خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار ورزشی > علیرضا بیرانوند سکوتش را شکست

علیرضا بیرانوند سکوتش را شکست

علیرضا بیرانوند سکوتش را شکست

علیرضا بیرانوند که یک هفته جنجالی و پرماجرا را پشت سر گذاشت، اکنون در پستی بخشی از نارضایتی خود از باشگاه  را علنی کرد. البته او در این استوری تنها به ابهامات اضافه کرده است.

گلر ملی‌پوش پرسپولیس که طی چند روز اخیر تمام تیتر اصلی رسانه‌های ورزشی را در خصوص فسخ قرارداد و ماجرای پایان همکاری‌اش و در ادامه مذاکره با استقلال به خود اختصاص داده بود، اکنون بعد از سکوت محض در خصوص این اتفاقات در یک استوری اینستاگرامی به آن پاسخ داده است.

علیرضا بیرانوند سکوتش را شکست

علیرضا بیرانوند استوری خود را با کنایه نسبت به انتقال‌های چند روز و چند ساعت اخیر فوتبال ایران و ارقامی که درباره آن به صورت رسمی و غیررسمی منتشر شده، آغاز کرده و نوشته: امروز که پرده ها کنار رفته و رقم بسیاری از قراردادها منتشر شده همه میتوانند ببیند و قضاوت کنند که من علیرضا بیرانوند در انتخابهایم به مسائل مالی اهمیت داده ام یا نه.

در بخش بعدی جملات او از دوران حضورش در پرسپولیس با فعل ماضی یاد می‌کند و می‌گوید: حالا با وجدانی آسوده رو به هواداران پرسپولیس می‌گویم من با قلبم ماندم و در کنار هم‌تیمی‌هایم برای سربلندی تیم جنگیدم.

بخش مهم پیام بیرانوند از اینجا به بعد است. او آشکارا از جدایی حرف می‌زند و می‌گوید: امروز اما دلخورم چون بی‌مهری دیده‌ام خواسته یا ناخواسته در آستانه تصمیمی دشوار قرارم داده‌اند.

و بعد: می‌خواهم اطمینان داشته باشید روزهای درخشانی را که با هم ساختیم فراموش نخواهم کرد.

و در نهایت: حتی اگر امکان ماندن و ادامه دادن را از من بگیرند، امیدوارم درکم کنید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حمایت تمام قد چهره معروف فوتبال از مهدی یراحی

حمایت تمام قد چهره معروف فوتبال از مهدی یراحی مسعود شجاعی چهره معروف فوتبال و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *