خانه > دنیای مد و فشن > اخبار مد و ستاره ها > علت جدایی دمت اوزدمیر و جان یامان

علت جدایی دمت اوزدمیر و جان یامان

ماجرای آشنایی و جدایی دمت اوزدمیر و جان یامان

دمت اوزدمیر یکی از معروف ترین بازیگران، مدل ها و البته رقصنده های ترک است. یکی از موفق ترین نقش های این چهره در سریالی به نام «پرنده سحر خیز»بود.

علت جدایی دمت اوزدمیر و جان یامان

او با بازی در سریال «پرنده سحرخیز» نامش را برای همیشه در سینما و تلویزیون ترکیه ماندگار کرد.

دمت در این سریال شانس بازی در کنار چهره سرشناسی مانند جان یامان را پیدا کرد. ناگفته نماند که این سریال از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ پخش می شد و در نوع خودش موفقیت بزرگی به حساب می آمد. جان یامان ستاره مرد این سریال و دمت هم در طول بازیگری در این سریال عاشق هم شدند و برای مدتی با هم رابطه داشتند.

دمت هم موفق شد برای هنرنمایی اش در این سریال جایزه بهترین بازیگر زن را در فستیوال Murex d’Or لبنان از آن خودش کند. در نوامبر همان سال هم موفق شد سفیر برند پانتن در ترکیه شود.

این ستاره در حال حاضر در سریالی به نام «خانه تو سرنوشت توست» به کارگردانی چاگری بایراک بازی می کند. او در این سریال هم بازی ابراهیم چلیکول است.

جان یامان در سال ۲۰۱۸ و همبازی شدن با دمت اوزدمیر، رابطه ی عاشقانه ی خود را با دمت آغاز کرد ولی اکنون آنها از هم جدا شده اند. جان مدتی با آسلیشاه آلکوچلار (دختر بازیگر قدیمی ترک، گلشاه آلکوچلر) در مکانی عمومی دیده شده بود.

خبر های گوناگونی در مورد علت جدایی دمت اوزدمیر و جان یامان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که هیچ کدام تایید نشده اند .

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس

عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس سوییفت که به روابط عاشقانه ی متعددش مشهور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *