خانه > مطالب ویژه > عشق بازی با همسر | آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

عشق بازی با همسر | آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

عشق بازی و تحریک زن در رابطه جنسی

زندگی مشترک و زناشویی ابعاد مختلفی دارد که توجه به همه آن ها می تواند خوشبختی واقعی را نصیب هر زوجی کند. یکی از بخش های مهم زندگی مشترک رابطه جنسی و رابطه زناشویی است. تبحر زوجین در برقراری رابطه جنسی صحیح می تواند در بالا رفتن کیفیت زندگی تاثیر بسزایی داشته باشد.

آقایون اگر میخواهید در حین آمیزش جنسی، هم خود لذت ببرید و هم زن را به اوج لذت برسانید ، باید این نکات ساده ولی در عین حال موثر را انجام دهید.اگر به درستی بتوانید موجب تحریک زن در رابطه جنسی شوید، بی شک یک رابطه جنسی داغ و گرم را تجربه خواهید کرد.

عشق بازی با همسر | آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

تحریک جنسی زن به هیچ وجه شبیه به مرد نیست . به همین اگر مرد انتظار داشته باشید هر زمان که او تحریک شد ، زن هم به او پاسخ مثبت دهد و با او آمیزش کند خیلی غیر منطقی است.

البته زنان هم تا آنجا که می توانند باید در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را بگذارند ، اما با این حال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد . این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید .

اما آغاز فرآیند تحریک جنسی زن زمانی شروع میشود که همسر اندام تناسلی او را به طُرقِ مختلف تحریک بکند و یا اینکه احساس کند پوست بدنش با جریان نسیم هوا در نوازش است و یا لباسهایش یا اندام تناسلی وی در تماس و اصطکاک قرار بگیرند .

حال اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند ، با انجام این کارها بهتر میتوانید او را ترغیب کرده و موجب افزایش میل جنسی او خواهید شد.

چگونه با همسر خو عشق بازی کنیم+آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

اگر زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. پس باید حق را به زوجین بدهیم که از این زندگی دلزده شوند.حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شده باشد ، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید ، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید . برای جلوگیری از یکنواختی جنسی ، باید کمی خلاق باشید .

چند ساعت قبل از رابطه جنسی با همسر ، گفتن و بر زبان آوردن ( یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی ، میتواند در شب هنگام موجب بالا بردن شهوت همسر شود ، باور نمی کنید ، فردا صبح امتحان کنید ! )

نوازش کردن :

بازی کردن با موهای زنان آرامش خوبی به آنها می دهد قرار گیری سر آنها روی سینه شما نیز بهترین حالت برای نوازش کردن موهای آنها می باشد. مردان نیز از بازی کردن با دستانشان لذت می برند . این نکته را در نظر داشته باشید ، در معاشقه سعی در تحریک کردن یکدیگر نداشته باشید . فقط به احساس دوست داشتن میان خود و عشقتان فکر کنید . زیاد از حد هم پیشروی نکنید . کلا ما ایرانی ها همه چیز را در این زمینه خراب می کنیم و در روابط خود حد تعادل را رعایت نمی کنیم .

اکثر مشکلات نیز از همین افراط و تفریط بوجود می آید . هر رفتاری جا و مکان خاص خود را دارد . اینو تو گوشتون فرو کنید فرق نمی کنه چه مرد و چه زن ، پیش نوازی مهمترین بخش برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی است . و اهمیت زیادی دارد چون به هر دو طرف کمک میکند قبل از شروع رابطه جنسی به خوبی تحریک شوند . یادتان باشد خانم ها حداقل ۱۰ دقیقه عشقبازی لازم دارند تا بخوبی تحریک شوند . به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایان جهت طولانی تر کردن رابطه جنسی شان است. مردها باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی را شروع کنند تا هر دو نفر با هم ارضاء شوند.

به آرامی و با ملایمت عشق ورزی کنید . آتش شهوت را در زن به آرامی روشن کرده و آرام آرام این آتش را شعله ور کنید . تا این شعله های شهوت به مدت بیشتری زبانه بکشد .

مردها در بستر با زن صحبتهای عاشقانه بکنند. و احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند .

نوازش و عشقبازی

امروزه از نظر علم روانشناسی اثبات شده که بوسیدن لبها تاثیر مثبت زیادی در افراد دارد این به علت رشته های عصبی موجود در پشت لبها می باشد بوسیدن هم روشهای خاص خود را دارد .

مردهایی که با موهای همسرشان بازی می کنند در به اوج رساندن زن بسیار موفق هستند.

خانم ها عاشق مردهای مرتب و تمیز هستند .

بدنتان را تمیز نگه دارید و اگر بدنتان بو می دهد حتماً از پودر یا اسپری استفاده کنید . قبل از رابطه جنسی یک دوش سریع بگیرید و هم بدنتان را خوب تمیز کنید . تمیزی بدن برای خانم اهمیت زیادی دارد و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند .

آقایون باید بدانند به جز اندام تناسلی ، بدن خانم ها قسمت های دیگری هم دارد که باید به آن توجه کنند. پس لطفاً به آنها هم توجه خاص داشته باشید . یادتان باشد با بدن او سخت و خشن برخورد نکنید ، نوازش ملایم هم او را تحریک خواهد کرد .

بوسیدن قسمت های حساس بدن زن:

بوسیدن همسر روشهای زیادی دارد گاز گرفتن لب البته با فشار کم حس خوبی را منتقل می کند .

عشق بازی با همسر | آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

بوسه به اندام و صورت زن واقعاً معجزه می کند . و آتش شهوت را در او شعله ور می کند . دهانش را ببوسید ، گردنش را ببوسید، او را برگردانید و زبانتان را روی ستون فقراتش بکشید – این کارها او را دیوانه خواهد کرد

مردها با چشمان خود به همسرشان نشان دهند که او را دوست دارند و به او عشق می ورزند . حرکات چشم میتواند چرخه شهوت را در زن به اوج برساند.لمس کردن و نوازش در تحریک کردن همسرتان بسیار موثر است.

بی حالی مرد بعد از رابطه جنسی

آقایان باید بدانند این اتفاق برای زن زیاد خوشایند نیست. زیرا در این لحظه زن نیاز به توجه همسرش دارد و بی حالی و خواب شما به مرور زمان باعث سرکوب احساسات و عواطف همسر شما می شود. بنابراین مردان بعد از رابطه جنسی نباید کار را تمام شده بدانند. نیاز نیست کار زیادی انجام دهید. برای دقایقی همسر خود را در اغوش گرفته و با موهایش بازی کنید. درست است، بعد از انزال دیگر حسش نیست؛ یا به عبارت منطقی تر بدن بعد از خروج منی سُست و ضعیف و بیحال میشود، اما توجه شما به همسرتان در این لحظه بسیار برای وی دلنشین خواهد بود.

انجام دخول در رابطه جنسی

دخول آلت تناسلی در واژن زن باید زمانی انجام دهید که می خواهید به اوج لذت جنسی برسید . انجام زود هنگام رابطه جنسی تناسلی، تحریک زن را کم می کند . همچنین می تواند برایشان دردناک باشد.

برای خیلی از خانم ها وقتی درمورد رابطه جنسی خیالبافی میکنند، می توانند از قدرت ذهنشان (خیالپردازی) برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی ، استفاده کنند . این روش همچنین به خانم ها کمک می کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آنها می شود (مثلاً داستان های رمانتیک و شهوانی، آهنگ های عشقی) و از این ابزارها قبل از رابطه جنسی برای تحریک بهتر خود استفاده کنند.

این “شروع گرم” می تواند برای به راحت تر رسیدن به “پایانی شاد ” کمک کند) آرام باشید،خیلی از خانم ها برای اینکه بتوانند به لذت جنسی برسند، نیاز به برزخ و وقفه دارند. این به خاطر آن است که فشار احساسی بر واکنش جنسی اثر منفی دارد. پس قبل از یک رابطه جنسی، به موسیقی آرامش بخش گوش کنید، یک حمام داغ بگیرید، یک کتاب بخوانید یا هر کار دیگری که برای ریلکس کردن شما جوابگو است. ریلکس و آرام بودن به رسیدن به ارگاسم کمک شایانی می کند.

کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و …

می توانند برای آماده کردن جسمی و رضایت زن موثر باشند .

دائم حالات و عکس العمل های تن و چهره همسرتان خود را در نظر داشته باشید و از او در مورد احساسش نسبت به موقعیت حاضر سوال کنید.

ممکن است عده ی زیادی از اقایان از نقاط حساس بدن زنان فقط لب، سینه و کلیتوریس را بشناسند، اما در واقع اینها تعداد ناچیزی از این نقاط هستند که همسرتان را دگرگون میکند، اگر بخواهید لذت رابطه جنسی را برای خودتان و همسرتان دو چندان تقدیم کنید، باید به نقاط حساس دیگر توجه نمائید. این نقاط میتواند: موهای سر، نرمه گوش، گردن، کمر، مچ دَستان، بازو، نواحی زیر بغل، زانوها، داخل رانها، باسن و پشت رانها، باشد .

علاوه بر اینها، ماساژ دادن زن هم بسیار در رابطه جنسی شما کمک خواهد کرد تا لذت جنسی را مهربانانه تقدیم عشقتان کنید.

عشق بازی با همسر | آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

سر و موهای سر، صورت و چشم و گونه ( که یکی از خواص ماساژ این نواحی این است که صورت دیرتر چروک می شود ) همچنین؛ گردن، سینه و پستان ها، نوک پستان ها ( که نقاط بسیار تحریک پذیری هستند که اگر به آرامی ماساژ داده شود ، برای زن بسیار ذلتبخش خواهد بود.) همچنین شکم، ناحیه زیر شکم، روی واژن ( قسمت واژینال و کلیتوریس را بهتر از با دستکش و مواد لیزکننده ماساژ دهید. این امر سبب رعایت بهداشت و افزایش لذت برای هردو طرف است.) ، کناره های کلیتوریس، کلیتوریس، ران ، ساق پا ،کف پا و بازو و دستان و باسن، که میتوانید این نواحی را برای ماساژ انتخاب کنید.

متاسفانه برخی از اقایان تصور دارند که در عرض ۴ یا ۵ دقیقه معاشقه کافیست، منتها سخت در اشتباهند. حداقل زمانی که میشود برای معاشقه تبیین کرد ۳۰ دقیقه است که در این مدت همسرتان برانگیخته میشود و لذت بسیاری از رابطه با شما می برد و علاوه بر آن امادگی دخول را بیش از پیش پیدا می کند. ( اگر معاشقه شما بیش از ۳۰ دقیقه باشد که چه بهتر، کیفیت معاشقه و زمان آن بستگی به عشق و علاقه میان شما دارد. )

*****************************************

اینم بخوانید: خانم ها در حین رابطه جنسی به چه چیز فکر می کنند؟

*****************************************

اگر بخواهم بیشتر در مورد چگونگی معاشقه بدانیم :

-آقایان عزیز، تا جایی که امکانش است خودتان عریان نشوید، اجازه بدهید خانومتان آرام آرام این کار را برای شما انجام بدهد، خانمها عریان کردن را دوست دارند. و همچنین شما این کار را برای او انجام بدهید، البته آرام آرام.

– حرف بزنید، صبحت کنید، اما نه در مورد قبض آب و گاز و برق یا بدهکاری ها و گرفتاری ها، همانطور که میدانید مرد ها با تصویر به خودشان می آیند و زن ها با صدا ، پس سعی کنید عاشقانه با او حرف بزنید، جملات انرژی بخش بدهید، بگویید که همیشه در کنارت هستم، بگویید دوستت دارم، ( برای خانم ها جمله ای ” دوستت دارم ” همان قدر لذت بخش است ، که برای مرد ” به تو افتخار میکنم ” لذت بخش است. )

نقطه جی: همه خانمها در دیواره قدامی واژن، بخش حساس و تحریک پذیری به نام نقطه جی دارند. با تحریک این نقطه میتوانید همسرتان را به ارگاسم برسانید.

عشق بازی با همسر | آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

شوخی های جنسی، بازی های جنسی، ( فانتزی های خودتان را در ذهنتان حبس نکنید، همین ایده ها هستند که رابطه را متنوع میکنند و به آن رنگ و لعاب می بخشند. )

خلاصه مطلب به زبان ساده تر:

آقایون قبل از شروع رابطه به دخول فکر نکنید. چون سریع عملیش میکنید. و این یعنی فقط شما و ابزار جنسی آقا مهم است !

به شما پیشنهاد میکنم یکبار رابطه را بر این اساس آغاز کنید که قرار نیست دخولی انجام شود.

الزام کنید که شما میبایست اینبار با ناز و نوازش و شیطنت خانم خود را به اوج لذت و نهایت ارگاسم برسانید. یعنی شما چیزی برای دخول کردن ندارید و باید بیخیال آن عضو شریف بشید !!

خب این موضوع را که برای خود تداعی کردید. حالا شما هستید و هنر عشق بازی کردنتان بدون دخول !

مراحل شروع عشقبازی :

  1. زمان حداقل ۱ ساعت
  2. لباس زیبا تمیز و اندامی , لباس منزل ولی ( پیرجامعه و اینا نباشه ها !!! ) شلوارک شاید مایو ! زیر پوش اسپرت و آستین کوتاه و اندامی . لباس شما پیام رسان قدرت شما باشه
  3. , بدن استحمام شده و نظافت شده و خوش بو. ادکلن خالی نکنید رو خودتون باعث سردرد و استرس میشید از قبل به لباس بزنید و بگذارید جا بیفته. دهان مسواک زده شده و خوشبو
  4. آماده کردن صحبت ها و کلام های عاشقانه همراه با خنده و شوخی که هرکجا لازم شد استفاده کنید
    مثلا ( خوشگلم. عشقم . پرنسس کوچولو من , عسلم , نازدارم , بانوی من , عروسم یا عروسکم , زندگیم و … چقدر زیبا شدی . این لباست چقدر بهت میاد چقدر اندامت زیباس یا زیباتر شده با این تاپ یا شلوار یا سوتینت. چقدر جذاب شدی امشب برام , چشمات دیونم میکنه , این نگاه شیطونت و دوست دارم. عاشق این شلوار یا مینیجوپتم چقدر جذابت کرده. امشب محشر شدی. این بووت داره بیهوشم میکنه , میخوامت , تو همه زندگیمی. باسنت قلمبه شده ها ( ها ها ها ) یه چیزی بگو بخندید. جذابیت جنسی داشته باشه و خنده دار. شاید یه جوک یا … ) اینها بخشی از ۱۰۰۰۰ ان جمله است که میتونید تو چنته داشته باشید که تو زمان خودش استفاده کنید. کلا کلماتی را بگید که به همسرتون قدرت زنانه بده. قدرت جنسی بده. قدرت فریبندگی بده. بدونه دلربا شده تک شده محشره و از همه سره !!! تمرین کنید این کلمات را روزی ۱۰۰۰ بار !
  5. یا کادو کوچیک شامل چیزای که عاشقشه یا دوست داره ولی سوپرایزی باشه. ندونه براش گرفتید. آماده تو چنته داشته باشیدش. مثلا ( یه شاخه گل یا چندتا گل ساده. عطر مورد علاقه – بلیط سفر – طلا و جواهر – لوازم نقلی منزل و … بسته به اوضاع مالیتون یه کادو شیک و هنرمندانه و سوپرایز کننده و متفاوت. هرچند کوچیک باشه ولی با احساس باشه تهیه کنید) تمرین کنید …
  6. یه نوشیدنی آماده کنید خودتون و زمانی که لازم شد براش سرو کنید بصورت خیلی خلاقانه. شما میزبان پرنسس هستید

خب مواد لازم همینا کافی است فعلا.

مراحل یک رابطه جنسی داغ:

با در نظر گرفتن تمام شرایط که در ابتدای مقاله ذکر شده و مواد لازم , الان موقع شروع است بازی است , ولی فیلم بازی نکنید. عشق را بازی کنید , تکرار میکنم عشق بازی و بازی و بازی ….

  1. لباسی که آماده کردید را تن کنید
  2. با اون کلمات که آماده کردید صداش کنید .
  3. تو محیط خونه کنارش باشید و لمسش کنید و اون کلمه ها را جاهای مختلف بسته به جا و لباسش و شرایطی که داره بهش بگید
  4. اگه داره کاری میکنه تو خونه برید سراغش و دست کنید لای موهاش و دور کمرش و با اون کلماتی که آماده کردید اسمشو صدا بزنید و بگید بیا بشینیم , میخوام نگاهت کنم. میخواد امشب ( امروز یا هر زمان روزی که هست ) مال من باشی
  5. اگه نشسته کمی جلوش برید و بیاید تا کمی جلوه کنید . بعد سوال میکنه چیکار میکنی ؟ بگید عزیزم متوجه میشی چند دقیقه دیگه. کنجکاوش کنید. خلاقانه
  6. سوپرایزتون آماده کنید
  7. نوشیندنی را براش سرور کنید. خلاقانه و زیبا و متفاوت. مثلا تو لیوان یا گلس های میهمانی یا جداگانه خریداری کرده باشید مخصوص اینکار
  8. بشینیدش کنارش و دستاش بگیرید محکم
  9. نگاهش کنید. بهش بگید تاحالا گفتم چقدر دوستت دارم ؟؟ میگه نههه !! بگید خب الان میگم تو عشق منی زندگیمی.
  10. در آغوش بگیریدش و سرشو رو شونتون قرار بدید
  11. دست کنید لای موهاش و اون حرفای که آماده کردید با دقت و یک به یک هر کدوم که خوشگلتره و بیشتر دوست داره بهش بگید.
  12. ببریدش تو حال و هوای فیلم های هندی !! واقعا میگم. رمانتیکش کنید
  13. نوشیندنی رو براش بریزید تو لیوان – گیلاس یا … اگه نی داره بگیرید بالا براش بگید به سلامتی عشقم که همیشه کنارش باشم و آروم و باعشق نوشیدنی رو بخورید.
  14. با صبر و بدون عجله کار کنید
  15. قسمت های دیگه بدنش را لمس کنید. مثلا رون پا. دست بزارید روی پاش و کمی با انگشت بازی کنید, سراغ جاهای آخر نریدها !!
  16. باز اون حرفهای که آماده کردید رو بزنید. به جز دوستت دارم. باقیش تکراری نباشه
  17. خب حالا نوبت کادوئه و سوپرایزه. بیا بغلم. چشماتو ببند . دستتون بندازید دور شونه هاش و رو گردنش و لمسش کنید
  18. دارید عشق بازی میکنید. کادو را بزارید روی میز یا هرچی که جلوتون هست. ببوسیدش ارام و بگید چشماش باز کنه
  19. باز دستاش بگیرید و بگید ناقابله عشقم ارزش تو بیشتر از اینه ولی دوست داشتم امشب. امروز … این کادو را برات بگیرم. یا این شاخه گلها تقدیم به عشقم
  20. برید نزدیکتر. بچسبید بهش
  21. دست کنید لای موهاش و گردنش و شروع کنید به بوئیدنش
  22. و همانطور که بازی مکنید کلماتت عاشقانتون هم بگید
  23. دست کشید رو گونه هاش مدام ببوسیدش
  24. با واکنشها و صداها یا حرفهای که میزنه پاسخ بدید
  25. یهو جو گیر نشید. صبر و اعتماد به نفس داشته باشید
  26. عشق و علاقه را بهش دادید. الان باید تحریکش کنید
  27. با علاقه ببوسید هرجایی که میتونید . با دست و پا و هر قسمت بدنتون لمسش کنید و به اصطلاح ( مور مورش کنید )
  28. لبانش را ببوسید و ببوسید و …
  29. برید سراغ سینه ها خیلی آرام و نوازش کنید
  30. دست کنید توی پشت لباسش و کمرش رو لمس کنید از بالا به پایین
  31. با نفستون لاله گوشش را ارام به داخل بکشید و ببوسید. اطراف گردن را ببوئید و ببوسید
  32. دست بکشید روی رون هاش
  33. از صحبت ها و کلمه های که آماده کرده بودید غافل نشید مدام تا آخر کار بهش بگید قسمت به قسمت
  34. بلندش کنید کمی ایستاده بازی کنید و نوازش کنید
  35. کمی تاب بخورید. روی اپن آشپزخانه یا میزی بنشونیدش و باز لمسش کنید
  36. خیلی با ارامی ۱ دقیقه یکبار یکی از لباس ها را از تنش خارج کنید.
  37. و همچنان همه جای بدنش را دست بکشید. باسنش را دست بکشید از گلو تا شکمش را دست بکشید
  38. با زبانتان گردنش را بازی دهید
  39. قسمت های مختلف بدن شامل ( گوش – لبها – گردن – موها – ران- سینه – باسن – شکم – اطراف ناف – بازو ها – بین ناف و واژن ) را نوازش – بوسه و لمش کنید هر کدام را که او بیشتر مایل است . سعی کنید برای شناخت بیشتر همه را انجام بدید.
  40. عجله نکنید و صبر داشته باشید. این نوازش ها و بازی های هنرمندانه شما باید حداقل ۲۰ دقیقه بطول انجامد.
  41. همانطور که در ابتدا گفتیم. شما آلت مردانه برای دخول ندارید پس به فکر دخول نباشید همچنان
  42. اینقدر ادامه بدید ناز و نوازش را در حالت ها و جاهای مختلف منزل و به صداها و نفس کشیدن ها و عکس العمل هاش پاسخ بدید . هر بخشی را که بیشتر دوست دارد احتمالا به زبان میاره که اره اینو دوست دارم اونو براش با ملایمت و عشق بیشتر انجام بدید.
  43. وسط کار یهو وقفه نیفته به هیچ عنوان. برید آب بخورید . تلفن زنگ بزنه . چیزی فراموش کرده باشید و … به هیچ عنوان از مسیر نباید فاصله بگیرید
  44. اینقدر ادامه بدید با صبر و دقت و خلاقیت تا خودش بگه چکار کنید. هرچی گفت انجام بدید
  45. هر طور خواست انجام بدید. ازش بخواهید که هر طور دوست داره بگه انجام بدید
  46. کلمات عاشقانه همچنان فراموش نشود. نوازش تا آخر آخر فراموش نشود
  47. زمانی که آتش شهوت در همسر شعله کشید و خودش خواست که دخول انجام بشه می تونید خیلی ارام و بدون عجله انجام بدید.
  48. اگر می دانید که زود انزال هستید باید از ۱ ساعت قبل مواد تاخیری استفاده کنید که در داروخانه ها هست. دز مصرفش را باید بدانید که بیش از حد مصرف نکنید که تا صبح درگیر باشید ! و هیچ حسی هم نداشته باشید.
  49. سعی کنید با کنترل خودتون انزال را به تاخیر بیندازید. یعنی حتما باید امر دخول شما حتی اگه خانم با نوازش های شما به ارگاسم رسیده حداقل ۱۵ دقیقه به طول انجامد.
  50. برای زود انزالی میتوانید کاندوم هم استفاده کنید. با این حال همه مواد در دسترس و نزدیک نزدیک باشد که نخواهید وسط کار برید بیارید !!!
  51. نباید آتش و به نفس افتادن همسرتان خاموش شود. لمس کردن را ادامه بدید با حالت های مختلف. پشت – رو – زیر – بالا – پائین و …
  52. با در نظر گرفتن شرایط همسر. دخول را متوقف کنید و با بازی کردن با واژن و دهانه واژن و اطرافش با انگشت یا نوک آلت شهوت را درونش مجدد شعله ور کنید. می توانید اینکار را با متوقف کردن دفعات دخول و بازگست به مرحله قبل انجام دهید تا نهایت ارگاسم برای همسر انجام شود.
  53. زمانی که با مطمئن شدید به ارگاسم شدن همسر. می توانید خودتان نیز به اوج لذت رسیده و ارضاع شوید.

*****************************************

اینم بخوانید: رابطه جنسی با این آقایان حسابی تحریک کننده است

*****************************************

همانطور که اعلام شد، برای زن یک مقدماتی در رابطه جنسی لازم است که در مرد وجود نداشته و یا حوصله ان را ندارد و جالب است بدانید اغلب مردان شکایت دارند که همسرانشان سرد و منفعلانه عمل میکند در صورتی که عامل مهم ان، خود مرد شاکی ست.

برخی زنان کاملا احساسی می باشند، پس بایست طوری رفتار نمود که مخالف احساس او هیچگونه اقدامی نشود با سیاست و رویه خاص زن را از هر حیث [ جنسی، روانی، عاطفی و غیره ] راضی نگه داشت.

مردی که زندگی جنسی مرتبی داشته باشد، در تمام مدت عمرش نوعی خوبی و راحتی احساس می کند که هیچ چیز دیگری نمی تواند ان را به او تقدیم کند. پیوسته با عزت و اعتماد بنفس و اطمینان خاطر زندگی میکند؛ زیرا در خود قدرت اقدام و تصمیم میبیند و مردانگی سراغ دارد و پیوسته آماده مبارزه با مشکلات زندگی ست. زندگی جنسی مرتب، وی را به خانه و زندگی اش پایبند میسازد؛ گذشته از ان، عشق و توافق متقابل جنسی سد قوی و محکمی در مقابل عدم قدم جنسی می سازد.

گردآوری: زناشویی

منبع: دلگرم

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

یک دیدگاه

  1. سلام خوب بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *