خانه > سرگرمی > بهترین بسته های اینترنتی برای کسانی که زیاد دانلود می کنند

بهترین بسته های اینترنتی برای کسانی که زیاد دانلود می کنند

بهترین بسته های اینترنتی برای کسانی که زیاد دانلود می کنند

بهترین بسته های اینترنتی

پارس آنلاین

شرکت پارس آنلاین تنوع خدماتی زیادی دارد و تقریبا می توانید با هر سرعت و حچمی یک بسته اینترنتی پیدا کنید. ولی ما فقط با بسته های یک ماه این شرکت کار داشتیم که قیمتی حدود ۵۰ هزار تومان داشتند. یکی از بسته های جالب این شرکت اینترنتی با سرعت سه مگابایت بر ثانیه و البته سرعت دانلود ۲۵۶ کیلوبایت است. سرویسی ۴۵ هزار تومانی که ترافیک آن نامحدود بوده و به نظر گزینه جالبی برای عشق دانلودها می آید.

همه می دانیم که سرویس های نامحدود آنچنان نامحدود نبوده و اگر از خط قرمزی نامرئی عبوری کنید سرویس شما با مشکل رو به رو می شود. البته پارس آنلاین خط قرمز دانلودی که معمولا دیگر شرکت های اینترنتی حدودش را اعلام می کنند ذکر نکرده است.

دیگر سرویس این شرکت که با معیارهای ما هماهنگ بود سرویسی با سرعت ۱۶ مگابایت و سرعت دانلود یک مگابایت است. این سرویس ۲۰ گیگابایت برای یک ماه در اختیار شما گذاشته و ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان دریافت می کند. نکته جالب اینکه با هزار تومان بیشتر می توانید همین سرویس را با سرعت دانلود دو مگابایت بر ثانیه خریداری کنید. اگر واقعا سرعت دانلود برای شما مهم است می توانید از حجم کم کرده و بر سرعت بیافزایید. بسته ۴۹ هزار تومانی این شرکت با سرعت ۱۶ مگابایتی و سرعت دانلود هشت مگابایت و البته تنها ۱۰ گیگابایت حجم در خدمت شماست.

آسیاتک

بین بسته های ماهانه شرکت آسیاتک بهترین بسته حجمی مدل های ۱۰ گیگی با ترافیک ویژه مخصوص ساعت دو بامداد تا هشت صبح است. این بسته ها از سرعت های بسیار پایین تا سرعت ۱۶ مگی این شرکت عرضه شده اند ولی تنها دو بسته در محدوده قیمتی ما قرار می گیرند. بسته هایی با سرعت هشت و ۱۶ مگابایت که به ترتیب قیمتی معادل ۴۹ و ۵۱ هزار تومان دارند. در سرویس های نامحدود این شرکت نیز نزدیک ترین گزینه به فیلتر مدنظر ما اینترنت پرسرعت نامحدود نقره ای از ۵۱۲ کیلوبیت تا دو مگابایت است که امکان تبادل حداقل ۳۶ گیگ در ماه را برای شما فراهم می کند. این بسته ۵۸ هزار تومان در ماه خرج روی دستتان می گذارد.

شاتل

شاتل در سرویس های حجمی خود اصلا چیزی که ما به دنبال آن می گردیم را ارائه نمی دهد. بیشترین حجمی که شاتل در یک ماه در اختیار شما می گذارد تنها شش گیگابایت است که در گران ترین حالت یعنی سرعت هشت مگابایتی قیمت آن به ۳۳ هزار و ۶۰۰ تومان می رسد. در سرویس های نامحدود این شرکت وضعیت بهتری را شاهد هستیم. یکی از بسته ها با سرعت دانلود ۲۵۶ تا ۱۵۳۶ کیلوبایت و سرعت ارسال ۲۵۶ کیلوبایت، قیمتی حدود ۴۳ هزار تومان  دارد. حداقل تبادل ترافیک هم ۲۵ گیگابایت در نظر گرفته شده است. اگر به دنبال سرعت و حداقل تبادل ترافیک بالاتری می گردید باید ۶۳ هزار تومان پول بدهید. برای بسته ای که سرعت دانلود آن ۳۸۴ تا ۲۵۶۰ کیلوبایت بوده و سرعت ارسالش به ۳۸۴ کیلوبایت می رسد. حداقل تبادل ترافیک آن نیز ۴۰ گیگابایت است.

های وب

بهترین بسته های شرکت های وب با توجه به معیارهای مد نظر مادر قسمت سرویس های غیرحجمی قرار گرفته است. های وب برخلاف شرکت های پارس آنلاین و یا آسیاتک خیلی تنوع زیادی در اختیار مخاطب نگذاشته و در هر قسمت چند بسته خاص را معرفی کرده است. مثلا در قسمت غیرحجمی چهار بسته با چهار سرعت مختلف وجود دارند و در قسمت حجمی هم شاهد هفت بسته هستیم. به هر حال در قسمت غیرحجمی دو بسته ۲۵ گیگی و ۳۴ گیگی نزدیک بازه قیمتی ما هستند. مدل ۲۵ گیگی با سرعت ثابت دو مگ ۴۰ هزارتومان قیمت دارد. بسته دیگر یعنی مدل ۳۴ گیگابایتی با قیمت ۶۰ هزار تومان برای یک ماه اینترنتی با سرعت چهار مگابایت فراهم می کند.

مخابرات

شرکت مخابرات در سرویس های مختلف خود امکانات بسته های بسیار متنوعی را در نظر گرفته است. در بسته یک ماهه حجمی چند گزینه جالب وجود دارد. مثلا بسته چهار مگابایتی این شرکت با حجم ۱۸ گیگابایت قیمتی ۴۷ هزار تومانی دارد. اگر ظرفیت این سرویس را به ۲۴ گیگابایت افزایش دهید باید قیمتی معاد ۵۶ هزار تومان بپردازید.

اگر سرعت بیشتر می خواهید می توانید با ۵۳ هزار تومان و حجم ۱۸ گیگابایت، اینترنتی با سرعت هشت مگابایت بر ثانیه را تجربه کنید. سرویس های غیرحجمی مخابرات نیز دو گزینه جالب دارد. مثلا بسته ای با سرعت دو مگابایت بر ثانیه و قیمت ۴۰ هزار تومان که حجمی ۲۵ گیگابایتی در اختیار شما می گذارد. همچنین مدل ۶۰ هزار تومانی این بخش سرعتی معادل چهار مگابایت بر ثانیه داشته و حجم آن نیز ۳۴ گیگابایت است.

در سرویس نامحدود شما باید قید سرعت را بزنید تا بتوانید با حدود ۵۰ هزار تومان از اینترنت استفاده کنید. بسته نامحدود ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومانی مخابرات با سرعت ۵۱۲ تنها گزینه شما در این بازه قیمتی است که فقط به درد کسانی با صبر ایوب می خورد.

همراه اول

بهترین بسته همراه اول در بازه قیمتی ۵۰ هزار تومان بسته ویژه این شرکت است. بسته ای که برای فعال کردن آن باید خط ثابت همراه اول داشته باشید و به این وسیله می توانید از ۲۵ گیگابایت اینترنت با قیمت ۵۷ هزار تومان در یک ماه لذت ببرید. البته همراه اول یک بسته جالب دیگر هم دارد که اگرچه در بازه قیمتی ما نیست ولی برای کسانی که می خواهند اقتصادی دانلود کنند به نظر گزینه جالبی می آید. این بسته در قسمت اینترنت شبانه همراه اول قرار گرفته و شما می توانید با پرداخت ۲۹ هزار تومان از ساعت یک بامداد تا ۱۱ صبح روز بعد از اینترنت نامحدود استفاده کنید. اینترنتی که سرعت آن براساس سرویس نوترینوی همراه اول قرار داده شده است.

ایرانسل

در بسته های یک ماهه ایرانسل دو مدل ۵۰ هزار تومانی وجود دارد. یکی از بسته های ۲۴ گیگابایتی بوده و ۱۲ گیگ آن روزانه و ۱۲ گیگ آن شبانه و از ساعت دو تا هشت صبح است. این بسته دقیقا ۵۰ هزار تومان قیمت داشته و از همه شبکه های اینترنتی پشتیبانی می کند. بسته دیگر کمی کاربرد متفاوتی دارد. کاربردی که کمتر بین ایرانی ها شایع است و بیشتر در بسته های اینترنتی سرویس دهنده های آن ور آبی می بینیم. این بسته ۵۰ هزار تومانی ۲۰ گیگابایت اینترنت در اختیار شما می گذارد و به شما اجازه می دهد از طریق امکاناتی مثل هات اسپات اینترنت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و دورهمی حالش را ببرید. این بسته به صورت جداگانه برای مشترکین دائمی و اعتباری در نظر گرفته شده است ولی قیمت آن فرقی نمی کند.

دیگر سرویس ایرانسل اینترنت پرسرعت ثابت و یا همان TD-LTE است. ایرانسل این اینترنت پرسرعت را در قالب بسته های متنوعی ارائه می دهد ولی از بین آنها فقط دو بسته به بازه قیمتی ما نزدیک هستند. یکی مدل ۱۶ گیگابایت و با قیمت ۴۸ هزار تومان دیگری بسته ۳۰ گیگابایتی که ۲۰ گیگ آن روزانه و ۱۰ گیگ آن شبانه است و قیمتی ۵۵ هزار تومانی دارد.

مبین نت

شرکت مبین نت با اینکه هنوز هم سرویس وایمکس را برای فروش گذاشته است ولی به تازگی به سمت سرویس TD-LTE آمده است. این شرکت خدمات خود را در بسته هایی مختلف با توجه به سرعت عرضه کرده و از این بین دو تا از بسته های آن می تواند در لیست ما قرار بگیرد. بسته اول ۲۵ گیگابایت روزانه و هزار گیگابایت شبانه در اختیار شما می گذارد قیمتی ۵۰ هزار تومانی دارد. سرعت این سرویس هم بین چهار تا ۴۰ مگابایت ذکر شده است. بسته دیگر با توجه به بسته قبلی کمی غیرمنطقی به نظر میر سد. این بسته ۳۰ گیگابایت روزانه و ۶۰ گیگابایت شبانه را با سرعتی کمتر از بسته قبل یعنی یک تا چهار مگابایت بر ثانیه با قیمت ۵۰ هزار تومان در اختیار شما می گذارد.

رایتل

در بین تمام بسته های شرکت رایتل فقط یک مدل به لیست ما راه پیدا می کند. بسته ای یک ماهه که ۲۴ گیگابایت به صورت ۱۲ گیگ شبانه و ۱۲ گیگ روزانه حجم داشته و با قیمتی ۴۰ هزار تومانی به فروش می رسد. بسته های دیگر این شرکت قیمتی بسیار کمتر و یا بیشتر از ۵۰ هزار تومان داشته و نمی توان آنها را در محدوده ۵۰ هزار تومانی در نظر گرفت. البته رایتل بسته های زیاد دیگری دارد که در این محدوده قیمتی حجم اینترنت مختلفی در اختیار شما می گذارد ولی به خاطر اینکه ترکیبی هستند و مکالمه و پیامک هم در آنها حساب شده است در لیست ما قرار نمی گیرند.

منبع: seemorgh.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

نکات حرفه‌ای در انتخاب نام مناسب برای انلاین شاپ محصولات آرایشی

نکات حرفه‌ای در انتخاب نام مناسب برای انلاین شاپ محصولات آرایشی راه اندازی یک آنلاین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *