خانه > اخبار ایران و جهان > شکایت ریزه اسپور جدی شد/آیا مهدی طارمی این فصل محروم می شود؟

شکایت ریزه اسپور جدی شد/آیا مهدی طارمی این فصل محروم می شود؟

خبرگزاری میزان: وکیل مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به محرومیت احتمالی این بازیکن واکنش نشان داد.

انتشار خبر محرومیت یک ساله مهدی طارمی به خاطر شکایت باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه،‌ ابهامات زیادی در محافل ورزشی و فضای مجازی به وجود آورده است.

مهدی طارمی در پایان فصل گذشته و با توجه به اتمام قراردادش با پرسپولیس راهی ترکیه شد و در اقدامی غیر منتظره با باشگاه ریزه‌‌اسپور قرارداد امضا کرد.

شکایت ریزه اسپور جدی شد/آیا مهدی طارمی این فصل محروم می شود؟

وی بعد از مدتی از تصمیم خود منصرف شد و تصمیم گرفت به پرسپولیس بازگردد که با حمایت مسئولان باشگاه، این اتفاق عملی شد.

البته بازگشت طارمی به پرسپولیس از طرف باشگاه ترکیه‌ای بی‌پاسخ نماند و مدیران ریزه اسپور رسما از آقای گل ملی‌پوش فوتبال ایران به فیفا شکایت کردند. از همان ابتدا هم وکیل طارمی و تیم حقوقی باشگاه با استناد به قوانین، پیگیری‌های لازم برای پرونده این مهاجم را در دستور کار خود داشتند که در نهایت دادگاه حل اختلاف فیفا یک ماه قبل با دریافت مدارک دو طرف پرونده، بررسی جزئیات موضوع را در نوبت رسیدگی قرار داد.

حالا اما انتشار خبر محرومیت طارمی، موجی از نگرانی را میان هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است؛ اتفاقی که با واکنش وکیل مهدی طارمی همراه شد.

عبدالصمد ابراهیمی درباره صحت و سقم اخبار منتشر شده گفت: من نمی‌دانم این محرومیت یک ساله مهدی را از کجا آورده‌اند. اگر بر فرض محال مهدی محکوم شود طبق ماده ۱۷ نقل و انتقالات فیفا نهایت محرومیتی که برای او در نظر خواهند گرفت چهار ماه به همراه جریمه نقدی است و اصلا امکان ندارد محرومیت یک ساله باشد.

وکیل مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه قرارداد «مهدی» با ریزه اسپور منجر به صدور ITC نشد و به همین دلیل ما از اول مطمئن بودیم که هیچ خطری او را تهدید نمی‌کند. از ابتدا پیگیر پرونده بودیم تا از طارمی دفاع کنیم. الان هم رسیدگی و مختومه شدن پرونده چیزی حدود یک سال طول می‌کشد. با این حال ما به رأی نهایی خوش‌بین هستیم و باید بگویم که محرومیت یک ساله‌ای هم در کار نخواهد بود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *