خانه > اخبار ایران و جهان > عشق دردسرساز سردار آزمون کار دستش داد!

عشق دردسرساز سردار آزمون کار دستش داد!

سال ۲۰۱۷ خوب برای سردار آزمون شروع شد و خیلی بد و با انتقادات زیاد به پایان رسید.

عشق دردسرساز سردار آزمون کار دستش داد!

به گزارش حیاط خلوت به نقل از سایت نود؛ سال ۲۰۱۷ پایان خوبی برای سردار ایرانی نداشت. آزمون که حضورش در روبین‌کازان به همراه بردیف حرف وحدیث‌های زیادی را همراه داشت به دنبال این بود که با عملکرد خوب و گل‌های زیاد مثل همیشه خودی نشان داده و حضور در یک تیم روسی را برای‌آخرین بار تجربه کند. او شروع خوبی در روبین‌کازان نداشت. با وجود درخشش همزمان در تیم ملی اما در تیم‌باشگاهی‌اش نتوانست نشانی از ستاره همیشگی داشته باشد. هر هفته قرار بود آخرین هفته بحران سردار باشد و او با یک گل به روزهای بدی که برای هر مهاجمی پیش می‌آید پایان دهد. این هفته اما هنوز نرسیده و آمار یک گل در ۲۰ هفته تبعات زیادی برای او داشته است. اولین ضرر این آمار بد، افت قیمت آزمون بود. آزمون که ماه آخر سال ۲۰۱۶ با رسیدن به قیمت ۱۳ میلیون یورو در میان تمام بازیکنان ایرانی رکورددار شده بود در پایان سال ۲۰۱۷ با افتی فاحش به مبلغ ۹میلیون یورو رسید.

انتقادات از آزمون از رسانه‌های داخلی به رسانه‌های روسی رسیده است و حالا دیگر شاید مهاجم روبین‌کازان نتواند خیلی در برابر این انتقادات بی‌تفاوت باشد. دو روز قبل از پایان سال میلادی، روزنامه گازتا در مطلبی با تیتر «هفت داستان برای روبین‌کازان در سال ۲۰۱۷ که شما نمی‌دانستید» بخشی را به سردار آزمون اختصاص داده است. این روزنامه در این مطلب نوشته است: «بخشی از ریسک تیم در این فصل جدید اعتماد به سردار آزمون بود. بگذارید برایتان یادآوری کنیم. سردار آزمون در ۲۰ بازی تنها یک گل زده و بیش از هزار دقیقه را بدون گلزنی گذرانده است.

عشق دردسرساز سردار آزمون به اسب و اسب سواری

سردار از ترکمن‌های ایرانی است. منطقه‌ای از ایران که در آن به اسب و سوارکاری علاقه ویژه‌ای دارند و اصطبل‌های بزرگی دارند. این‌ها را می‌شود از اینستاگرام سردار آزمون متوجه شد. جایی که همه عکس‌ها در آن شبیه هم هستند. جایی که عکس‌های او با اسب کمتر از عکس‌های او با آدم‌ها نیست. مساله‌ای که به آزمون ضربه زده است. اتفاقاتی که در مورد اسب آزمون افتاد و  اتفاقاتی که به دادگاه و حاشیه‌های بیشتر رسید و آزمون مرتب از کازان آنها را پیگیری می‌‌کرد و به همین دلیل وقت زیادی را با تلفن می‌گذراند. او وقت و انرژی زیادی را برای این مشکل و دیگر سرگرمی‌هایش هدر داده و قطعا یکی از دلایل اصلی افت او در این فصل بوده است.»

این مطلب روزنامه گازتا نشان می‌دهد که آنها عملکرد سردار آزمون و اینستاگرام و تمام حاشیه‌های او را به خوبی زیرنظر دارند و از رفتارهای مهاجم روبین‌کازان در بیرون از زمین فوتبال مانند داخل زمین راضی نیستند. موضوعاتی که ادامه آن، شاید به جای قدمی بزرگ به لیگ‌های معتبرتر حضور سردار در سطح اول روسیه را هم با مشکل مواجه کند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *