خانه > بیوگرافی > بیوگرافی خوانندگان > ازدواج مجید اخشابی | بیوگرافی و عکس های مجید اخشابی و همسرش

ازدواج مجید اخشابی | بیوگرافی و عکس های مجید اخشابی و همسرش

بیوگرافی مجید اخشابی و همسرش 

مجید اخشابی ازدواج کرد . این خواننده و نوازنده چیره‌ دست کشورمان در ۴۶ سالگی ازدواج کرد . تاکنون عکس همسر مجید اخشابی منتشر نشده است .مجید اخشابی و همسرش در آذر ۹۸ بایکدیگر ازدواج کردند .اخشابی این خبر را در صحفه شخصی اش با انتشار تصویری منتشر کرده است . در ادامه بیوگرافی مجید اخشابی و همسرش و جزئیات خبر ازدواجش را می خوانید .

بیوگرافی مجید اخشابی و همسرش 

بیوگرافی مجید اخشابی 

مجید اخشابی در ۲۷ دی ۱۳۵۱ در بیمارستان بهار، شهر تهران به دنیا آمد.

او خواننده مشهور کشورمان می باشد .وی دارای مدرک لیسانس مهندسی عمران و دکترای هنر از دانشگاه هنر تهران است .

اخشابی با تیتراژ خوانی سریال گمگشته به اوج شهرت رسید و در فیلم ها و سریال های زیادی اجرا داشته و قطعه های به یادماندنی را به یادگار گذاشته است.

عکس مجید اخشابی و مادرش 

عکس مجید اخشابی و مادرش 

کودکی

اخشابی فرزند آخر خانواده می باشد و دوبرادر و ۲ خواهر بزرگتر از خود دارد .

وی تا سن شش‌ سالگی در تهران زندگی می‌کرد و دوران پیش‌دبستانی را در شهر تهران به پایان رساند و در هفت‌سالگی به علت انتقال محل کار پدرش به همراه خانواده به شهر پدری‌اش تنکابن رفت و تحصیلات ابتدایی خود را آغاز کرد.

علاقه مجید اخشابی به سنتور در کودکی

مجید اخشابی درباره علاقه اش به ستور در کودکی گفت :من از بچگی عاشق سنتور بودم . منزل ما کنار دریا بود ، یک شب یکی از دوستان پدرم به منزل ما آمد و برای ما سنتور نواخت و علاقه من به سنتور از همان جا آغاز شد و فردای همان روز با نخ ماهی گیری برای خودم سنتور ساختم و زمانی که دوباره دوست پدرم را دیدم به او نشانش دادم و به توصیه این دوست به پدرم علاقه من به سنتور جدی گرفته شد و پدرم برای من یک سنتور تهیه کرد و من به تنهایی و برای اولین بار توانستم سنتور را کوک کنم.

شروع فعالیت هنری 

وی در سال ۱۳۷۰ در رشتهٔ مهندسی عمران، دانشگاه چالوس مشغول به تحصیل شد و در دوران دانشجویی بیشتر به تهران رفت‌وآمد داشت و در گروه‌های هنری شرکت می‌کرد و درنهایت یک گروه ارکستر تشکیل داد و آهنگ‌ هایی که ساخته بود را در استودیو ضبط کرد.

در ایام دانشجویی اولین ملودی خود را با کمک دوستانش ساخت و با پذیرش این آهنگ در صدا و سیما از سال ۷۲ وارد همکاری با این سازمان شد.

آهنگ های تیتراژ اخشابی  

اخشابی در سریال‌ها و برنامه‌هایی چون همراز، عروج، مهتاب، محله بنده نواز، مسافری از هند، یک وجب خاک، متهم گریخت، خانه به دوش، الفبای مهربانی، مدینه مهربانی، روزهای زیبا، دارا و ندار ماه دراومد، شب مهتاب، بوی خوش زندگی، مسابقه ستاره‌ها، جشن رمضان، شبهای شیدایی، خانه مهر، ماه محبوب آواز خوانده است.

شرکت در فستیوال‌هایی چون مین اون جاده ابریشم ۲۰۰۰ سال ۱۳۷۹، سوری جشن ملی کره سال ۱۳۸۴، کران مونتانای سوئیس سال ۱۳۸۳ از افتخارات اوست. یکی از مشهورترین تیتراژهای این خواننده مربوط به سریال ماه رمضانی “گمگشته” به کارگردانی رامبد جوان است.

همسر مجید اخشابی

خبر ازدواج مجید اخشابی در صحفه شخصی اش

مجید اخشابی و همسرش در آذر ماه سال ۱۳۹۸ با یکدیگر ازدواج کردند . اخشابی در ۱۳ آذر ۱۳۹۸ با انتشار پستی در صحفه شخصی اش از ازدواج خود خبر داد.

مجید اخشابی نوشت : جوکر:حاضری برام بمیری؟

هارلی:بله

جوکر:نه…این خیلی آسون بود،

حاضری برام زندگی کنی…!؟

تاکنون اطلاعات دقیقی در مورد همسر مجید اخشابی ( عکس همسر مجید اخشابی ، سن همسر مجید اخشابی ، اسم همسر مجید اخشابی ) منتشر نشده است .

ماجرای عاشق نشدن و ازدواج مجید اخشابی در دورهمی

برنامه دورهمی در تیرماه ۹۶ میزبان مجید اخشابی خواننده کشورمان بود.

اخشابی در خصوص سال تولد و عاشق شدن خود در این برنامه  اظهار داشت: متولد سال۵۱ هستم، من تاکنون عاشق نشده‌ام. به هر حال اکنون که معنی عشق را می‌فهمیم شاید یک تعلق خاطر به یک چیزی داشته باشم اما آن را نمی‌توان عاشق شدن گفت.

مدیری ادامه داد: ازدواج هم نکردی؟ چرا؟

اخشابی پاسخ داد: بعضی از هنرمندان اینکه می‌گویند با ساز خود ازدواج کردم واقعا مصداق دارد.

عمرم با هنر گذشت و علاقمندی من  به این رشته باعث شد که زمانی برای ازدواج فراهم نشود. البته زندگی هنری متفاوت‌تر از زندگی معمول است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

بیوگرافی گل آذین خواننده و نوازنده ایرانی

بیوگرافی گل آذین اردستانی *************************  به دستور کمیته فیلترینگ محتوای این مطلب حذف گردیده است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *