم رمز نگاری داده ها روی بیت کوین است. بلاک چین شبکه ای است که کاربران برای انتقال ارزهای دیجیتال خود از آن استفاده می کنند. به بیان ساده تر بلاک چین را می توان به عنوان کیف پولی برای بیت کوین دانست.

هنوز هیچ کشوری بیت کوین را به عنوان واحد پولی به رسمیت نشناخته است و همه بیت کوین را به چشم یک نرم افزار متن باز می بینند. آمریکا و چین هم فکر می کنند بیت کوین یک کالا هست که مردم با مبادله آن پول در می آورند. یعنی کالایی که ارزش مادی دارد مثل طلا!

بلاک چین چیست؟

کسب درآمد از بیت کوین با روش های 100% واقعی

فناوری بلاک چین تکنیکی است که بلاک هایی حاوی اطلاعاتی را به هم متصل می کند. بلاک چین اولین بار در سال ۱۹۹۱ توسط گروهی از پژوهشگران شرح داده شد. در واقع بلاک چین به منظور زمان بندی اسناد دیجیتال به وجود آمد است تا دیگر دست بردن در آن ها وجود نداشته باشد.

قبل از اینکه ساتوشی ناکاموتو بیت کوین را اختراع کند بلاک چین زیاد کاربرد نداشت ولی الان یک دفتر کل توزیع شده است که برای همه در دسترس است. یکی از مهمترین ویژگی های بلاک چین این است که زمانی اطلاعاتی در آن ثبت می شود تغییر دادن داده ها در آن غیر ممکن خواهد بود.

هر بلاک دارای داده، هش داده و هش داده قبلی است. هش داده درست مثل اثر انگشت یک فرد غیر قابل تغییر است. به عنوان مثال اگر تراکنشی از کاربران در یک بلاک ذخیره شود تغییر دادن آن غیر ممکن است. تراکنش های بیت کوین که بین کاربران شبکه رد و بدل می شود در بلاک چین ذخیره می شود. به همین دلیل همه کاربران بیت کوین از کیف پول بلاک چین برای تراکنش های خود استفاده می کنند.

بیت کوین چه ویژگی هایی دارد؟

بیت کوین ویژگی هایی دارد که آن را با دیگر ارزهای دیجیتال و دولتی متمایز کرده است و دلیل محبوبیت اش هم همین ویژگی های منحصر به فرد آن است. در ادامه یک سری از ویژگی هایی که بیت کوین را به محبوب ترین ارز دیجیتال تبدیل کرده است را عنوان می کنم.

غیر متمرکز بودن بیت کوین

یکی از مهترین ویژگی های ارز دیجیتال بیت کوین غیر متمرکز بودن آن است. قبلا هم اشاره شد که هیچ شخص یا نهادی نمی تواند روی بیت کوین نظارت داشته باشد. تراکنش ها در سیستم های بانکی همیشه قابل نظارت و پیگیری است ولی در شبکه بیت کوین چنین چیزی امکان ندارد!

به همین دلیل هم از سال ۲۰۱۱ تاکنون بسیاری از خلافکارها از بیت کوین برای انتقال حجم بالایی از دارایی خود استفاده کرده و می کنند. به این صورت که پول های دزدیده شده خود را بیت کوین می خریدند و به راحتی بیت کوین ها را در حساب خود نگهداری می کردند بدون اینکه هیچ نهادی بتواند به آن ها دسترسی داشته باشد و بلوک شان کند.

دقیقا به همین خاطر است که بسیاری از کشورها و دولت ها بیت کوین را قبول ندارند و در خیلی از کشورها هم خرید و فروش بیت کوین ممنوع است و جرم به حساب می آید.

محدودیت در واحدهای بیت کوین

بیت کوین در کل دنیا محدود است. بر خلاف پول های رایج کشور ها مثل دلار و یورو که چندین هزار بار قابل تولید و چاپ است بیت کوین این گونه نیست و در کل شبکه تعداد مشخصی دارد. تعداد مشخص شده برای بیت کوین ۲۱ میلیون است و پس از رسیدن به این عدد دیگر توسط هیچ شخصی قابل استخراج نیست. تاکنون بیش از نیمی از این عدد توسط ماینرهای دنیا استخراج شده است.

عدم شناسایی بیت کوین

حتما برای افتتاح حساب به بانک رفته اید؟ حتما هم مشخصات کامل خود را برای احراز هویت داده اید؟ در بیت کوین چنین چیزی معنا ندارد و اصلا نیازی به احراز هویت شما نخواهد بود. حتی ایمیل هم نیاز ندارید. تنها چیزی که شما برای خرید و فروش بیت کوین خود نیاز دارید کیف پولی است که در بلاک چین دارید.

البته تراکنش های بیت کوین قابل شناسایی و پیگیری هستند ولی نه به این معنی که هویت هر فرد شناسایی شود. با این حال بسیاری از صرافی های اینترنتی مجاز، برای خرید بیت کوین حتما دارنده حساب را شناسایی می کنند تا از وقوع جرم جلوگیری کنند. البته صرافی های غیر قانونی هم وجود دارند که بدون احراز هویت بیت کوین خرید و فروش می کنند که بسیاری از آن ها در کشور ما فیلتر شده است.

بیت کوین غیر قابل کنترل است

در تمام سیستم های بانکی همه تراکنش ها قابل کنترل هستند. به عنوان مثال اگر پولی اشتباهی به حسابی واریز شده باشد امکان عودت آن وجود خواهد داشت. ولی در بیت کوین چنین چیزی وجود ندارد. یعنی زمانی که بیت کوینی به حسابی واریز شد دیگر نمی توان آن را برگشت زد.

بیت کوین وابسته به چیزی نیست!

همانطور که قبلا هم گفتم بیت کوین به چیزی وابسته نیست! یعنی قیمت آن با بالا و پایین رفتن دلار یا طلا افزایش یا کاهش نمی یابد. تنها دارندگان بیت کوین در دنیا هستند که باعث افزایش یا کاهش قیمت آن می شوند. ارزش بیت کوین ثابت نیست و همیشه در حال تغییر است.

ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین

کیف پول بیت کوین دقیقا مانند حساب بانکی شما است که می توانید بیت کوین و اتریم خود را در آن نگهداری کنید. کیف پول بلاک چین در حال حاضر مطمئن ترین کیف پول ارزهای دیجیتال است. کیف پول شما در بلاک چین دارای دو کلید عمومی و خصوصی است.

Public Key یا کلید عمومی برای زمانی کاربرد دارد که بخواهید از دیگران بیت کوین یا اتریم دریافت کنید. در واقع Public Key شماره حساب بیت کوین شماست. به هر کسی که میخواهد به حساب شما بیت کوین انتقال دهد باید Public Key خود را بدهید.

اما کلید خصوصی یا Private Key خیلی مهم و محرمانه برای شماست. چون از طریق کلید خصوصی می توانید بیت کوین خود را به دیگران انتقال دهید. باید در حفظ Private Key تلاش خود را کنید و به هیچ وجه آن را در اختیار کسی قرار ندهید. چون هر کسی با داشتن Private Key شما قادر است حساب شما را به راحتی خالی کند.

آموزش ساخت کیف پول در بلاک چین و برداشت بیت کوین

برای ساخت کیف پول در بلاک چین چند مرحله ساده در پیش داریم. کافی است با من همراه باشید تا نحوه ساخت کیف پول در بلاک چین و دیگر موارد را به شما بگویم.

ابتدا وارد این آدرس شوید و روی گزینه Sign Up کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده ایمیل و پسورد خود را دوبار تکرار کنید و روی دکمه Continue کلیک کنید.

کسب درآمد از بیت کوین با روش های 100% واقعی

مراحل سایت اکانت در بلاک چین

کسب درآمد از بیت کوین با روش های 100% واقعی

بعد از ساخته شدن اکانت شما در سایت بلاک چین مستقیما وارد صفحه کیف پول تان می شوید. اما باید به ایمیل تان هم سری بزنید چون ایمیل فعال سازی برای تان ارسال شده و شما باید روی گزینه فعال سازی حساب در ایمیل تان کلیک کنید.

کسب درآمد از بیت کوین با روش های 100% واقعی

خب کار تمام است و الان شما در بلاک چین یک کیف پول برای دریافت و ارسال بیت کوین دارید. برای دریافت بیت کوین و انتقال آن از مرورگر کریپ تو تب به حساب بلاک چین تان باید روی گزینه Recieve در داشبورد خود کلیک کنید.

در این صفحه شماره حساب بیت کوین خود یا همان کلید عمومی را مشاهده می کنید. که برای انتقال بیت کوین از مرورگر کریپتو تب به همین حساب تان باید ازش استفاده کنید. در قسمت برداشت از حساب مرورگر اگر یادتان باشد شماره حساب بیت کوین می خواست که دقیقا همین را باید بدهید.

اگر هم بخواهید برای فروش بیت کوین خود اقدام کنید باید از گزینه Send در داشبورد کیف پول خود در بلاک چین استفاده کنید. در این صورت برای انتقال و فروش بیت کوین خود باید کلید عمومی شخص مورد نظر را برای انتقال بیت کوین خود به حساب او را داشته باشید.

قیمت بیت کوین چگونه افزایش یا کاهش می یابد؟

کسب درآمد از بیت کوین با روش های 100% واقعی

قیمت بیت کوین هم دقیقا مثل کالا یا هر خدماتی بر اساس عرضه و تقاضا بالا یا پایین می آید. هر چقدر تقاضا برای خرید بیت کوین بیشتر شود قیمت آن هم بالا می رود. همانطور که قبلا اشاره شد بیت کوین ها به تعداد ۲۱ میلیون در شبکه وجود دارند که با نزدیک شدن به این عدد در استخراج بیت کوین احتمال اینکه قیمت آن افزایش پیدا کند بسیار بالا است.

اما مشکلی که بیت کوین دارد این است که قانونی درش وجود ندارد و به همین دلیل بازاری پر ریسک با نوسانات شدید است. به عنوان مثال ممکن است نوساناتی که در بیت کوین هست یک شبه اتفاق بیافتد و مثلا قیمتش یک شبه نصف شود. ولی در صورتی که در بازار فارکس این نوسانات ممکن است یک سال زمان ببرد و افت شدید یک شبه رخ نمی دهد. پس به همین دلیل است که سرمایه گذاری روی بیت کوین ریسک بسیار بسیار بالایی دارد.

استخراج بیت کوین چگونه انجام می شود؟

کسب درآمد از بیت کوین با روش های 100% واقعی

بیت کوین از کجا میاد؟ این سوالی است که ذهن خیلی از دوستان را درگیر خود کرده است. بیت کوین یک شبکه همتا به همتاست که هر کسی که از آن استفاده می کند بخش کوچکی از آن را تشکیل می دهد. هر کسی که در آن فعالیت می کند به عنوان پاداش بیت کوین دریافت می کند.

همانطور که می دانید پول های رایج کشورهای مختلف دست دولت است. یعنی هر زمانی که اراده کنند آن ها را چاپ می کنند و در کشور پخش می کنند. اما بیت کوین که وابسته به جایی نیست! بیت کوین توسط ماینرها که در واقع استخراج کننده بیت کوین ها هستند بدست می آید. ماینرها توسط نرم افزارهای از پیش ایجاد شده یک سری از معادلات ریاضی را حل می کنند تا بیت کوین استخراج بشه. این روش یک روش زیرکانه است که توسط ماینرها انجام می شود. به همین جهت افراد بیشتری روز به روز به استخراج بیت کوین روی می آورند.

جالب است بدانید سختی استخراج بیت کوین هم مربوط به تعداد ماینرهای داخل شبکه می شود. هرچه تعداد ماینرها برای استخراج بیشتر شوند معادلات هم سخت تر حل می شود و در نهایت استخراج بیت کوین هم سخت تر و طولانی تر می شود.

به عنوان مثال چند روز پیش که قیمت بیت کوین افت کرده بود و یک سری از ماینرها فعالیت خود را قطع کرده بودند استخراج بیت کوین برای کسی که هنوز فعالیت داشت ساده تر و سریع تر انجام می شد.

سرعت استخراج بیت کوین رابطه مستقیم با سیستم شما دارد. یعنی هرچقدر کانفیک کامپیوتر شما بالاتر باشد سرعت استخراج بیت کوین هم بالاتر می رود. اما اگر سیستم شما دارای کانفیگ ضعیفی باشد یعنی رم و سی پی یو و کارت گرافیک شما ضعیف باشد احتمال سوختن آن ها هم زیاد می شود.

به همین دلیل بود که بعد از مدتی سیستم های سازگار و مخصوص برای استخراج بیت کوین به بازار آمدند که استخراج بیت کوین با این سیستم های گران قیمت ساده تر است.

البته امروزه با روش های جدید استخراج بیت کوین اصلا نیازی به سیستم های گران قیمت برای این کار نیست! شما اصلا نیازی نیست برای استخراج بیت کوین خودتان دست به کار شوید. با گرفتن زیر مجموعه می توانید از ماینرهای دیگر برای استخراج بیت کوین کمک بگیرید که در ادامه در مورد این روش کامل توضیح می دهم.

خرید و فروش بیت کوین چگونه انجام می شود؟

خرید و فروش بیت کوین توسط صرافی های آنلاین، شخص یا سایت های مربوطه انجام می شود. شما توسط دلار، یورو، وب مانی و حتی سایر ارزهای دیجیتال می توانید بیت کوین خریداری کنید.

برای خرید بیت کوین ابتدا باید کیف پول خود را در بلاک چین بسازید که در ادامه آموزش آن را خواهید دید. سپس فروشنده مورد نظر که ممکن است شخص باشد یا سایت را پیدا کنید و قرار خود را بگذارید. در مرحله بعد که مهمترین مرحله است باید پول بیت کوین را به حساب شخص واریز کنید و شماره حساب کیف پول خود را به او بدهید تا بیت کوین خریداری شده به کیف پول شما انتقال داده شود. و در نهایت باید منتظر باشید تا بیت کوین خریداری شده به کیف پول شما منتقل شود.

نکته بسیار مهم این است که حتما از صرافی های آنلاین معتبر برای این کار استفاده کنید. کلاه برداری در خرید و فروش بیت کوین زیاد است. به دلیل اینکه بیت کوین غیر قابل پیگیری و غیر قابل برگشت است کلاه برداری در این روش بسیار بالاست. حتما از صرافی هایی استفاده کنید که احراز هویت می کنند. دلیلش هم کاملا واضح است. چون مشخصه قانونی هستند و کلاه برداری در کار نیست!

برای فروش بیت کوین هم همین روش را باید انجام دهید. با این فرق که شما ابتدا باید پول را دریافت کنید و بیت کوین را به کیف پول آن ها انتقال دهید.

چگونه با بیت کوین کسب درآمد کنیم؟

برای کسب درآمد از بیت کوین روش های زیادی وجود دارد که یک سری از آن ها واقعا سرکاری است. ولی در این مقاله قصد دارم چهار روش اصلی آن را عنوان کنم. اولین روش سرمایه گذاری روی بیت کوین است یعنی با خرید و فروش بیت کوین کسب درآمد کنید که در این روش باید سرمایه زیادی داشته باشید چون قیمت بیت کوین خیلی بالاست. البته ریسک بالایی هم دارد. چون امکان افت شدید قیمت بیت کوین همیشه وجود خواهد داشت. بازار بیت کوین مثل بورس نیست که قابل پیش بینی باشد. به همین دلیل اصلا پیشنهاد نمی شود از این روش از بیت کوین درآمدزایی کنید.

روش بعدی استفاده از سیستم های قوی با سخت افزارهای پیشرفته برای استخراج بیت کوین است. که در این روش هم باید سرمایه ای حداقل ۳۰ میلیون تومانی داشته باشید. همچنین طبق محاسبات انجام شده هزینه برق برای استخراج یک عدد بیت کوین چیزی حدود ۳۰ میلیون می شود. این روش هم نمی تواند به صرفه باشد و ریسک بالایی برای شما خواهد داشت.

روش بعدی هم با استفاده از سایت های استخراج ابری انجام می گیرد. یعنی یک سری از سایت ها هستند که سرور های مخصوص استخراج بیت کوین دارند و می توانند در اختیار شما قرار دهند که مسلما این روش هم هزینه های زیادی را برای شما خواهد داشت.

کسب درآمد از بیت کوین با راه اندازی فاست (Faucet)

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از بیت کوین راه اندازی فاست بیت کوین است. حتما سایت های خارجی ای را دیده اید که در ازای ارائه چیزی به شما از شما می خواهند که صفحه ای تبلیغاتی را با ارسال کد کپچا (من ربات نیستم) ببینید. به عنوان مثال اگر می خواهید فایلی را از سرویس های آپلود فایل رایگان دانلود کنید ممکن است از شما درخواست شود تا صفحه ای دیگری را ببینید و چند لحظه ای منتظر بمانید. این یک روش برای دریافت بیت کوین رایگان است.

شما به دو روش می توانید از طریق فاست بیت کوین کسب درآمد داشته باشید. یا اینکه خودتان برای راه اندازی چنین سیستمی کد نویسی کنید یا اینکه این مدل سایت ها را به صورت آماده خریداری کنید. همینطور در ازای پاداش کاربران هم یا باید مقداری بیت کوین به آن ها بدهید یا اینکه هدیه ای دیگری! چون در هر صورت باید آن ها را ترغیب کنید تا از صفحات شما دیدن کنند. نکته مهم این است که باید سعی کنید ترافیک بالایی را برای وب سایت خود فراهم کنید. در غیر این صورت این روش برای دریافت بیت کوین رایگان عملا کارایی ندارد.

نحوه درامد زایی با بیت کوین از طریق این روش ساده است و تقریبا ماهانه حدود ۱۰۰۰ دلار برای شما درآمد حاصل می کند.

کسب درآمد از بیت کوین با تولید محتوا در حوزه ارزهای دیجیتال

یکی از بهترین روش ها برای دریافت بیت کوین و کسب درآمد میلیونی با بیت کوین تولید محتوا در زمینه بیت کوین و ارزهای دیجیتال روز است. با تولید محتوا در مورد بیت کوین و ارائه آموزش های کاربردی می توانید افراد علاقه مند زیادی را به وب سایت خود جذب کنید.

ارائه روش های دریافت بیت کوین رایگان، اخبار ارزهای دیجیتال، راهنمای خرید دستگاه های استخراج بیت کوین، صحبت در مورد درآمد ماهانه بیت کوین، آموزش های کاربردی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و … قطعا طرفدارهای زیادی در ایران دارد و باعث می شود وب سایت شما به یک سایت مرجع در زمینه بیت کوین و ارزهای دیجیتال در ایران تبدیل شود.

با جذب ترافیک بالا هم می توانید با معرفی سایت های دریافت بیت کوین از طریق لینک های زیرمجموعه گیری تان یا خرید فروش ارزهای دیجیتال یا همچنین فروش دستگاه های استخراج بیت کوین می توانید درآمد بسیار بالایی را در بیت کوین در ایران به دست آورید. سایت هایی مثل میهن بلاک چین و ارز دیجیتال از سایت های مرجع ارز دیجیتال در ایران هستند که درآمدهای بسیار بالایی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم از بیت کوین به دست می آورند.

کسب درآمد از طریق خرید و فروش بیت کوین

یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد بالا از بیت کوین سرمایه گذاری و در واقع خرید بیت کوین است. این روزها افراد زیادی از طریق خرید و فروش بیت کوین به درآمدهای بالا رسیده اند. تنها با داشتن یک کیف پول مطمئن در بلاک چین و هماهنگی با سایت های اکسچنج بیت کوین می توانید خرید و فروش بیت کوین خود را آغاز کنید.

بسیاری از تریدرها با خرید بیت کوین و نگهداری از آن سعی دارند تا در فرصت مناسبی که قیمت بیت کوین افزایش یافت بیت کوین های خود را بفروشند. درست مثل بازار جهانی فارکس است. برای اطلاع از قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال اپلیکشن های موبایلی زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

دریافت بیت کوین در ازای ارائه محصولات و خدمات

یکی از بهترین روش ها برای دریافت بیت کوین این است که به جای پول نقد (دلار یا تومان) در ازای ارائه خدمات یا محصولات خود از مشتریان تان بیت کوین دریافت کنید. امروزه سایت های زیادی در دنیا به جای دریافت پول نقد از مشتریان خود بیت کوین دریافت می کنند. سایت هایی را می شناسم که برای عضویت ویژه در آن ها باید بیت کوین بدهید. شما هم می توانید برای فروش محصولات و خدمات خود از این به بعد از مشتریان تان بیت کوین دریافت کنید.

برای این کار کافی است یک کیف پول در بلاک چین داشته باشید و از این طریق ارزهای دیجیتال را از مشتریان خود دریافت کنید. اگر شما به فکر درآمد بالا در آینده هستید سعی کنید از همین الان دریافت ارزهای دیجیتال را جایگزین پول نقد از مشتریان تان کنید.

کسب درآمد از طریق تبلیغ لینک های بازاریابی بیت کوین

حتما دیده اید که در شبکه های اجتماعی و سایت های بحث و گفت و گو در مورد بیت کوین و ارزهای دیجیتال افرادی در مورد روش های مختلف دریافت بیت کوین رایگان صحبت کرده اند. سایت هایی را معرفی کرده اند که با عضویت و فعالیت در آن ها می توانید بیت کوین رایگان دریافت کنید. به عنوان مثال بازی های آنلاینی هستند که از طریق این بازی ها می توانید بیت کوین دریافت کنید.

شما هم با معرفی این سایت ها به دیگران از طریق لینک زیر مجموعه گیری خودتان می توانید روز به روز افراد فعال در زیر مجموعه خود را بالا ببرید و از این طریق بیت کوین رایگان دریافت کنید.

بسیاری از صرافی‌ها، محصولات و خدمات برنامه‌ های همکاری در فروش ارائه می‌ دهند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همینطور اپلیکیشن های موبایلی زیادی هستند که با معرفی آن ها به دیگران از طریق لینک بازاریابی تان می توانید کسب درآمد بالایی از بیت کوین داشته باشید.

این روش ریسکی ندارد ولی ساده نیست. شما باید به قدری خلاق باشید و از طریق تولید محتوای آموزشی در سایت های دیگر و شبکه های اجتماعی بتوانید زیر مجموعه های خود را در برنامه ها و سایت های مختلف دریافت بیت کوین رایگان افزایش دهید. توجه داشته باشید برای استفاده از این روش سعی کنید در چندین سایت یا اپلیکیشن عضو شوید و لینک بازاریابی خود را منتشر کنید. از این طریق شانس بیشتری در کسب بیت کوین رایگان خواهید داشت.

کسب درآمد از بیت کوین به روش هایپ

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از بیت کوین استفاده از روش هایپ است که به هیچ وجه استفاده از این روش پیشنهاد نمی شود. فقط برای اطلاع رسانی این روش را عنوان می کنم که گرفتارش نشوید. در این روش سایت هایی هستند که مدعی اند بیت کوین شما را چند برابر می کنند و از شما می خواهند که در یک شبکه سرمایه گذاری بیت کوین عضو شوید و پولی برای سرمایه گذاری به آن ها بدهید.

همینطور از شما می خواهند که برای خود زیر مجموعه جمع کنید و دوستان تان را به سیستم معرفی کنید. با معرفی هر دوست از سمت شما و سرمایه گذاری او در سیستم پورسانت معینی به شما داده می شود. اما اتفاقی که مدتی بعد می افتد این است که این سایت ها دیگر در دسترس نیستند و می توان گفت این سایت ها کلاه بردار هستند. بعد از دریافت مقدار زیادی پول از کاربران به بهانه خرید بیت کوین و افزایش درآمدتان بدون هیچ اطلاعی از دسترس خارج می شوند.

افراد زیادی در دام این سایت ها گرفتار شده اند و به همین دلیل است بسیاری از دوستان می گویند کسب درآمد از طریق بیت کوین دروغ است و تمام روش های درست درآمد زایی از بیت کوین را زیر سوال می برند.

کسب درآمد از بیت کوین به روش اسکم (Scam) چیست؟

اسکم نوعی فریبکاری اینترنتی است که توسط آن قربانی برای دریافت مقداری پول که واقعا هم اندک است مجبور است اقدام به فعالیت های خاصی کند. در این روش از قربانی خواسته می شود روی لینکی کلیک کند، یا در سایتی عضو شود، یا صفحه فیسبوک یا توئیتری را لایک کند. در ازای انجام این فعالیت ها مقداری خیلی کمی بیت کوین که واحد کوچکتر آن ساتوشی است دریافت می کند.

این کار عملا فریبکاری اینترنتی است که سودجویان زیادی در سراسر دنیا از این روش قربانی های زیادی را برای رسیدن به مقاصد خود سر کار می گذارند! اما این را بدانید که اکثر این سایت ها کلاه بردار هستند و استخراج بیت کوین واقعی بسیار سخت و زمان بر است. در ادامه بیشتر در موردش صحبت می کنم.

کسب بیت کوین با دیدن تبلیغات

این روش هم جزء روش های فریبکارانه برای دریافت بیت کوین می باشد که خیلی از سایت ها در سراسر دنیا از این روش برای گرفتن کلیک بیشتر تبلیغات مشتریان شان استفاده می کنند. این روش هم جزء روش های سرکاری کسب درآمد از بیت کوین است که به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنم وقت تان را برای این کار هدر دهید. تنها راه واقعی برای به دست آوردن بیت کوین خرید آن است که در انتهای این مقاله مفصل در موردش صحبت خواهم کرد.

چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم؟

بدست اوردن بیت کوین رایگان تنها در خواب امکان پذیر است. خیلی از دوستان را دیده ام که به دنبال سایتهای معتبر بیت کوین و یا بهترین سایت های بیت کوین رایگان هستند که باید بگویم چنین چیزی وجود خارجی ندارد و غیر ممکن است. برنامه ها و اپلیکیشن های زیادی در اندروید وجود دارند که ادعا می کنند بیت کوین رایگان می دهند. در صورتی که همه این برنامه ها جنبه تبلیغاتی دارند و اصولا کار این اپلیکیشن ها سوء استفاده از کاربران برای رسیدن به مقاصدشان است.

اگر توجه کرده باشید سایت های ایرانی زیادی در این زمینه هستند که اقدام به معرفی سایت های بیت کوین رایگان کرده اند. اما همه آن ها لینک زیر مجموعه گیری خودشان را گذاشته اند. چون خودشان هم می دانند سرکاری است و می خواهند از طریق شما یعنی زیر مجموعه هایشان بیت کوین بدست آورند. پس از شما می خوام که به دنبال راه های بدست آوردن بیت کوین رایگان و یا ساده ترین راه بدست آوردن بیت کوین نباشید!

کسب درآمد از استخراج بیت کوین (روش های استخراج بیت کوین)

کسب درآمد از بیت کوین با روش های 100% واقعی

یکی از سخت ترین روش ها برای بدست آوردن بیت کوین تلاش برای استخراج آن است. وقتی صحبت از استخراج بیت کوین می شود منظورمان استفاده از سیستم های پیشرفته برای این کار است نه سیستم های خانگی! طبق تحقیقات انجام شده با سیستم های خانگی به هیچ عنوان نمی توان بیت کوین استخراج کرد. چون به قدری این عمل با سیستم های خانگی کند انجام می شود که ممکن است چند ده سال برای استخراج فقط یک بیت کوین زمان صرف شود.

اگر قصد دارید از طریق استخراج بیت کوین کسب درآمد کنید باید از سیستم هایی که مخصوص این کار طراحی شده اند استفاده کنید. Bitcoin Rig نام سیستم هایی است صرفا برای استخراج بیت کوین ساخته شده اند اما به نظر من باز هم صرفه اقتصادی ندارد! چون هم زمان بر است و هم نیاز به صرف هزینه های جانبی مثل پول برق دارد! هزینه این دستگاه ها چیزی حدود ۳۰۰۰ دلار است که تقریبا به پول ما می شود ۴۰ میلیون تومان! و این عملا صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

سیستم هایی که مخصوص این کار طراحی شده اند حداقل ۶ عدد کارت گرافیک و یک مادربورد دارند و با این سیستم ها ی توان حدود یک بیت کوین در ماه استخراج کرد. البته کمتر از یک بیت کوین! اما نکته مهم هزینه های جانبی آن است که با یک حساب و کتاب ساده متوجه می شوید که این کار سود چندانی برای شما نخواهد داشت.

آیا استخراج بیت کوین با کامپیوترهای خانگی واقعا امکان پذیر است؟

دوستان زیادی از من می پرسند که آیا با کامپیوترم می توانم بیت کوین به دست آورم؟ در جواب به این دوستان همانطور که در قسمت قبل هم اشاره کردم باید بگویم این کار اصولا کار عقلانی نیست و بهتر است وقت و هزینه خود را برای به دست آوردن بیت کوین از طریق کامپیتورتان هدر ندهید! البته استخراج بیت کوین از طریق هر کامپیوتری امکان پذیر است اما به قدری سختی شبکه بالا رفته است که تقریبا می توان گفت این کار با کامپیوترهای خانگی غیر ممکن شده است. عددی که برای استخراج یک بیت کوین باید بهش برسید بسیار بسیار بالاست و اگر حساب کنید ممکن است صد سال طول بکشد تا به آن عدد برسید.

بهتر است این را هم بدانید که استخراج بیت کوین با کامپیوترهای معمولی باعث می شود فشار بسیار زیادی به سی پی یو سیستم وارد شود و همین باعث می شود سیستم شما به مرور زمان ضعیف شود و هچنین قطعات آن بسوزد. متاسفانه سیستم های زیادی بدون اطلاع قبلی در اثر استخراج بیت کوین از بین رفته و سوخته اند.

چگونه بیت‌ کوین واقعی به دست آوریم؟

تا اینجا هر چیزی که در مورد بیت کوین گفته شد حقیقت دارد و بهترین راه برای بدست آوردن بیت کوین عملا وجود ندارد! تنها راهی که شما می توانید بدون دردسر بیت کوین به دست آورید خرید بیت کوین آن هم از جاهای معتبر است. اما خرید بیت کوین هم ریسک بسیار بالایی دارد و نمی توان همه سرمایه خود را روی خرید بیت کوین بذارید. برای این کار بهتر است خیلی کم کم اقدام به خرید بیت کوین کنید و از واحد های کوچکتر بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال رو به رشد استفاده کنید.

چون در هر صورت ممکن است قیمت ارزهای دیجیتال و همینطور بیت کوین پایین آید و به همین دلیل است که می گویم این روش هم دارای ریسک بالایی است.

پیشنهاد من هم به شما دقیقا همین است که قسمت کوچکی از سرمایه خود (سرمایه بلااستفاده) را روی خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید تا در صورت افت قیمت دچار ضرر زیاد نشوید. البته برای سرمایه گذاری از طریق خرید بیت کوین پیشنهاد می کنم حتما با یک کارشناس ارزهای دیجیتال مشورت کنید.

جمع بندی و حرف آخر

کسب درآمد از بیت کوین شدنی است و در این مقاله ساده ترین و بهترین راه های کسب درآمد از طریق بیت کوین را که ریسک کمتری دارد را به شما معرفی کردم. پیشنهاد می کنم تمام وقت خود را روی کسب درآمد از طریق بیت کوین نگذارید و به فکر کسب و کار اینترنتی پایدار باشید. چون ممکن است روزی کسب درآمد از بیت کوین دیگر مثل الان از تب و تابش بیافتد و اشباح شود.

اگر واقعا اطلاعات کافی از بیت کوین و ارزهای دیجیتال ندارید پیشنهاد می کنم بی گدار به آب نزنید خصوصا در مورد خرید و فروش و سرمایه گذاری روی بیت کوین! ابتدا اطلاعات خود را بالا ببرید و با افرادی که واقعا در این خصوص تجربه دارند مشورت کنید.

برای کسب درآمد از بیت کوین نیاز به سیستم قوی ندارید! از روش های مختلف می توانید بیت کوین به دست آورید. اگر هم می خواهید با مرورگر کریپتو تب بیت کوین استخراج کنید با سیستم خانگی خودتان هم قادر خواهید بود ولی فراموش نکنید بدون جذب زیر مجموعه فعال این کار تقریبا غیر ممکن است. امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید. اگر شما هم در مورد بیت کوین و کسب درآمد از آن نظری دارید خوشحالم می شوم با من و دیگر دوستان در میان بگذارید.

منبع: همیار وب

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

میزان یارانه ۱۴۰۳ چقدر است ؟

میزان یارانه در ۱۴۰۳ تعیین تکلیف شد عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: طبق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *