خانه > دنیای مد و فشن > لباس و کیف و کفش > خرید اینترنتی لباس بچگانه ارزان و شیک

خرید اینترنتی لباس بچگانه ارزان و شیک

خرید اینترنتی لباس بچگانه دخترانه و پپسرانه

لباس کودک باید علاوه بر راحتی و کیفیت خوب ، قیمت مناسبی نیز داشته باشد زیرا کودکان در حال رشد هستند و سایزشان زود به زود تغییر می‌کند!

در ادامه نمونه هایی از لباس بچگانه ارزان و شیک ، مدل لباس بچگانه پسرانه جدید و مدل لباس بچگانه دخترانه ۹۹ را مشاهده می کنید

خرید اینترنتی لباس بچگانه ارزان و شیک

سارافون لی دخترانه 

قیمت فقط ۹۵۰۰۰ تومان

بچه‌ها زود رشد می‌کنند!

به یاد داشته باشید که بچه‌ها زودتر از آنچه شما بتوانید فکرش را بکنید رشد می‌کنند. بسیاری از والدین و افرادی که برای کودک لباس هدیه می خرند، به این مساله توجه نمی‌کنند که لازم نیست لباس به تن کودک بچسبد. اگر این طور باشد، بعد از چند بار استفاده باید بروید فروشگاه سروقت سایز بعدی.

خرید اینترنتی لباس بچگانه ارزان و شیک

ست تیشرت شلوارک دخترانه عروسکی و زیبا 

قیمت ۷۸۰۰۰ تومان

راحتی کودک در لباس که می‌پوشد بسیار مهم است. کودکان تحرک زیادی دارند، پس باید آزادی عمل داشته باشند و همچنین کودکان شما در حال رشد هستند و سایزشان زود به زود تغییر می‌کند، پس بهتر است از خریدن لباس‌های تنگ و چسبان برای کودکانتان خودداری کنید تا بیشتر از لباسی که می‌خرید استفاده کنید و با خرید لباس بچه‌گانه ارزان، هزینه کمتری کنید. سعی کنید لباس‌هایی که می‌خرید دارای یقه و آستین و مچ گشاد باشند تا پوشاندن آن به کودک دلبندتان راحت باشد و باعث کلافگی شان نشود. یقه لباسی که می‌گیرید چون سر کودکان نسبت به بدنشان بزرگتر است، بهتر است گشاد باشد یا در قسمت جلو زیپ یا دکمه داشته باشد.

همیشه به دنبال فروشگاهی برای خرید لباس کودک‌تان باشید که لباس بچه‌گانه ارزان و با کیفیت دارند و از دوستان و آشنایان خود بخواهید اگر این فروشگاه‌ها را می‌شناسند، به شما هم معرفی کنند.

خرید اینترنتی لباس بچگانه ارزان و شیک

ست تیشرت و شلوارک پسرانه اسپرت و شیک

قیمت ۷۵۰۰۰ تومان

بچه‌ها لباس‌ها را زود کثیف می‌کنند!

بچه ها در سن یک تا دو سالگی تازه راه می‌افتند. برای خرید لباس برای آنها باید به این موضوعات توجه کنید. بچه‌ها در این سن معمولا لباس‌هایشان را کثیف می‌کنند. پس بهتر است لباس‌های گران مهمانی را فقط در موارد خاص تن او کنید و برای مناسبت‌های معمولی از لباس با رنگ‌هایی استفاده کنید که دیرتر کثیف می‌شوند. بچه‌ها حتی ممکن است زمین بخورند و لباس‌هایشان را پاره کنند. بنابراین اشکالی ندارد اگر از لباس بچه‌گانه ارزان برای این سن استفاده کنید.

بچه‌ها از لباس‌هایی که تکه‌های خاص مثل دکمه‌های رنگی یا تکه دوزی‌های برجسته دارند، بیشتر خوششان می‌آید. آنها برای او، مهمتر از مدل لباس هستند. باید در لباس نکته ای باشد که بچه‌ها دوست داشته باشند آن را کشف کنند.

مدل لباس بچگانه دخترانه جدید

ست بچگانه دخترانه نخی و زیبا 

قیمت ۶۸۰۰۰ تومان

لباس فرزندتان را با قیمت مناسب تهیه کنید. قبل از اینکه‌ برای خرید لباس کودک به مراکز خرید بروید، به کاتالوگ‌ها و وبسایت‌ها نگاهی بیندازید. پیش خودتان تعیین کنید که چه مدل لباسی، چه طرحی و چه رنگی را می‌خواهید؛ این کار باعث می‌شود که خرید شما هدفمند شود و حداقل از سر درگمی در میان انواع لباس‌ها نجات پیدا می‌کنید‌.

ست تیشرت و شلوارک بچگانه پسرانه شیک 

ست تیشرت و شلوارک بچگانه پسرانه شیک 

قیمت ۷۹۰۰۰ تومان

در بسیاری موارد یک شلوار بچه‌گانه قیمتی بیش از یک شلوار مردانه یا زنانه در بازار دارد. بلوزها و شومیزها و پیراهن‌های بچه‌گانه نیز به همین ترتیب و لباس‌ها و کفش‌های بچه‌گانه از دیرباز قیمتی بالاتر از لباس بزرگسال را داراست و این نسبت همچنان حفظ شده است.

پس والدینی که قصد خرید دو دست لباس برای هر فرزند خود دارند باید مبلغ قابل توجه و زیادی را هزینه کنند. نکته اینجاست که کار بچه‌ها با یک دست لباس راه نمی‌افتد و در نتیجه خرید لباس دو فرزند در عادی‌ترین شکل با کیفیت متعارف کالا، هزینه‌ بیشتری نیز به خانواده تحمیل می‌کند.

به این ترتیب نو شدن سر تا پای دو بچه حتی هزینه بیشتری از هزینه لباس‌های والدین هم به خود اختصاص می‌دهد و اینجاست که با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، اهمیت انتخاب لباس بچه‌گانه ارزان قیمت مشخص می‌شود.

مدل پیراهن دخترانه بچگانه

پیراهن دخترانه خوشگل و خنک مناسب تابستان 

قیمت فقط ۸۰۰۰۰ تومان

برای خرید اینترنتی لباس بچگانه ارزان و شیک و باکیفیت روی لینک زیر کلیک کنید تا مدل های بیشتر مزون کودک nemo را همراه رنگ بندی ، سایزبندی و شرایط خرید مشاهده کنید .

nemo_kids_baby

ست تیشرت و شلوارک لی پسرانه جدید 

ست تیشرت و شلوارک لی پسرانه جدید 

قیمت ۸۵۰۰۰ تومان

ست لباس بچگانه پسرانه

ست لباس بچگانه پسرانه اسپرت و شیک 

قیمت ۷۵۰۰۰ تومان

تاپ و شلوارک دخترانه شیک

تاپ و شلوارک لی دخترانه زیبا 

قیمت ۹۲۰۰۰ تومان

ست لباس راحتی دخترانه شیک 

ست لباس راحتی دخترانه شیک 

قیمت ۷۰۰۰۰ تومان

خرید اینترنتی لباس بچگانه ارزان و شیک

ست لباس کودک پسرانه جدید 

قیمت ۱۲۹۰۰۰ تومان

خرید اینترنتی لباس بچگانه ارزان و شیک

ست دوتیکه پسرانه ، تیشرت شلوارک اسپرت

قیمت ۹۸۰۰۰ تومان

ست تیشرت و شلوارک پسرانه شیک 

ست تیشرت و شلوارک پسرانه شیک 

قیمت ۹۹۰۰۰ تومان

ست تیشرت و شلوارک پسرانه شیک 

مدل لباس پسرانه اسپرت و خاص 

قیمت ۱۱۰۰۰۰ تومان

مدل تیشرت بچگانه پسرانه

تیشرت پسرانه با کیقیت عالی

قیمت ۴۰۰۰۰ تومان

خرید اینترنتی لباس بچگانه ارزان

ست بچگانه پسرانه اسپرت و زیبا 

قیمت ۷۹۰۰۰ تومان

خرید اینترنتی لباس بچگانه ارزان تهران , خرید اینترنتی لباس بچگانه ارزان اینستاگرام , خرید اینترنتی لباس دخترانه ارزان , خرید اینترنتی لباس بچه گانه ارزان , دیجی کالا لباس بچه گانه , خرید لباس کودک ارزان قیمت , خرید اینترنتی لباس بچه گانه پسرانه , خرید اینترنتی لباس دخترانه , خرید لباس پسرانه ارزان , خرید اینترنتی , خرید اینترنتی لباس بچگانه , خرید لباس بچگانه , دیجی کالا لباس , خرید اینترنتی لباس کودک , خرید لباس بچگانه , لباس کودک دخترانه , خرید لباس پسربچه , خرید اینترنتی لباس بچه گانه ارزان , لباس کودک اینستاگرام , خرید اینترنتی لباس کودک , لباس کودک دیجی کالا , لباس نوزادی پسرانه , مدل لباس پسرانه ۹۹ ,مدل لباس دخترانه سال ۹۹ , مدل لباس ساحلی بچگانه , لباس تابستانی دخترانه , لباس ساحلی بچگانه , لباس نخی بچگانه ,  مدل لباس پسرانه سال ۹۹ , مدل لباس بچگانه دخترانه , مدل لباس پسرانه سال ۹۹ , مدل لباس نخی بچگانه , لباس دخترانه ۹۹ , لباس راحتی دخترانه , خرید لباس پسربچه , خرید لباس پسرانه , خرید اینترنتی لباس بچه گانه ارزان , لباس مجلسی بچه گانه شیک , مدل لباس بچگانه دخترانه , مدل لباس نخی دخترانه , لباس دخترانه تابستانی , لباس بچگانه , تیشرت بچه گانه دخترانه , لباس راحتی بچه گانه

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *