خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار حوادث > جزئیات مرگ مشکوک مرد میانسال در خانه زن ماساژور!

جزئیات مرگ مشکوک مرد میانسال در خانه زن ماساژور!

مرگ مرد در خانه زن ماساژور

چند روز قبل مرگ مشکوکی در یکی از سالن های ماساژ تهران اتفاق افتاد. سالن ماساژ زنانه که در آن مرگ مشکوک مرد میانسال هنگام ماساژ توسط ماساژور زن اتفاق افتاده است. در ادامه این مطلب از حیاط خلوت همراه ما باشید تا جزئیات این پرونده را بررسی کنیم.

مرگ مشکوک مرد میانسال در خانه زن ماساژور

۱۷ مرداد ۱۳۹۷ مردی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد پدرش از خانه خارج شده و به منزل بازنگشته است.

وی در اظهاراتش به بازپرس گفت: ساعت سه بعدازظهر پدرم برای خرید از خانه خارج شد و به سمت پارک شهر رفت، اما دیگر به خانه بازنگشت، چند ساعت بعد نیز تلفن همراه پدرم از دسترس خارج و خاموش شد که به همین دلیل نگران شدم و مفقود شدن پدرم را اعلام کردم.

پس از ثبت این شکایت، تیمی از مأموران آگاهی برای یافتن مرد مفقود شده دست به کار شده و در تحقیقات اولیه متوجه شدند زن جوانی آخرین بار با مرد مفقوده شده در تماس بوده است.

زن جوان با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و در تحقیقات اولیه از مرگ متوفی سخن به میان آورد و به کارآگاهان گفت: ماساژور هستم و در آرایشگاه خانگی مشغول کارم، روز حادثه متوفی با من تماس گرفت و گفت: ماساژور می‌خواهد.

من نیز به او گفتم در قبال ماساژ باید ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کند، وی به منزل من آمد، دو دوستم برای کاشت ناخن در خانه بودند، اما حال مرد میانسال قبل از ماساژ ناگهان بد شد که برای وی آب بردم، ولی کار از کار گذشته و وی فوت کرده بود.

وی ادامه داد: ترسیده بودیم و گمان کردیم مرگ وی به گردن ما بیفتد به همین دلیل با اوژانس تماس نگرفتیم، یکی از دوستانم گفت: دوستش وانت دارد و می‌توانیم جسد متوفی را به خارج از خانه انتقال دهیم که شب‌هنگام دوست وی به خانه ما آمد و جسد متوفی را حوالی جاده ساوه منتقل کرده و آنجا رها کردیم.

پس از اظهارات این زن، دو دوست دیگر وی نیز بازداشت شدند و همین اظهارات را تکرار کردند همچنین مشخص شد جسد متوفی توسط یک رهگذر در محل رهاسازی کشف و پس از حضور پلیس به پزشکی قانونی منتقل شده است که پسر متوفی با حضور در پزشکی قانونی جسد را شناسایی کرد.

هر سه متهم هم‌اکنون با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شده و تحقیقات درباره مشخص شدن علت اصلی مرگ متوفی و بررسی‌های بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: برترین ها

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال پنجشنبه گذشته، خبری مبنی بر ابلاغ حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *